manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-06 20:40

Jeej vanaaf weer ANTM Go jij! Go jij! (gaat t alleen morgen pas kijken Nagelbijten / Gniffelen Ben egt op en zo moe)

Jammer dat je groep nu een beetje tegenvalt Thirz, hopenlijk komt de gezelligheid van de week nog? (en anders vrolijk liedjes blijven zingen,hebben jullie t iig naar je zin "Op een onbewoond eiland" Muziek! Enne wat was dat andere lied nou? met die vele coupletten en dat haar van vlas, oog van glas Verward Egt hoor, 1 grote warboel in dat koppie van mij! Blond Wist de namen van de Mimmies ook niet meer.. )
Thirz schreef:
Nu moet het paard 10 dagen in een box blijven staan, dus het arme veulen ook! Zonde he!
Agossie! Tja dat wordt even niet buitenspelen dan, t arme ding Ach gut Heeft t veulen trouwens al een naam?

Geen kleurtje! Jammer hoor Kim, maar t eerste gips is altijd saaiig wit... Wel een slimme dokter "het is te warm voor gips" jij blij! scheelt weer een paar weken met zo'n warme klomp aan je been. Beterschap en sterkte der mee hè!
Bianz schreef:
Moet ineens aan iemand in het cafe denken

*denkt* *denkt* Haha zou niet weten wie je bedoelt Schijnheilig
En ik ben de stap-loze zaterdagavond nog doorgekomen hoor, had nou ineens ook een hele zondag morgen Tong uitsteken Maar goed dat we niet meer afgesproken hadden in de stad dan, had je al die gezelligheid achter moeten laten voor een waarschijnlijk leeg nationaal Lachen
Nou ik ga weer, nog ff wat dingen uitprinten benee en dan eindelijk relaxed TV hangen
Plezier nog van de week op t Reelaer Thirz, haha en plezier met race-poony-sandor! ik duim op wat koeler weer Ja

Doei! doei!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 20:56

Zozo, wat een geklets weer allemaal....... Haha!
Sorry Kim dat ik niet had opgenomen, zag later pas dat ik gebeld was en had er geen moment aan gedacht dat jij dat wel eens kon zijn..... Knipoog
Maar heb nu dus met Kim afgesproken dat we morgen ff langs Nous gaan.....moest wel lachen om je hoor Kim, "ja hoorde van Thirz dat jij haar wel wilde rijden"? Nou ja, rijden??Ik poets haar eerst wel een keer......hihihi, Nous was toch niet helemaal het rustige paardje wat ik liever heb ( he Thirz) Bloos , maar mischien is ze in de bak een stuk rustiger, wil dr ook wel longeren maar dan moet je me wel ff een spoedcursusje geven haha, enne als ze braaf is wil ik ook best een rondje op dr rijden.......
Donderdagmiddag kan ik ook wel, en dan wilde Annemijn evt wel mee om me gezelschap te houden, maar goed, dat bespreken we allemaal nog wel.....

Vond jullie trouwens allemaal niet zo enthousiast voor de Efteling, dus ik ga wel gewoon een keer met Chris samen, ook leuk hoor.........enne Thirz ging zoiezo al met dr kids en 2 keer is ook wel erg overdreven.....

Ja ja, straks weer ANTM, ben benieuwd wie eruit moet, moet wel eerlijk zeggen dat ik het nu een stuk minder spannend vind, nu ik denk te weten wie de winnaar wordt.......

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 21:26

Mariekje22 schreef:
Maar heb nu dus met Kim afgesproken dat we morgen ff langs Nous gaan.....moest wel lachen om je hoor Kim, "ja hoorde van Thirz dat jij haar wel wilde rijden"? Nou ja, rijden??Ik poets haar eerst wel een keer......hihihi,

Poetsen is ook prima!! Alle aandacht is prima Knipoog
Misschien moet ik straks een of andere cowboy inhuren die Nous met de lasso wil vangen haha. Ik denk dat ze na 2,5 week met amper menselijk contact enigzins verwilded is Tong uitsteken Dusse: poetsen is prima! longeren voor het poetsen misschien nog een veel beter plan Knipoog
Haha nee hoor, zal wel meevallen. Ben eventjes langsgeweest daarnet en toen stond ze er schaapachtig bij. Ze schijnt vandaag zown 2 uur rondgegalopeerd te hebben omdat een ruin was uitgebroken en bij de merries was gaan staan Haha! Ze heeft haar beweging dus wel gehad!

Komt AMTM vandaag ook dan? hmmz, wist ik niet eens! Ik zap altijd en kom meestal toevallig op ANTM uit.

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 12:24

Hoihoi, daar ben ik weer eens even Haha!
Alles gaat goed hier, het is verschrikkelijk druk en stressen omdat we van het weekend naar de keuring moeten met 14 paarden...en de stalmeester haar moeder ligt ineens in coma dus die is er ook niet. Fijn hoor. Mijn dag bestaat dus vooral uit vlechten, wassen, poetsen en de andere meiden hebben geschoren. Vandaag moeten de hengsten geschoren worden,maar dat doen ze onder verdoving omdat ze anders de hele stal afbreken. Ik begin als ik heel eerlijk ben er wel naar uit te zien om naar huis te gaan. Nog 18 dagen en dan is het zover, dan kan ik weer lekker in mijn eigen bedje slapen en hoef ik niet iedere morgen meer zo vroeg op.
Ik baal trouwens wel, dat ik als trouwe ANTM-fan deze serie dus moet missen. Heb alleen de eerste 2 of 3 afleveringen gezien, en vond het wel weer een lekker stel bitches haha.
Nou ik geloof dat alles wel goed met jullie gaat, veel plezier bij Nous voor degenen die gaan en kijk uit voor jullie tenen. Kim, veel beterschap en Thirz, maak er een leuke week van!
Veel liefs, Cis

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 17:11

Nog even volhouden Cis, en als je weer thuis bent, moeten we snel maar een keer afspreken om bij te kletsen! Je hebt vast veel verhalen. Maar eerst even lekker uitslapen Knipoog De groep hier komt al steeds losser, dus het wordt ook steeds leuker. Vanmorgen in de stromende regen op buitenrit gegaan, we waren helemaal doorweekt! En vanmiddag hebben we de cross gedaan als nieuw element op de dinsdagmiddag. De leiding mocht ook meedoen (jippie!! Lachen ) en dus heb ik lekker gescheurd op Paola! En natuurlijk hebben we daar mooie foto's van, die houden jullie allemaal nog tegoed (ook nog steeds die van de wijkdag Bloos )

Morgen dus weer op JT en dan kom ik al bijna weer naar huis, tijd gaat snel! Moet ik alweer bijna aan het werk! Trekken jullie het nog allemaal met werken en thuiszitten met je been in het verband Lachen ? Ik wil wel een uitgebreid verslag van de Nous-meeting he! Tot snel allemaal Doei!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-06 18:31

Citaat:
maar mischien is ze in de bak een stuk rustiger,

Humz, denkt aan de foto's die Thirz een tijdje gelee geplaatst had op bokt Schijnheilig Denk dat ze in de bak een stuk braver is Mariekje Haha!
Thirz schreef:
En vanmiddag hebben we de cross gedaan als nieuw element op de dinsdagmiddag. De leiding mocht ook meedoen (jippie!!)

Gaaf! Haha nou marieke in denk dat we dit ook maar ff in onze wekendtocht moeten plannen aanstaande zaterdag, vind ik wel een leuk idee! Knipoog
Tja, Thirz je kan nie alles hebben: tis hier in nederland óf droog en snikheet óf je regent hier drijfnat! Clown
Zo'n regen bui maakt de buitenrit al een stuk minder leuk, een stralend zonnetje voegt iets meer toe aan het "gezelligheids-element" Ja (en het rijdt net iets lekkerder indroge kleren Lachen )
ben benieuwd naar de foto's Thirz (haha van beide onderwerpen Tong uitsteken) Is je computer al weer helemaal genezen dan? Ik denk dat het wel heerst, want onze computer beneden is nu ook een beetje grieperig: geen internet, geen bestanden branden op CD alleen via word opslaan op je USB stick of floppie Clown (dus ik iedere keer de belangrijke bestanden via mn stick naar de PC boven verhuizen) opstarten duurt een half uur en verder steeds zoo sloom! Dus nou gaat mn pa de computer maar ff formateren, misschien dat ie zich dan wat lekkrder voelt.
*ikke zo blij met mn computer boven.. anders had ik nou best wel een probleem gehad Nagelbijten / Gniffelen
Ladylada schreef:
Mijn dag bestaat dus vooral uit vlechten, wassen, poetse

Jeej, komt je manenkam tog nog van pas! Zeg, en al die paarden blijven zo netjes schoon en de manen klitvrij tot zaterdag? Doen ze goed dan (denkt aan Mistral; de dag voor de indoor netjes gewassen, paardje ziet helemaal schoon en ruikt bloemetjes fris *sjlurp Clown * En de volgende ochtend ziet ze eruit als een groen met bruin zwijntje!)
Je ouders waren tog ook gweest van de week? Nog leuke dingen gedaan in Denemarken? Haha waren ze een beetje tevree over de netheid van je kamer? (las iets over opruimen op je hyves Knipoog )
Plezier nog die laatste paar dagen in t verre Denemarken
En thirz jij ook plezier nog die laatste week met je steeds leuker wordende groep!
*en marieke wel een uitgebreid verslag van de Nous-meeting van vanmiddag hè!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 18:57

Hey allemaal Lachen

@ Marieke: sorry! vriendlief moest ineens overwerken en ik kan niet huppelend richting nusanna ( Haha! ) Ik hoop dat mijn smsje is aangekomen, anders zit je nu misschien nog op me te wachten. Ik wilde je net terugbellen maar mijn mobiel is leeg haha. Het zit allemaal niet mee!
Aan iedereen die het nummer van marieke heeft: willen jullie mij PB'en? dan kan ik dr bereiken namelijk. Af en toe word ik een beetje moe van dit soort situaties haha en op een of andere manier raak ik er altijd weer in verzeild.

Ik ben er per ongeluk achter gekomen wie de winnares dit jaar is van ANTM. oliebol...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-06 19:11

tjee jij ook al... Marieke had waarschijnlijk de winnaar ook al gevonden, jammer hoor!
Nouja kan je nu extra goed op gaan letten of je t eens bent met de jury Knipoog

*je hebt pb hoor Tong uitsteken
(hoezo niet huppelend naar Nusanna? Flauw hoor Schijnheilig )
Nouja gelukkig had de losgeslagen ruin Nous al beweging gegeven...

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 20:05

Hey Kim,
had je sms gehad hoor, maar was zo druk op mn werk dat ik geen tijd had om iets terug te sturen, en er later eerlijk gezegd niet eens meer aan gedacht heb......kwam me niet heeeel slecht uit dat het niet door ging, want ik ben echt zoooooo gaar....

weet verder ff niks te zeggen, misschien komt er straks nog wat boven...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-06 20:24

haha we wachten in spanning af marieke Knipoog

Vanmiddag na school lekkr ANTM gekeken, ik mag die Lisa steeds meer niet...(zo extreem zelfverzekerd, en trots op zichzelf "ik zeg iedere dag tegen mezelf dat ik mooi ben" Oke dan Lachen
En weer Nicole met een mooie foto Ja Jaja! Klein probleempje is dat ze niet opvalt IRL (volgens de jury), net als bij Kahlen vorig jaar... maarja we wachten af!
*wordt wel steeds meer een kibbel zooitje daar hè Nagelbijten / Gniffelen

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 21:05

he hallo,
was weer eens even op de comp.

Kom voorlopig nog niet op bokt want de comp. staat nog niet thuis.

Maar hopelijk komt het dit jaar nog, want we gaan binnenkort beginnen met het opknappen van de computerkamer en de babykamer...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 21:06

nel ,moet je ons iets vertellen?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 22:41

Ja dat vraag ik me ook af! Babykamer?
Pfoe ik meld me ook weer eens, kheb het ontzettend druk met werken en op mn werk loopt het echt storm, dus ik ben steeds doodmoe! Met Shaar gaat alles prima, ze is alleen een beetje rond van al t gras!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-06 22:46

Ja idd: Babykamer Nel, missen we iets? Schijnheilig
Hadden we nou tog ongelijk.. Wat zeiden we daar ook al weer
over in ons "A-X binnen komen in draf.." proefje?

* Haha! hele uitgerekte pagina nou

leuk profiel zo Bar Ja
Haha beetje setjes verslaafd? Tong uitsteken beetje heel erg zul je bedoelen Knipoog

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:30

iemand nog iets leuks gedaan vandaag????

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:34

Ik heb vandaag een jonge hengst gewassen met mijn baas. Het is nogal een monster en hij was al onder verdoving omdat ie geschoren was voor de keuring (dat paard dan he, niet mijn baas haha). Dus toen meteen maar door naar de wasplaats om hem eens lekker te wassen en te schrobben. Het ging allemaal prima, totdat de verdoving uitgewerkt begon te raken. Gelukkig waren we toen al een heel eind zodat we alleen nog maar hoefden af te spoelen. Nu moet ik gaan afwassen voordat we weer gaan voeren.
xxx

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-06 09:27

Mariekje22 schreef:
iemand nog iets leuks gedaan vandaag????

Ja Jajoh! me voorbereiden op t assesment van vrijdag *zucht* Zo'n hekel aan die dingen Verdrietig
Maargoed sla me der wel door heen.. Ik hou gwoon in mn gedachte: Na vrijdag zowiezo vakantie , whieieie Go jij! Go jij!
haha en tijdens t zoeken naar info over die ziektes enzo ff Weekend Addict 3 geluisterd
Muziek! Kylie give me just a chance let`s go out and dance
We can get into the groove I can watch you move
Later you can sing to me like a shining star
But I rather do you on the backseat of my car

Blijft een toppie lied *LOL* Word je zo lekkr vrolijk van (ik iig wel Hyper! )
En steeds als ik dat lied luister verwacht ik dat ie ergens halverwege (op dat rustige stukje)
over gaat op ons volgende show lied Clown Hoe vaak ik dat lied ook luister...
Hoezo heel vaak de show muziek gehoord!
En op t moment dat je dat berichtje tikte, zwom ik lekkr samen met Tinkie in t veerse meer Tong uitsteken

Jij nog wat leuks gedaan Mariekje?
*moest je werken? waren je kids nu al een beetje liever tegen de invalster?
of was de invalster er egt maar voor 1 dagje? Je hebt tog wel van t zonnetje kunnen genieten
hoop ik?*

Tjee Cis,
De Fries is vriendelijk, levendig maar mak, intelligent, leergierig en trouw.
Verder is hij een gewillige werker. Ook heeft het fries paard een koel hoofd en is daardoor zeer
geschikt voor recreatief rijden en buitenritten

Ik denk dat je de paarden bij jou op stal, dit stukje maar eens moet laten lezen: levendig maar mak! Vork
Beetje monstertje gaan spelen, omdat ze in bad moeten. Hoe durven ze!
Dat is helemaal niet Fries-like! JE hebt nog 17-dagen Cis, das mooi genoeg tijd om ze dat ff bij te brengen: "levendig maar mak!" Zelfs de hengsten! Vork

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-06 09:41

*vind dat we ook maar snel ff een andere pagina moeten krijgen..
Deze is veels te lang zo en dat leest best rot Tong uitsteken

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-06 09:54

Ik gloof dat iemand eens zei dat t 25 berichtjes zijn per pagina.. we hebben er nu 18 Lachen
Maarre ik ga nou weer ff wat aan school doen, en dan daarna lekkr in t sonnetje zitten! Cool

doei Doei!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 12:39

Ja verwacht rond 3 maart een baby....
wist sinds vorige weel dat ik zwanger ben.

voice is ook zwanger, gister is ze gescant.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 18:33

Wat leuk Nel! Gefeliciteerd!
Balen, dan zit ik in Zuid-Afrika, kan ik niet je baby komen bewonderen als hij/zij net geboren is.
Hebben jullie toch snel gedaan Knipoog!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 18:40

He Nel!
Gefeliciteerd joh, ook voor Voice!
Nu kunnen jullie echt een gezinnetje beginnen

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 22:22

Hey Nel, had je al in de stad gezien, maar zal het hier ook nog maar ff vermelden.......echt super gefeliciteerd.......en ook met Voice natuurlijk.....kunnen jullie gezellig samen naar de pufcursus....

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 18:26

heej ben ik weer,

ik kan heel het weekend bokken, want ik zit bij mn schoonouders in huis om op de paardjes te passen,
want ze zijn een weekendje weg.
Is wel leuk om voice in de tuin te hebben.
Ga zo lekker op dr rijden!

Heej cis, heb je het naar je zin daar?

Met iedereen alles goed?

Nou van het uitgaan komt nou denk ik helemaal niks meer, maar er is altijd hoop....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-06 20:01

Super gefeliciteerd Nel! Ja Egt leuk nieuws!
Mariekje22 schreef:
en ook met Voice natuurlijk.....kunnen jullie gezellig samen naar de pufcursus....
Haha! haha, zie jullie al zitten met zn tweeen Knipoog

Zeg Nel, waar staat voice dan nou? (heb ik ff gemist geloof ik) Zou t kunnen dat je haar samen met
Annemoon(?) vanaf de A58 ziet staan? (net na de afslag bij dat wegrestaurantje, bij Nieuw en Sint-joostland?)
Lijkt me idd erg leuk om je eigen paardje zo in je tuin te hebben staan.
Zodra je dan even zin hebt om naar der toe te gaan, kan dat.. al is t maar om even een appeltje langs te brengen!

Citaat:
Nou van het uitgaan komt nou denk ik helemaal niks meer, maar er is altijd hoop....

Tja wie weet... Zou wel leuk zijn als je nog gezellie een keertje (of meer) mee ging!
Als je een keer zin en tijd hebt moet je t gwoon laten weten hè, mn pa wil vast wel een stukje
verder rijden om jou op te halen en weg te brengen (mn pa is daar nooit zo moeilijk in, gelukkig Haha!)

Vandaag de laatste dag school: eindelijk vakantie, pffft...
Ik had afgelopen dinsdag een Assesment-toets (dus speel maar ergotherapeutje,
25 minuten lang met een echte client. Je kreeg 4 mogelijke clienten waar je thuis
behandelingen op voor kon bereiden. Een uur van te voren kreeg je op school te
horen met welke client je de behandeling moest doen.)
Die dinsdag was t dus allemaal net niet goed genoeg = onvoldoende
En vandaag had ik dus de herkansing, een oud mannetje van 69 met een CVA.
Die man was egt zo aardig, en de behandeling (oefenen met t wassen van t bovenlijf
met pictogrammen zodat hij de juiste volgorde aanhield) ging ook wel redelijk voor mijn gevoel,
dus Voldoende! Go jij! Go jij! Vraagt de lerares: "goh hoe komt t eigenlijk dat je de vorige
keer gezakt bent? t ging nou zo goed" Clown
Maargoed ik kan lekker de vakantie in met een 8 voor mn Assesment en mn P op zak! Hyper!
*was zo sneu.. klasgenootje wat voor mij moest herkansen had hem dus weer net niet gehaald..
dan ga je eens ff met een rot gevoel de vakantie in... t was ook egt zo zielig Verdrietig