Gemeen hoor om dan te zeggen dat je toch perfect rijdt Vind het echt poedersuiker voorje! Maar ach dan weet je wat de volgende keer anders moet en dan heb je het wel gehaald
Annette; bij de sivb stond het al; ik ben er vanavond
Nou het was me weer een lesje Het ging best goed, op de spectaculaire salto na Voltige is voor watjes, ik turn vanáf mn paard
Nee ff serieus, ze was allemaal al aan het kijken van oe eng eng, en toen schopte schijnbaar een meisje tegen de bakrand aan vanaf dr paard en toen reageerde zaliyah daar op.. Terwijl ik het bokken en steigeren probeerde uit te zitten zag ik annette's paard op hol slaan en nog iemand anders van dr paard af springen en toen lag ik op de grond
Schade; bovenbeen een dikke schaafwond, pink doet zeer en mn nek een beetje.. Ach, ben er meteen weer opgeklommen, en zaterdag weer
Jennnnn
Geplaatst: 29-01-09 17:57
haha jij maakt het ook weer mee hoor clau haha
24 februari weer herkansing dan mag ik wee op voo rmn examen weer om 13.05 uur hahaha
Nee die stal heeft geen site maar het heet Duinzicht en Tessy betaald €190 per maand maar daar zit dan alles bij. Eten drinken kuil stal word iedere dag opgeschud en elke donderdag uitgemest. De paarden worden elke dag buiten gezet en weer binnen gehaald. (zomers gaan ze hele dagen naar buiten van 10 tot 17 geloof ik) Volgens Tessy hoef je in principe alleen maar te komen poetsen en te rijden want de rest word allemaal gedaan. Ook heb je nog 1 grote binnen bak 1 kleine binnenbak 1 grote buitenbak spuitplaats
En het is op 5 minuten loop afstand van de duinen.
Hoop dat je zo een beetje informatie hebt die je wou
nee ik kan hem niet bij berrie zetten want ik wil ergens met binnenbak zodat ik ook na school kan rijden!
nog 1 vraagje: aan welke kant van de duinen is het? (als je weet zou ik graag het adres willen hebben).
LiekiiY
Geplaatst: 29-01-09 22:54
Het ligt aan de kant van bos en duin. het adres precies weet ik niet maar als je vanuit loon op zand naar de duinen (bos en duin) rijd kom je uit op zo'n Tsplitsing waar je links af naar de duinen gaat waar ook de benzine pomp staat en als je links af gaat is het na zo'n 200m aan de linker kant. het eerste huis wat je tegen komt.