Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tytje schreef:Mary krijgt een nieuwe stal. Het leuke is dat het helemaal niet ver van ons huis is, maar 10 km!!!!!! Ze komt volledig verzorgd op een zorgboerderij, waar heel veel land is en gedraineerde paddock en buitenbak. Mocht Mary opknappen, dan kan Stef rijden in de bak en in het Twiske!! De eigenaar is mede oprichter van de Ametyst, was gezellig allemaal.
Alleen nu zoek ik ook een geldboompje, mag ook een stekje zijn hoor.
Shenavallie schreef:ATE schreef:ik heb net belasting ingevuld
Dat laten we doen, want ik snap er de ballen van....Kost wel veel, maar het scheelt een hoop stress!
Nicole1995 schreef:Shenavallie schreef:Ik wil je wel voorlezen hoor, heb afgelopen zaterdag ook 6 combi's voorgelezen!
Graag,de kans bestaat ook dat ik eventueel zondag moet,kan je dan ook?
Nicole1995 schreef:Ik ga een hele leuke voorjaarstak/paastak maken heb allemaal spulletjes gekocht/verzameld.Heb er echt zin in,ff decoën.
Tot later,en me zilverwater maken.Mocht je geinterreseerd zijn,google maar en ik wil wel wat voor je maken.Voor mens en dier en zelfs voor planten.
Nicole1995 schreef:Zo ik heb mijn startsetje binnen om zilverwater te maken,van een andere bokker gelezen en mee gemaild.
In de winkel kost het handen vol geld kant en klaar,dus ik op een liter Tendo gedemineraliseerd water af in de drogist bij ons bij de AH.Kost 1.09 koopje.![]()
Ze vroegen voor de nieuwsgierigheid wat ik er mee ging doen dus vertelde ik het ze.Ja,ze kende het en ook de hele goede werking voor inwendig en uitwendig gebruik. Nou dat verkochten ze ook hoor.
Flesje van 500ml 15 euro nou mooi NOT.hahahahha.Ik vertelde dat ik het zelf ging maken via internet een set gekocht incl,beschrijving enz.hun monden vielen open van verbazing dat ik dan lekker zoheel veel goedkoper uit was.Ze werden helemaal enthousiast gingen spitten in de computer voor me over jerrycan werk.Nou ik ga eerst ff uitwendig aan de gang met het spul,en dan doe ik het door het voer dan maak ik er inwendig sterker zodat ze de bacteriën te lijf kan gaan die na het zweten haar haarzakjes beschadigen en ze kale plekken krijgt vaak op haar rug en voorhoofdHeb al helemaal uitgeplozen hoe en wat.Dus die jerrycan word wel interresant.
Super voor wondjes ,wonden en allegiën,enweet ik allemaal niet wat.