winnitou schreef:Ate ik ga je alvast feliciteren, red het niet tot 12 uur.
Van harte meid en nog heel veel jaren in goede gezondheid.
Heel veel knuffels en een zoen toe.
dank je
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Shenavallie schreef:Ben benieuwd wat voor weer we morgen krijgen. Op elke zender en weersvoorspellings-site is wel weer een ander bericht te lezen, dus we moeten maar zien of we morgen wel of niet gaan uitrijden. Denk het wel. In ieder geval weer goed dik inpakken, pluutje mee en gaan met die banaan!
Nicole1995 schreef:Shenavallie schreef:Ben benieuwd wat voor weer we morgen krijgen. Op elke zender en weersvoorspellings-site is wel weer een ander bericht te lezen, dus we moeten maar zien of we morgen wel of niet gaan uitrijden. Denk het wel. In ieder geval weer goed dik inpakken, pluutje mee en gaan met die banaan!
I dag in de week weet ik de weersvoorspelling al.DONDERDAG is het altijd slecht.Als ik moetw erken donderdags heb ik 9 van de 10 keer weeralarm of zoals ze voor vandaag voorspellen.Lig altijd weer in een deuk als ze de donderdag laten zine jahoor weer rotweer.Lin mag weer werken. hahahahha
. Erik is wat makkelijker. Die auto is erg mooi met alles erop en eraan, maar....ze geven naar ons idee een beetje weinig terug voor onze Terrano. DUS...komt het eigenlijk net iets te veel boven ons butget wat we in gedachten hadden. Verder zoeken? Kan, en dat doen we ook maar vinden niks. Nog even wachten? kan ook. Gewoon doen? tja, kan ook. MAAR....wat nou als de koelkast (o.i.d.) het plotseling begeeft.....LIQUITA schreef:Twijvel, twijvel, twijvel...kopen we die Sorento wel, of kopen we die niet. Moeilijk, moeilijk, moeilijk...althans ik maak het moeilijk. Erik is wat makkelijker. Die auto is erg mooi met alles erop en eraan, maar....ze geven naar ons idee een beetje weinig terug voor onze Terrano. DUS...komt het eigenlijk net iets te veel boven ons butget wat we in gedachten hadden. Verder zoeken? Kan, en dat doen we ook maar vinden niks. Nog even wachten? kan ook. Gewoon doen? tja, kan ook. MAAR....wat nou als de koelkast (o.i.d.) het plotseling begeeft.....
Nou ja...wat een probleem he, gelukkig wel een luxe probleem whahahaha.
zie nu dat ik weer inlog