Ja zal eens opletten morgen hoeveel aandacht je krijgt in de eerste 2 minuten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
annemieke_88 schreef:Ja lijkt me trouwens serieus best wel leuk. Alleen moet Lovis dan vanaf vandaag conditie training doen. Marianne gaat vanmiddag naar Loof dus ik ga misschien vanavond nog even rijden. Dan heeft hij weer een goede conditie!
annemieke_88 schreef:Haha maar met Lovis vind hij alles leuk hoor!!!
Ja he, denk dat ik vanvond ook fanatiek ben. Misschien gooi ik mijn springzadel er op. Zit toch wat fijner. En de slof gaat er op
Ik ben er om half 8. Dan doen we ff Bo een half uur aan de bijzet en dan snel opzadelen dan zitten we om half 9 op de paardjes!
lovefi schreef:annemieke_88 schreef:Haha maar met Lovis vind hij alles leuk hoor!!!
Ja he, denk dat ik vanvond ook fanatiek ben. Misschien gooi ik mijn springzadel er op. Zit toch wat fijner. En de slof gaat er op
Ik ben er om half 8. Dan doen we ff Bo een half uur aan de bijzet en dan snel opzadelen dan zitten we om half 9 op de paardjes!
Goede planning mevr. de secetaresseof hoe je het ook schrijft. Hopsekee lovis moet aan de bak
Als je springzadel past? of heb je al geprobeerd ?? Jeeh de lies + Miek+ Aman+ Ankke pagina xD! Poeh miek ik heb je al een week niet gezien dit is ernstig
mooi dat je er vanavond bent ! Voel je je al weer goed?
annemieke_88 schreef:Hahaha ja secretaresse. Tuurlijk past het zadel. Het is gewoon een medium dus denk het wel. Het is bijna hetzelfde zadel als de vorige. en heb er een bontje onder. Ja ik heb je echt gemist. Het was super saai zonder jou. Gelukkig had ik zaterdag Steef en wilde merel 1xtje Bo voor me stappen dus toen was ik toch nog een beetje blij
Maar ik voel me wel al iets beter, ben alleen gigantisch moe.
Maarre hoe laat ben jij er vanavond? De paardjes zijn iig al gepoetst!!
lovefi schreef:annemieke_88 schreef:Hahaha ja secretaresse. Tuurlijk past het zadel. Het is gewoon een medium dus denk het wel. Het is bijna hetzelfde zadel als de vorige. en heb er een bontje onder. Ja ik heb je echt gemist. Het was super saai zonder jou. Gelukkig had ik zaterdag Steef en wilde merel 1xtje Bo voor me stappen dus toen was ik toch nog een beetje blij
Maar ik voel me wel al iets beter, ben alleen gigantisch moe.
Maarre hoe laat ben jij er vanavond? De paardjes zijn iig al gepoetst!!
Ja euuhh wel snel gepoestst heen lovis moet nog gepoestst :p maar wij zijn zo snel dat redden we wel
Ja ik heb u ook gemist :p want wat is lies nou zonder miek :P helemaal niks dus
Ik denk dat ik iets eerder ga dan poets ik bo nog wel een keertje en maak haar alvast klaar ??