El, is de oefencross niet altijd op zaterdag? Moet eventjes morgen goed de datum checken want er staat me iets bij dat ik dat weekend een festival heb, maar je hoort het morgen!
bvw
Geplaatst: 29-06-11 09:22
Ocrab schreef:
alleen in ruil voor fotos van Gunther! Of de andere interessante mannelijk gespuis ... hihiihihihi
ik vind dat ellen een punt heeft!
ik dacht dat er beide dagen oefencross was en dat je dan je voorkeur kunt aangeven www.sgwdijkgatbos.nl
Dat dacht ik ook.... maar 't stond niet erg duidelijk op de site. Overigens, Sjel, kan ik ook evt. op zondag hoor....
Ocrab
Geplaatst: 29-06-11 13:46
Welke dag ga jij trouwens naar de oefencross Pamela? Er stond geen dag gespecificeerd achter jouw naam... Anders lopen we elkaar allemaal toch nog mis...
Hallo lieve mensjes, ik zwaai jullie even uit voor een weekje. Vannacht vlieg ik naar Turkije. Paardje wordt gereden door mijn instructeur dus waarschijnlijk zitten er weer allemaal nieuwe knopjes op als ik terug ben, haha. Gedraag jullie als ik weg ben en tot volgende week!!
Nog een keer veel plezier skeet, zat op FB al een berichtje te tikken! Ellen, ik ga vanavond inschrijven voor Wieringerwerf, zaterdag aanhouden? Voor mij maakt het niets uit en dan zien we Pam ook gelijk! Ik ga even snel mijn broodje eten en weer terug naar kantoor.
Van het weekend naar Dio toe, zal wel wat foto's maken en spammen!
Marjan, veel plezier in Turkije! Sjel, ja zaterdag is OK. Ik neem overigens aan dat het met name 's morgens is tot het begin van de middag? Moet nl om 17.00 uur weer hier zijn... hahahaha
Zet jij je voorkeur voor dat gewoon op je coupon El? Het is de gehele dag staat op de site, wellicht kun je dan ook een voorkeur voor de ochtend doorgeven?
Hebben jullie allemaal nog wedstrijden in de planning? Ik ben een beetje koos motivatieloos met de wedstrijden haha. Moest maar weer eens wat plannen voor een gemotiveerde training! Misschien maar gewoon mijn Z2 debuut inplannen over enkele weken en dan als een gek trainen en oefenen. Ga zaterdag maar eens overleggen met mijn instructeur wat die denkt. Die is zelf ook jurylid dus heeft wel goed zicht op!
Fijn is dat he als je instructeur jurylid is! Mijn instructrice jureert ook, ik vind het ideaal!
Heb aankomende zaterdag weer een dressuurwedstrijd, maar ik vind Levi niet zo lekker lopen.. Lijkt net of ze kreupelt! Dus nog maar ff aankijken en mocht het goedkomen, dan nog ff een L en R op mn handschoentjes schrijven.. Misschien dat ik dan niet verkeerd rijd hihi
Je paard is vandaag iig gelongeerd marjan Sjel gewoon inschrijven die hap komt handig goed
Heb vandaag crosstraining(en vliegles) gehad, liep goed maar niet fijn 1x zo hoog dat ik hem niet uit kon zitten :p zijn fotos gemaakt moet die man nog ff mailen... Morgen dressuur ben benieuwd heel mn heup is zo stijf als wat door val en kan amper lopen 16aug renswoude training volgende week oefencross in helden
Martine_Levi
Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-11 20:22
Sjel schreef:
Succes vandaag Martien! Loopt Levi alweer fijn? De vogeltjes hier geven een concert, heerlijk wakker worden al dat getjilp!
Ik bedoelde volgende week de 9e.. Maar Levi is alleen maar meer gaan hinken dus die he ik teruggezet in de wei en kijk dinsdag weer even hoe het gaat..
Ashley5760
Geplaatst: 02-07-11 23:43
Wat heeft die dan martine?
Ik vrees dat t morgen ritje ziekenhuis word ipv wedstrijd. Pa vet pissig datk weg was geweest zo en kruipend terug kwam omdat t alleen mr erger is geworden
Nou vandaag gaat stuk beter. Geen oog dicht gedaan en kan nog amper lopen maar wel minder pijn als gister. Niet gereden en niet naar dokter geweest kijk het zo even af. Heb wel geluksweekend ben zojuist door 4 bijen gestoken auw
4 bijen Colet? Ben je erop gaan zitten ofzo, of had je jezelf met honing ingesmeerd haha? Ik heb weinig te vertellen, of jullie moeten (non-) interessante werkverhalen willen horen maar dat denk ik niet.
Nee t waren wespen bij nader inspectie. Ging gerst stro v zolder halen (ligt er al lange tijd van vorige eigenaren nog, en zijn nu bijna er door heen, dus trok met de hark een pak die tegen de muur lag naar me toe en woem allemaal wespen dus, en voordat ik door had zaten ze in kleren haren etc. Dus weg gerend shirt uitgetrokken haren los getrokken en als een gek naar binnen. Toen was ik al 3x geraakt en binnen bleek er nog 1 in mn broek te zitten en stook in mn lies , op mn arm en hoofd doen t pijnst maja pap heeft nest nu gezien dus die moet maar gif spuiten ofzo. Eerder ga ik geen stro pakken
Verder nog pijn in heup maar iets beter als gister, morgen maar longeren en met wat geluk dinsdag weer erop, wil namelijk donderdag nog keer gaan oefenen (vrij) cross met een vriend. Want heb zondag oefencross .
Sjel ga je nog een keer "echt" crossen? (Jij moest ook nog wp springen halen? Of al gelukt?)
Sjel
Geplaatst: 03-07-11 22:23
Haha ik vind dat oefenen wel leuk eigenlijk! Springen en crossen doe ik alleen nog oefenen, voor het echie komt over een paar maandjes wel.
Aii wespen! Daar word ik ook helemaal panisch van hoor, krijg de kriebels al als ik er aan denk. Heb je wel steken laten uitzuigen door Gunther? Lijkt mij een perfecte gelegenheid om nader tot elkaar te komen hahah...