Marion, ik wist niet dat jij die punten spaarde joh. Ik gooi het altijd gewoon weg! Moet binnenkort weer koeken halen, dan geef ik de punten aan jou!
taverno
Geplaatst: 28-06-10 20:37
Dank je wel.
_Noah
Geplaatst: 28-06-10 21:03
Ik binnenkort weer muesli ook van pavo, gooide die zakken altijd weg
Kimbaie
Geplaatst: 28-06-10 21:51
Mijn voeten waren een partij opgezet door de warmte. Venga had dus maar vrij.
@ tav: Gatsie. Mijn vriend vertelde ook al dat een collega van hem tegen de vlakte ging, toen hij van binnen naar buiten ging. Ik kan altijd wel prima tegen de warmte. Venga ook, dus ik kan beter imigreren.
Noah had ook vrij, en zolang het zo heet blijft weet ik niet of ik ga rijden. Misschien alleen 's ochtends vroeg of rond schemering. Hij had niet echt dorst, nam 1 slokje water. Hij vindt uit sloot drinken lekkerder denk ik
taverno
Geplaatst: 29-06-10 07:07
Goedemorgen.
Ik heb een beetje een onrustige nacht gehad! Maar het gaat wel weer geloof ik.
gisteravond was het echt super op stal! lekker afgekoeld, briesje, mmm zaaaalig :p
nikkielvis
Geplaatst: 29-06-10 07:29
Goeiemorgen
Marion het gaat al weer beter met je? Het is ook wel erg behagelijk zal ik maar zeggen.
En dat een collega van je vriend tegen de vlakte ging van binnen naar buiten verbaasd me niks. Het is met de airco erg koud hier bij mij op mijn werk. Dan loop je naar buiten en dan ik het weer bloedheet.
Gister niet veel gedaan met die kleine was van plan om te gaan rijden in de avond maar was zelf afgestoffeerd. Man ik kan heel goed tegen warmte maar dit is wel erg warm.
Het voelde vanochtend echt lekker aan Jammer dat je op van die verplichte tijden ergens anders moet zitten Maar idd, vanavond misschien wat koeler.. En in ieder geval in t weekend koeler, nadat het eerst nog 2 dagen 30 graden is...
taverno
Geplaatst: 29-06-10 08:53
Kimbaie schreef:
@ tav: had je niet een zonnesteek? of echt door de warmte.
Warmte denk ik.
Splinter
Geplaatst: 29-06-10 09:03
kijk do en vr dan maar uit, wordt het weer 30 graden
Ik zat net te denken om vrij te nemen, maar met die temperaturen kan je net zo goed werken volgens mij...
Redlich
Geplaatst: 29-06-10 09:39
Goedemorgen,
Hoe gaat het tav?
Cer, zou maar gaan werken. Vandaag gaat het nog wel met de temperatuur. Verder in de week wordt het weer erg warm. Niet aan de kust maar in het binnenland kan de temperatuur oplopen tot 35 graden. pfffffff!!!!!!
Mijn paardje krijgt lekker vrij deze week. Vanmiddag auto naar de garage en vanavond de boodschappen. Even wat rustiger aan!
Splinter
Geplaatst: 29-06-10 09:47
ik ga lekker savonds laat rijden, en als het alsnog te warm is heeft ze vrij
Goedemorgen... Gaat gelukkig weer beter met Tav. Ja voldoende drinken en niet teveel van kou (binnen met airco), naar warmte (lees hitte). Hier ook mensen onderuit of ziek. Het weerbericht passen nu geloof ik elk uur aan. Vrijdag wordt inderdaad bloedheet met als beloning dan de zaterdag dat het ietsjepietsje koeler wordt (26 graden), maar ook regen. Zal dan wel eerst heel broeierig worden denk ik. We zien het allemaal wel.
nikkielvis
Geplaatst: 29-06-10 11:25
He Nicolette nog gefeliciteerd met je verjaardag! leuke dag gehad gister... Er stond geen kadotje bij je naam gister of heb ik dat gemist...