Tja.. Loxy klinkt niet als een paard wat echt op haar plaats is. Zo eenkennig en angstig is niet handig als je voor ponykampen bedoeld bent. Ach Henk die ziet dat heel simpel... als je wilt rijden is er altijd een mogelijkheid
Madelin hadden we vorige keren ook steeds mee idd! achteraan is het wel een sukkeltje hoor, achtervolgingswaanzin enzo
Ben en loesje vond ik erg leuk, Madelin wil ik graag nog eens op en verder vind ik Maxima erg fijn, zou ik Duke graag eens proberen en wil ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag een keer op Berend
HAAALLOOOO WE ZIJN ER WEER! Naja ik in ieder geval! Suus ik moet je teleurstellen ik weer niet of je Loesje mee kan hebben, ik moest maandag op haar omdat ze moeilijk liep te doen en Henk wilde haar eigenlijk helemaal niet indelen zo dom deed ze, toen moest ik er op omdat ik haar vorig jaar had. Ze was heel braaf, moest er wel moeite voor doen maarja, maar de laatste 10 min begon ze ineens vanuit het niets kreupel te lopen. Toen heeft Henk haar terug in de wei gezet en er niet meer naar gekeken. Dus ik weet niet of ze goed loopt nu, zou je even moeten navragen aan hem. Ik heb de rest van de week op Wanda gereden. Heb dinsdag nog Classic meegehad, vond Henk wel een leuk paardje voor me, ze was nog niet meegeweest dit jaar en een behoorlijke stuiterbal. Elke keer omhoog komen als we stil stonden etc. Maaaargoed Het was leuk!!
Mooi zo Ella dat het goed was. Jammer dat Loesje niet goed liep en ook Classic moeilijk deed. Vind zelf Classic een mooi paard om te zien maar die heeft dus na dinsdag niet meer meegelopen?
maris en het jaar is nog niet eens afgeloppen haha
welke week is week 5? ik ga vanaf 10 aug op vakantie! Anders is dat miss wel ff leuk
collendoorn
Geplaatst: 17-07-10 17:06
Oohww even een giller tussendoor!!
Ik was gisteren met tanja naar t strand samen met tiemke! en we gingen heel mans voorop! als eerste de golfjes door! Niks aan de hand, na een half uur keren we om, en toen kwamen de golven vanaf de andere kan! En dat was EEENNNGGG!!
Tanja ging vol in de achteruit! maarja in t water en dat rare zand dat werkt niet... Tanja onderuit! Nanda eronder!! kon er snel af! Stond ze op, stond ze bovenop me poot!! Auuwwchh!!
zeiknat verder gereden!! t water droop uit me laars haha
dat hebben wij weer
orienta
Geplaatst: 17-07-10 18:57
Mooi meiden dat het weer een erg geslaagde week was! ik ben benieuwd naar de nieuwe paardjes