Ziet er erg gaaf uit, Es! Lijkt me erg lekker met je eigen paard naar het strand. Antoinette, hoe was het bij de shires, lekker gereden? Arme Sas, moet je hele weekend werken, sterkte. Ik heb vandaag weer gewerkt, zoals gewoonlijk. Morgen duimen dat het 's ochtends beetje droog is.
antoinetje
Geplaatst: 07-07-12 20:11
kooslover schreef:
Super gave foto's!
Heel veel plezier Antoinette! Voor mij een iets minder weekend voor de boeg, lekker werken
Je had meegekunt hoor! Ik heb heerlijk gereden, zeker voor herhaling vatbaar! Wil in augustus weer een keer gaan dus als je meewil en dat grote paard...... Is ECHT groot!
Wendy, hoop voor je dat je morgen wat kan doen met Mazzel.
Saskia89
Geplaatst: 08-07-12 01:49
Goed bevallen dus? Was het een mooie rit en omgeving? Uiteindelijk toch wel blij dat ik niet mee ben gedaan, want moest echt even aan het werk volgende keer
Moest je niet meer naar je oma? Ik was pas om 16.15 thuis, we gingen pas rond 1100 weg ze hebben daar echt geen haast wat de rit weer wel relaxed maakt! Ja het was heel leuk. De omgeving is niet zo mooi als hier omdat je tussen de landbouwvelden over landweggetjes rijd maar dat heeft ook wel wat. Ja en de paarden zijn gewoon heerlijk relaxed!
Saskia89
Geplaatst: 08-07-12 11:04
Ja, dat hebben we ook nog gedaan, maar juist daarom waren die extra uurtjes er voor en er na wel meegenomen.
Klinkt goed antoinet, dus wel weer lekker gereden op zo'n groot paard?
Het was vannochtend echt k*tweer, ik had Mazzel nog redelijk droog uit het land, maar daarna ging het steeds harder. Voor zijn schema van de osteopaat, moest hij eigenlijk wel 30-45 minuten werken. Maar regende zo hard, dat we al besloten hadden niet met de kar te gaan. Dus tja, heb me opgeofferd om dan maar even in de bak hem aan het werk te zetten. En ik moet zeggen, viel me niet tegen, hij was eigenlijk super braaf, alleen maar in galop de voltes ontduiken en verder liep hij momenten heerlijk. En dat voor een jaar niet gereden hebben, ik ben het nog niet verleerd, al denk ik dat ik morgen niet zo soepeltjes meer loop.
Als het nou keer beetje mooi weer wordt (droog en niet te veel wind), kunnen jullie gezellig mee met de kar.