Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Binar

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 15:25

Leuke foto's fieke!

Bah, ben al de hele dag met een rotzaak bezig geweest. Klant heeft nieuwbouwhuis gekocht en komt een "klein beetje" geld uit bouwdepot te kort (maar iets meer dan € 24.000), huis wordt morgen opgeleverd Bloos
De hele dag gebeld met notaris, bank waar hypo loopt, klant... de hele dag al aan het berekenen waar het verschil in zit, maar kan het dus niet vinden Boos!
Pfff, heb het dossier aan de kant gegooid (klant kan waarsch geld lenen van familie) Heb het echt helemaal gehad nu Ach gut
Bah, nog een half uurtje voor ik naar huis mag..

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 15:27

Wisten jullie trouwens dat er een terrorist is opgepakt die een tandarts heeft vermoord? De naam van de terrorist is ook al vrijgegeven.........
oral b Haha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 16:04

hahahahahahaha

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 18:55

Binar schreef:
Leuke foto's fieke!

Bah, ben al de hele dag met een rotzaak bezig geweest. Klant heeft nieuwbouwhuis gekocht en komt een "klein beetje" geld uit bouwdepot te kort (maar iets meer dan € 24.000), huis wordt morgen opgeleverd Bloos
De hele dag gebeld met notaris, bank waar hypo loopt, klant... de hele dag al aan het berekenen waar het verschil in zit, maar kan het dus niet vinden Boos!
Pfff, heb het dossier aan de kant gegooid (klant kan waarsch geld lenen van familie) Heb het echt helemaal gehad nu Ach gut
Bah, nog een half uurtje voor ik naar huis mag..

Ach 24.000 eurietjes, wat is dat nou.... Natuurlijk heeft zijn familie dat wel ergens in een oude sok liggen Verward Wat een geld, zeg! Hoe kan die man zich daar nou in verrekenen....?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 19:03

moossie schreef:
Ja mensen Vienna is echt een plaatje om te zien...Ze is erg lief in de omgang, ze is een echte knuffel!

Vandaag heb ik een heerlijk dagje op stal gehad. Lekker gereden met Yus en Linda ook! Daarna is mijn neefje nog even met hem bezig geweest! Hij had nog een leuke uitspraak hoorde ik:

Ja!! Bokken is toch vanachter steigeren!!! Haha! Haha!

Whahahaha jah, die is goed hé !! Ik vond het ook een prachtige opmerking, eentje om vast te leggen Cool

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 21:40

moossie schreef:
Ja!! Bokken is toch vanachter steigeren!!! Haha! Haha!

*LOL*

Evita is weer een beetje in de lappenmand Ach gut Ik heb vanavond heerlijk buiten gereden, naar de zandvlakte en ze was weer super! ze heeft even heerlijk gek gedaan en genoot er duidelijk van Haha!
Op de terugweg kwam ik nog een bekende tegen, ze vond Evita er zo goed uit zien en ik vertelde dat het weer zo goed gaat met haar op het moment (.. Frusty )
Ik wou haar lekker uitstappen op de laan, maar aan het begin van de laan schrok ze ergens van en maakte een sprong.. vervolgens struikelde ze en viel ze op haar "knietjes", ik schrok me dood want het begon meteen heel erg te bloeden aan allebei haar knieen, het zat helemaal op haar benen en hoeven. gelukkig leek het wel erger dan het was maar ze heeft toch 2 lelijke wonden! op stal heb ik geprobeert het een beetje schoon te maken met betadine, maar ze zijn allebei vrij diep.. hechten gaat toch niet, zeker niet op die plek.. dus ik hoop dat er morgen een beetje een korstje op zit. ze lijkt er zelf niet echt veel last van te hebben.
arme Eviet, heeft ze straks 4 benen met een litteken Ach gut

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 22:02

Irene,

Heb de net met afsluiten nog even gekeken naar Viet, ze stond lekker te snuffelen tussen het stro en ik heb even met haar getroeteld. Ik vroeg of ze lekker ging slapen en denk dat ze dat ook gaat doen. We zien morgen ochtend wel weer hoe ze is.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 22:18

bedankt John, ik kom morgenochtend weer dus dan zie ik wel hoe het is Lachen Eviet leek er zelf weinig last van te hebben gelukkig.. ik had nog een halve pot antibiotica staan van die uierontsteking, is dezelfde als Ko krijgt voor zijn wond, dus ik doe Evita ook even 5 daagjes aan de ab.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 09:34

Wat sneu voor Evita zeg en wat zal je geschrokken zijn. Zo merk je maar weer hé, ook al zijn ze nog zo betrouwbaar, een ongeluk zit in een klein hoekje Verdrietig
Laatst bijgewerkt door Serada op 12-05-05 09:43, in het totaal 1 keer bewerkt

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 09:41

joh wat erg voor evita, nu maar hopen dat het allemaal snel geneest.
evita beterschap.

gr

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 10:40

Het gaat gelukkig wel goed met Evita Lachen ze kwam een beetje stijf de stal uit maar het bloed niet meer en het ziet er schoon uit. naar het weiland liep ze weer lekker te dribbelen dus zo veel last zal ze wel niet hebben Knipoog

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 19:01

Gelukkig dat het beter gaat met Evita! Zal wel geschrokken zijn.

Lady kan haar halster zelf afdoen: Horen naar voren, koppiej naar beneden, hoofd langs been halen en halster is af. Ik ben al 2 dagen aan het zoeken naar dat ding in het land...hij is beige, maar heb hem nog steeds niet gevonden Boos! Voor straf heb ik haar maar meegenomen door het land om te stappen (moet toch wandelen), vond ze niet ze leuk.

Ze heeft vandaag ook d'r ijzer eraf getrapt. Morgen komt de hoefsmid en die haalt ze er dan gelijk allemaal af...veilig voor het veulentje strakjes

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 20:46

Arme Evita, hopelijk groeit het snel weer dicht.

Vïenna is vanavond voor het eerst hier een uurtje op het land geweest. Ze stond heel rustig, totdat de paarden ernaast eruit werden gehaald. Bleef ze ineens alleen achter. Ze heeft eerst heel hard over het land lopen rennen, luid gillend. Daarna dreigde ze over het lage gedeelte van het draad te gaan springen, maar daar stond ik voor met een touwtje te zwaaien. Toen bezorgde ze haar nieuwe baasje even een hartstilstand door flink te gaan schrapen en even haar been over het onderste draad heen te slaan. Na een keer flink trekken gleed hij er weer van af. Gelukkig had ik haar helemaal in de beenbeschermers (hoezo, baasje heeft een trauma?), dus ze had nog geen schrammetje. Daarna ging ze maar rustig staan eten.

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 21:10

Die Vien, kon ze het niet laten om je nu al de stuipen op het lijf te jagen Ach gut. Juist goed toch dat ze alles om had!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 22:33

halow allemaal!

ben net heerlijk terug van het strand met [paard], eef en nog twee lieve mensen die de trailer hebben getrokken (de auto wel te verstaan Haha!)

was echt geweldig! super lekker weer en ik heb mevrouw zover gekregen dat ze t water in ging *trots op jolliebollie*

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 22:56

Het strand was helemaal super! Haha!
Jolly deed het echt helemaal geweldig! Ja
Heb een paar foto's op de volgende link staan!
http://eef-k.magix.net/
En jongens, bedankt voor de gezelligheid!!!!! OK dan!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 08:46

lekker hoor naar het strand , zal voor mij nog wel effe duren met paard dan he.
en ik ga eerdaags ook effe kijken bij vienna ben wel nieuwsgierig hoor.

gr

gr

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 18:18

DAAR ZIJN WE WEER !!!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 18:21

IRENE, bedankt voor de goede zorgen.

Fieke, ontzettend gefeliciteerd met Vienna.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 18:22

Gaan we morgen Barbeknoeien??

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 21:38

Ik hoop het wel, want ik wil zolangsamerhand wel eens weten wie nou precies bij wie hoort, voorzover ik daar nog niet ben achtergekomen.....

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 23:11

DUSSSSSSSSSSSSSSSSSS, DANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN.

JA MORGEN LEKKER KNOEIEN. LEUKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 15:41

Ik heb foto's van Vienna bij Horses at Work gezet viewtopic.php?f=53&t=411659&start=0&st=0&sk=t&sd=a.
Vandaag heb ik haar voor het eerst eventjes gelongeerd. Rechtsom ging het super, linksom vond ze dat ze veel makkelijker de andere kant op kon gaan en draaide ze elke keer haar kont naar binnen in de lijn. Dan liep ze doodleuk weer rechtsom. Dinsdag eerst maar even naar de paardenwinkel voor een nieuw hoofdstel, die van Tos is te groot. Met hoofdstel heb ik hopelijk wat meer te vertellen dan aan het halster. Ik heb de strijd uiteindelijk wel gewonnen. Na een paar rondjes braaf de goede kant op heb ik haar lekker losgelaten en even laten rollen. Ik was al zeker een half uur bezig, dat vind ik eerlijk gezegd veel te lang voor een jong paard.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 09:42

Goedemorgen... Slapen
Haha!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 09:47

Haai lekker geslapen Ireentje?