(gaat t alleen morgen pas kijken
Ben egt op en zo moe)Jammer dat je groep nu een beetje tegenvalt Thirz, hopenlijk komt de gezelligheid van de week nog? (en anders vrolijk liedjes blijven zingen,hebben jullie t iig naar je zin "Op een onbewoond eiland"
Enne wat was dat andere lied nou? met die vele coupletten en dat haar van vlas, oog van glas
Egt hoor, 1 grote warboel in dat koppie van mij!
Wist de namen van de Mimmies ook niet meer.. )Thirz schreef:Agossie! Tja dat wordt even niet buitenspelen dan, t arme dingNu moet het paard 10 dagen in een box blijven staan, dus het arme veulen ook! Zonde he!
Heeft t veulen trouwens al een naam?Geen kleurtje! Jammer hoor Kim, maar t eerste gips is altijd saaiig wit... Wel een slimme dokter "het is te warm voor gips" jij blij! scheelt weer een paar weken met zo'n warme klomp aan je been. Beterschap en sterkte der mee hè!
Bianz schreef:Moet ineens aan iemand in het cafe denken
*denkt* *denkt* Haha zou niet weten wie je bedoelt
En ik ben de stap-loze zaterdagavond nog doorgekomen hoor, had nou ineens ook een hele zondag morgen
Maar goed dat we niet meer afgesproken hadden in de stad dan, had je al die gezelligheid achter moeten laten voor een waarschijnlijk leeg nationaal 
Nou ik ga weer, nog ff wat dingen uitprinten benee en dan eindelijk relaxed TV hangen
Plezier nog van de week op t Reelaer Thirz, haha en plezier met race-poony-sandor! ik duim op wat koeler weer
doei!
, maar mischien is ze in de bak een stuk rustiger, wil dr ook wel longeren maar dan moet je me wel ff een spoedcursusje geven haha, enne als ze braaf is wil ik ook best een rondje op dr rijden.......
Word je zo lekkr vrolijk van (ik iig wel
)