Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
stond er gister bij toen "het" bekend werd gemaakt...... toch wel raar, niet?! we wren er allemaal even stil van
weten we ondertussen al meer over paps? hoop toch echt voor je dat ze niet met een shetlander op de wei heeft gestaan

marjolijn81 schreef:Foei Trudy, ten eerst verklap je mijn geheimpjeen ten tweede noem je Billy Jean BJ. Kijk alles mag: lady lovelylocks, Kill Bill, Bolle Bill, simpelweg Bill, Godzilla, maar BJ is niet toegestaan, krijg ik ook ruzie met Josina
marjolijn81 schreef:Miss_Montana schreef:Oooeeh die is mooi!![]()
Alleen moeten we volgens mij hopen op een zwarte. Kim wil em alleen als ie zwart is heeft ze als eis gesteld... gekke gothic-penny
ach ze worden toch zwart geboren! vertellen we niet aan Kim. Gelukkig lees Kim ook nooit bokt!

essiedepessie schreef:Anda's worden niet zwart geboren hoor, tenzij ze schimmel zijn... Lipi's worden zwart geboren...

). De basiskleur van een paard is altijd vos of zwart, daarnaast zijn er ook variaties die iets met die kleuren doen, bijvoorbeeld agouti (maakt een zwart paard bruin), creme (maakt een vos of bruin paard palomino of buckskin en bij dubbel creme krijg je cremello, perlino of smokey black), dun maakt de vachtkleur bleker en zorgt voor een duidelijke aalstreep en andere grappige dingetjes.
De kleur waarin een schimmel wordt geboren is dus de echte kleur maar door het vergrijzen wordt deze binnen enkele jaren onzichtbaar.

goeiemorgen