Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 20:39

Ik doe hem maar even :)

Vandaag zijn Kim en ik dus bij Daily op bezoek geweest. Helaas bedacht TomTom dat we de toeristische route die kant op kregen (hoewel ik best de goede weg wist, maar ja, wie weet weet hij een betere route.. niet dus).

Daily was lekker attent, knuffelig en vooral weer echt zichzelf :). Haar wond is een stuk dunner, geen vocht meer onder haar buik. Maar hij ziet er wel echt vies uit (voor wie geïnteresseerd is: klik).

We hebben niet echt iemand daar gesproken, maar we waren in ieder geval blij haar gezien te hebben. Ze maakte echt weer een stuk betere indruk!

Twinklebel

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 21:15

Bah, dat ziet er smerig uit......maar fijn dat ze zich in elk geval weer happyer voelt! Is er al bekend wanneer ze weer naar huis mag?

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 21:22

Ziet er niet echt heel fris uit brrrr............

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 21:27

Hoe is't met Esmee?

Heb hem toch al een paar keer gezien, maar ga ineens bijna over mijn nek van mijn eigen plaatje *oeps*

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 21:30

ElizeVdS schreef:
Hoe is't met Esmee?

Heb hem toch al een paar keer gezien, maar ga ineens bijna over mijn nek van mijn eigen plaatje *oeps*

Ik zit er heerlijk mijn pizza bij op te eten, heb een sterke maag!
Met Esmee gaat het erg goed, op stal heel rustig, in de paddock gaat ook steeds beter, wandelen superbraaf, vind haar alleen erg agressief naar andere paarden, dus laat haar denk ik toch even scannen...

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 21:36

Vond het in het echt niets eng, toen ik zat te eten ook niet.. Denk dat het mijn wijntje is ineens ;)

Kan inderdaad dan voor de zekerheid best even laten kijken. Ben erg benieuwd naar d'r, heb haar nog steeds niet in real life gezien!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 21:41

ElizeVdS schreef:
Vond het in het echt niets eng, toen ik zat te eten ook niet.. Denk dat het mijn wijntje is ineens ;)

Kan inderdaad dan voor de zekerheid best even laten kijken. Ben erg benieuwd naar d'r, heb haar nog steeds niet in real life gezien!

Ik heb zo'n vermoeden dat je haar wel leuk zal vinden.....

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 21:49

Volgens mij hebben we wel zelfde smaak qua paardjes ja, nou, zal morgen eens kennis met haar komen maken!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 21:54

ElizeVdS schreef:
Volgens mij hebben we wel zelfde smaak qua paardjes ja, nou, zal morgen eens kennis met haar komen maken!

Doe dat maar, ze wil erg graag knuffels!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 22:39

Ja als je naar de wc gaat kun je bijna niet langs Esmeetje lopen zonder haar te moeten aaien.......... ze staat er dan zo lief bij :D

Dreamday92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 11:49

Ik heb gister een super leuk bedrijfsfeestje gehad. We gingen lasergame in het gebouw van Pathe Delft echt super kicken is dat haha. Nu alleen aardig spierpijn.. :')

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 14:42

Dikke vette knetterende K! Kim werd net gebeld door de Raaphorst, wond is weer slechter en ze willen haar door naar Utrecht hebben.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 15:00

He gatver, is het iets wat ze daar niet kunnen oplossen? Hopelijk iets wat geen ernstige gevolgens heeft.
Blijft wel bezig zo he

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 15:10

Dat i een knappe tegenvaller!! Maar....als zij je doorverwijzen naar Utrecht, doe dat dan maar.
Ik vond het helemaal geen eng of vies plaatje van de wond, gewoon, een gat waar prut uit komt. Lijkt me vrij normaal.....in dit geval dan.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 16:48

Jeetje dat is een tegenvaller, wat sneu voor Daily en voor jullie Kim en Elize

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 16:50

Linda, ik weet niet of je dit nog leest maar mijn les met Astrid is verplaatst naar elf uur ipv van half twaalf morgenochtend

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 22:35

Daily wordt morgenochtend naar Utrecht gebracht, gelukkig is Annet weer zo lief te rijden, echt geweldig. Ze gaan dan de wond open snijden en schoonmaken. Dus dat klinkt wel als een heel goed plan. We horen het morgen weer verder dan..

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 22:40

Wat een ellende allemaal met Daily zeg, lijkt niet mee te mogen zitten....hopelijk knapt ze snel op als de wond geopend is......

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 22:55

spettertjuh schreef:
Linda, ik weet niet of je dit nog leest maar mijn les met Astrid is verplaatst naar elf uur ipv van half twaalf morgenochtend

Oke, thanks Karin. Ik kijk even of ik het red... :D

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 17:49

Hallo, Kipjes!
is Daily goed aangekomen in Utrecht? Hoop zo dat ze snel weer de oude wordt!
stormpie was heel relaxed vandaag, stond in de Haflingermodus, lekker rondstampen en je vooral niet te druk maken!

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 19:22

Wat fijn dat Storm lekker rustig in zijn kop was :) Gaat wel goed met hem, toch?

Daily is goed aangekomen, ze hebben een drain gezet en verwachten dat als dat zo goed gaat ze snel weer naar huis mag. Gaat dan nog wel drie à vier weken duren voordat het weer dicht is. Hele revalidatie gaat dus ook langer duren (maakt natuurlijk geen flikker uit, als ze maar beter wordt). Begin van aankomende week horen we weer meer.

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 19:28

Fijn om te horen,sterkte Kim en Elize, het gaat helemaal goed komen :j

Dikke Kus van mij en Mandy :+:

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 21:19

Nou hopelijk komt ze gauw weer thuis. No place like home... :D

Vandaag een lekkere dag met Maestro gehad. Eerst heeft hij even lekker kunnen crossen in de paddock en daarna zijn we gaan rijden. In het begin weer even voelen hoe zijn koppie stond maar daarna ging het steeds beter. Daarna met hem nog lekker een grote wandeling in het donker met Ireen en Doutz gemaakt en hij was echt heel braaf. Zelfs bij het afgebrande schuurtje waar de losse platen heel hard klapperen en herrie maken keek hij niet of op om en Doutz maar achter hem stuiteren en wegspringen hihi. Hij stond aan het eind van de dag helemaal moe in zijn stal... :D

Fiek, hebben jullie een lekkere buitenrit gehad?

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 21:26

Wat super dat die zo braaf was Lin! Als je een keertje samen onder het zadel een eindje wilt laat ej het maar horen hoor, Yes is best wel heel braaf buiten.

Ons ritje vanmiddag was ook heerlijk, lekker even uitwaaien en uitrennen, daar kan je weer heel de week op teren!
En Esmeetje deed het ook weer super vandaag, lekker stukje gewandeld en met Doutz en Daan in de paddock geweest, deed ze helemaal niet lelijk, sterker nog, zij werd weggejaagd door Doutz. En ze heeft ook helemaal niet geprobeerd te ontsnappen/door het draad te gaan.
Volgende week ga ik even naar Vienna toe, even knuffelen met mijn gekke merrie en als Jolan vrij kan krijgen gaan we met haar het bos in voor mooie foto's.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 21:42

Lijkt me een goed plan Fiek. Ik laat het je weten! ;)

Wat lekker dat je buitenritje goed is gegaan. Dat is lekker, dat uitwaaien met dit weer. Nou voorlopig kan het nog want ik zie nog geen voorspellingen van sneeuw. Van mij mag dit voorlopig even zo blijven... :D

Hopelijk hebben jullie wel een beetje goed weer volgend weekend bij Vien. Daar worden de foto's wel mooier op.