jammer dat het minder ging maar je was nu toch niet bang omdat het een groot paard was?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

sjorsie schreef:leuke schoenen, van die semi motorlaarzen, nu nog een motor![]()
jammer dat het minder ging maar je was nu toch niet bang omdat het een groot paard was?

? Hackie schreef:Neuh, daar zag ik het meeste tegen op, maar viel erg mee
Ik ga me zelf altijd opfokken van tevoren, dat het veel erger is dan het lijkt
Edit: Ik ben aan het sparen voor een scooter is dat ook goed?
sjorsie schreef:Hackie schreef:Neuh, daar zag ik het meeste tegen op, maar viel erg mee
Ik ga me zelf altijd opfokken van tevoren, dat het veel erger is dan het lijkt
Edit: Ik ben aan het sparen voor een scooter is dat ook goed?
Scooter is![]()
ik doe het andersom mijn paarden worden steeds kleiner, ik ga van de week op een ijslander rijden![]()
is maar 1.38m maar heeft een pit
Hackie schreef:sjorsie schreef:
Scooter is![]()
ik doe het andersom mijn paarden worden steeds kleiner, ik ga van de week op een ijslander rijden![]()
is maar 1.38m maar heeft een pit
Ah, tolt lijkt me zaaalig zitten![]()
Telgang ging heeeeel snel toch ??
Hackie schreef:Mary wel

Yinari schreef:Ah, een IJslander. Ik heb een IJslander en het is echt geweldig. Je gaat veel plezier beleven denk ik!!
sjorsie schreef:Hackie schreef:Mary wel
zoef.................wat was dat?
het was.............
super Mary

Yinari schreef:Nee, da's zeker een voordeel. Al zijn IJsjes meestal wel heel erg voorwaarts!

Yinari schreef:Ja, 't is een vijfganger en hij is zo 1.43m. (Trots) mooi hè? haha
ik vind die koppies van ze zo geweldig die oogies stralen

Yinari schreef:Maar jij bent meer van de haflingers toch?

Yinari schreef:Jaaah, dat klopt. Maar je kent me toch ook wel van Jersey?
Yinari schreef:Maar jij bent meer van de haflingers toch?

sjorsie schreef:Yinari schreef:Maar jij bent meer van de haflingers toch?
jazeker, maar ik vind andere rassen ook leuk hoor.Ijslanders, Friezen en echte dressuur KWPN-ers maar ook van die echte stoere tuigers zijn erg leuk, arabieren heb ik het niet zo op, dat vind ik zenuwelijers, haha
Ik heb zelf 2 haflingers, 2 beauties![]()
![]()
![]()
maar ik ben niet bevooroordeeld hoor
Yinari schreef:sjorsie schreef:jazeker, maar ik vind andere rassen ook leuk hoor.Ijslanders,Tinkers, Friezen en echte dressuur KWPN-ers maar ook van die echte stoere tuigers zijn erg leuk, arabieren heb ik het niet zo op, dat vind ik zenuwelijers, haha
Ik heb zelf 2 haflingers, 2 beauties![]()
![]()
![]()
maar ik ben niet bevooroordeeld hoor
Ik weet welke het zijn hoor. Ze zijn harstikke leuk! Mag je best een beetje over opscheppen
haha