Nog altijd gestoord bokken de Chardonners voort! [deel 4]

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

annemieke_88

Re: Nog altijd gestoord bokken de Chardonners voort! [deel 4]

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 14:34

Ja dat is ook zo. Wel balen dat je daarna bijna niet meer hebt gereden. Maar goed, van de zomer kom ik ook nog even langs en dan word het leuk!@!!!!
Ja zal eens opletten morgen hoeveel aandacht je krijgt in de eerste 2 minuten :P

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 14:35

Ja heb ik al een keer gedaan ,, maar hij zegt ja maar jij weet al een beetje hoe het gaat en op het einde gaan we nog wel wat hoger. Maar het komt gewoon doordat er zoveel nieuwe bij zijn gekomen, en dat geeft niet maar hij mag best wel is wat kritiek geven.

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 14:35

annemieke_88 schreef:
Ja dat is ook zo. Wel balen dat je daarna bijna niet meer hebt gereden. Maar goed, van de zomer kom ik ook nog even langs en dan word het leuk!@!!!!
Ja zal eens opletten morgen hoeveel aandacht je krijgt in de eerste 2 minuten :P

Huh wat bdoel je xD? Ja zomervakantie word leeeuk!

annemieke_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 14:37

nou normaal krijg je in de laatste 2 minuten aandacht tijdens de springles. dus morgen kijk ik hoeveel aandacht je krijgt in de éérste 2 minuten!
Ja zomer word zeker leuk!!! Misschien kan Bo wel mee met fi en dan op t land :D

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 14:38

ja cool man 8-) Eerste 2 minuten soms praat ie dan zelfs tegen me :wow: Nee grapje,, zoo erg is het ook niet maar ik hoop dat ie morgen goed geheumerd is :P Bo en fi in de wei :+: Zo schattig :P maar lovis moet ook mee he :+

annemieke_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 14:40

Ja vast wel. Nou misschien kan het wel. Ik wil Bo wel van de zomer op het land hebben in ieder geval en dan niet voor 2 uurtjes per dag.

annemieke_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 14:40

Maar je hebt geen 3 paards trailer :P

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 14:41

annemieke_88 schreef:
Ja vast wel. Nou misschien kan het wel. Ik wil Bo wel van de zomer op het land hebben in ieder geval en dan niet voor 2 uurtjes per dag.

haha nee dat begrijp ik :P we kunnen altijd kijken of ze naar ww kan :)

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 14:41

annemieke_88 schreef:
Maar je hebt geen 3 paards trailer :P

Wel joh we doen lovis gewoon dwars vooraan of in de achterbak :+

annemieke_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 14:43

Whaha lovis rent er gewoon achteraan :P Krijgt hij gelijk conditie en zijn ze hoeven zo gesleten dat hij gelijk wat kleiner is :P

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 14:44

WHAHA :') ik zie het al helemaal voor me :P Lovis ligt dan denk ik halverwege dood op de snel weg Y;( nee dat willen we ook niet :P we kunnen hem ook op het dak van de trailer zetten :D ??

annemieke_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 14:46

Hahaha ja dat kan ook. Lovis beweegt toch niet. We kunnen ook Bo in de trailer doen en dan Loof en Fi onder het zadel. Doen we er wel een weekje over maar dat geeft niet :P

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 14:47

annemieke_88 schreef:
Hahaha ja dat kan ook. Lovis beweegt toch niet. We kunnen ook Bo in de trailer doen en dan Loof en Fi onder het zadel. Doen we er wel een weekje over maar dat geeft niet :P

Oehoeh dat is een goed idee ! *D dan maken we er gewoon een trektocht van :9

annemieke_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 14:49

Ja lijkt me trouwens serieus best wel leuk. Alleen moet Lovis dan vanaf vandaag conditie training doen. Marianne gaat vanmiddag naar Loof dus ik ga misschien vanavond nog even rijden. Dan heeft hij weer een goede conditie!

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 14:53

annemieke_88 schreef:
Ja lijkt me trouwens serieus best wel leuk. Alleen moet Lovis dan vanaf vandaag conditie training doen. Marianne gaat vanmiddag naar Loof dus ik ga misschien vanavond nog even rijden. Dan heeft hij weer een goede conditie!

Ja idd :P als fi opeens een superbraaf paard word valt het te overwegen :P Oehh lovis haat mij }> want de laatste keer dat ik erop zat moest die werken :wow: Okee vanavond samen longeren en dan rijden ?? hoelaat ben jij dr?

annemieke_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 14:59

Haha maar met Lovis vind hij alles leuk hoor!!!
Ja he, denk dat ik vanvond ook fanatiek ben. Misschien gooi ik mijn springzadel er op. Zit toch wat fijner. En de slof gaat er op
Ik ben er om half 8. Dan doen we ff Bo een half uur aan de bijzet en dan snel opzadelen dan zitten we om half 9 op de paardjes!

Odiepaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 14:59

Hahaha, dit is het LIES+MIEKtopic :D

annemieke_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 15:00

Odiepaard schreef:
Hahaha, dit is het LIES+MIEKtopic :D

Hahaha ja gezellig toch!!!

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 15:02

annemieke_88 schreef:
Ja he, denk dat ik vanvond ook fanatiek ben. Misschien gooi ik mijn springzadel er op. Zit toch wat fijner. En de slof gaat er op
Ik ben er om half 8. Dan doen we ff Bo een half uur aan de bijzet en dan snel opzadelen dan zitten we om half 9 op de paardjes!

Goede planning mevr. de secetaresse :P of hoe je het ook schrijft. Hopsekee lovis moet aan de bak :P Als je springzadel past? of heb je al geprobeerd ?? Jeeh de lies + Miek+ Aman+ Ankke pagina xD! Poeh miek ik heb je al een week niet gezien dit is ernstig :n mooi dat je er vanavond bent ! Voel je je al weer goed?

annemieke_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 15:05

Hahaha ja secretaresse. Tuurlijk past het zadel. Het is gewoon een medium dus denk het wel. Het is bijna hetzelfde zadel als de vorige. en heb er een bontje onder. Ja ik heb je echt gemist. Het was super saai zonder jou. Gelukkig had ik zaterdag Steef en wilde merel 1xtje Bo voor me stappen dus toen was ik toch nog een beetje blij :D
Maar ik voel me wel al iets beter, ben alleen gigantisch moe.
Maarre hoe laat ben jij er vanavond? De paardjes zijn iig al gepoetst!! :D

Odiepaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 15:05

lovefi schreef:
annemieke_88 schreef:

Goede planning mevr. de secetaresse :P of hoe je het ook schrijft. Hopsekee lovis moet aan de bak :P Als je springzadel past? of heb je al geprobeerd ?? Jeeh de lies + Miek+ Aman+ Ankke pagina xD! Poeh miek ik heb je al een week niet gezien dit is ernstig :n mooi dat je er vanavond bent ! Voel je je al weer goed?

Was je zieeeeeeeeeeek dan ?

annemieke_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 15:07

Ja voelde me gister niet zo lekker.

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 15:07

annemieke_88 schreef:
Hahaha ja secretaresse. Tuurlijk past het zadel. Het is gewoon een medium dus denk het wel. Het is bijna hetzelfde zadel als de vorige. en heb er een bontje onder. Ja ik heb je echt gemist. Het was super saai zonder jou. Gelukkig had ik zaterdag Steef en wilde merel 1xtje Bo voor me stappen dus toen was ik toch nog een beetje blij :D

Ja euuhh wel snel gepoestst he :+ en lovis moet nog gepoestst :p maar wij zijn zo snel dat redden we wel :D Ja ik heb u ook gemist :p want wat is lies nou zonder miek :P helemaal niks dus }> Ik denk dat ik iets eerder ga dan poets ik bo nog wel een keertje en maak haar alvast klaar ??

annemieke_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 15:10

Oke ja dat zou natuurlijk helemaal geweldig zijn. Maar marianne poetst Lovis nog wel vanmiddag :D Dus dan komt het goed. Dekje voor Bo ligt in mijn kast. Verder vind je het wel :P

annemieke_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 15:10

lovefi schreef:
annemieke_88 schreef:

Ja euuhh wel snel gepoestst he :+ en lovis moet nog gepoestst :p maar wij zijn zo snel dat redden we wel :D Ja ik heb u ook gemist :p want wat is lies nou zonder miek :P helemaal niks dus }> Ik denk dat ik iets eerder ga dan poets ik bo nog wel een keertje en maak haar alvast klaar ??

Nou helemaal niets dus!!!