Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
spettertjuh schreef:Hart van Nederland SBS 6 bij uitzending gemist een stukje over onze stal........ Gisteravond uitgezonden en afgelopen dinsdag opgenomen

horsii schreef:Ik weet het. ze liep nu nog goed. Maar heb ook veel smids gebeld en uiteindelijk komt Onno morgen voor der. echt lang bezig geweest een smid te vinden die nu wel komt en ook nog eens niet op vakantie is. In het midden komt nu weer een scheur trouwens dus ben benieuwd wat Onno morgen zegt ervan. Heb hem nog nooit gehad als smid ben benmieuwd.

lirote schreef:horsii schreef:Ik weet het. ze liep nu nog goed. Maar heb ook veel smids gebeld en uiteindelijk komt Onno morgen voor der. echt lang bezig geweest een smid te vinden die nu wel komt en ook nog eens niet op vakantie is. In het midden komt nu weer een scheur trouwens dus ben benieuwd wat Onno morgen zegt ervan. Heb hem nog nooit gehad als smid ben benmieuwd.
hij is wel een goede smid hoor
den dat er een ijzer op moet groeid wel weer bij hoor

echt een knap setje samen!

Princesspres schreef:we zijn veilig aangekomen op stal.
Wat afgesleten hoefjes, laarzen en blaren verder
maar gelukkig waren ze super braaf alledrie!
Lopen nu als de drie musketiers door het land. Amber zoekt nog weleens een andere poownie op maar doodle en wyssie zitten weer met klitteband aan elkaar vastecht een knap setje samen!
Even bijkomen hoor ben kapot!

Marlis schreef:Gelijk maken gaat natuurlijk zoiezo niet lukken. Dan loopt ze met der andere hoeven langer dan deze voorhoef want dit is de enige. Zo ben echt benieuwd.

amber2202 schreef:zo das nie best indd die hoef.. Kan onno vast wel wat van maken
wij zijn heel aangekomen.. Paarden hebben zich stuk voor stuk voorbeeldig gedragen..
In de nieuwe groep waren t de 3 musketiers
en nu zit ik lekker met mn oeten omhoog na wandeling van 2,5uur
ik hoorde van mn moeder over hvn.. Ze had mn pony gezien op tv
ik moet t stukkie nog bekijken mr hoorde al indd geen woord over de paardeneigenaren..