)Mmm wel een domme actie (van Luna)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Het verhaal klinkt wel heel spectaculair hoor... En je hebt ook weer op Nynke gereden! Wat vond je verder van haar?
)
Moest wel ff wennen aan d'r had weer aantal weken op Bowie gereden. En ze buigt nog niet echt lekker. En linksom was volgens aad d'r moeilijke kant, maar ze sprong in 1 keer goed aan. Hij al helemaal zeggen op de diagonaal en dan aanspringen en weet ik het wat. Alleen de hoek door komen was wat lastiger en toen Luna tegenkomen
En ook nog zonder zadel gehobbeld, ze zit echt heerlijk. 

(Maar dan krijg je ook bevroren tenen!)
Alleen nynke die in eens besluit niet langs Luna te gaan als ze uithaalt maar de andere kant op te gaan was wat lastiger uit te zitten 

)
) 
(alleen was Djolly nog al uhms, druk. Maar met sommigen had djol alleen maar gecrost. Bij jou waren sommige stukjes nog gewoon in draf
)

oké, ik zei het fout tegen een vriendin, maar ja. Toen wilde ik het erin houden 
Als jij op een wat meer wedstrijdachtig paard zou gaan was je met gemak elke keer derde, maar jij wil weer op Djollyknolly en lieve Foxke