haha ik ben ook zenuwachtig, heb zo 2uur durend economie examen, maarja heb echt nog nooit zo goed geleerd volgens mij dus moet goed komen.
En laatst 4! uur vallen uit dus na examen nog 2 uurtjes buiten gymen en dan weer lekker naar huis
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En laatst 4! uur vallen uit dus na examen nog 2 uurtjes buiten gymen en dan weer lekker naar huis
was het een enge film ofzo? of waarom wil je hem nooit meer zien? of wasie gewoon waardeloos
?

Waren alleen wel echt teeering veel vragen maarja! Daarna nog lekker 2 rondjes Karperdonk gerend

haha
staart in de lucht en daar ging ie oor passage piaffe... wordt ie wel mooi mja.. kon hem nog redelijk rondsturen maar na een paar onderdelen liep ie nog steeds zo
en toen moest ik galop aanspringen in denk nee da kan niet
want als ie zo gespannen is dan gaat ie bokken mja ik gewoon gedaan en hij maakte 2 sprongejtes maar had wel een extra volte gereden
dus -2 maargoed.. daarna werd ie wat rustiger
maar verder wel fijne proef was 4e met 192 punten!
mja was veel te gespannen anders had die dikke punten (H) stond bij hele leuke combintatie jammer van de spanning
punten lagen dicht bij elkaar 1e had 194
2 proef fijn gelopen beter als de 1e maar was toen ook weer 4e met 184... beetje laag gepunt;) maar in die proef was ik verkeerde kant op gereden...
sukkel die ik ben haha
maar ben zeer tevreden!
dacht even leuk te doen en heel de tijd zn been op de stoel te leggen maar toen ging die ineens zo eropstaan met 1 been en ja toen zakte die stoel in

haha