De Inislotters van week 1 maken de boel onveilig!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marijee

Re: De Inislotters van week 1 maken de boel onveilig!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-10 15:07

dat is een sectorvak zegmaar. dat hebben maar 80 scholen innederland ofoz?

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 15:23

en waar gaat dat dan allemaal over, ik heb even niet zo veel ideeën over wat ik ervan moet denken :j

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-10 15:47

pff zo breed eigenljk.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 15:58

noem dan eens een paar dingen..

vind dat liedje van justin baby zo leuk :oo
dan bedoel ik : baby :o ik snap zelf niet eens dat ik hem luister :+
hoe oud zo die nou zijn?

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-10 16:29

justin bieber is rond de 15. maar ik vind hem zo'n baby, letterlijk en figuurlijk :+

Nou bvb : je moet EHBO regels kennen, je omet ene menu kunnen samenstelen,je moet kunnen uitrekenen hoevel callorieeen per voedingsstof zegmaar zit en hoeveel per maaltijd (dat is kuuuuut )
je moet tafel kunnen dekken op de oficiele manier, je moet kunnen koken, verkoopgesrpek kunnen voeren + terug kunnen tellen met geld. spullen inpakken, een handleiding kunnen schrijven solliciteren +brief kunnen werken in word, excel, powerpoint en publisher. en de rest moet je uit 8 thema's kennen van ongeveer 70 pags per thema. Reken maar uit hoeveel dat is......

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 16:38

hmm 8 maal 7 is 56 met een nul erachter is 560 *D
dat is een pittig aantal!
maar wat breed allemaal, wel super handig om allemaal de kunnen. werkt dat het zelfde als een gewone toets dus met cijfer of is het zakken of slagen?

bieber baby ziet er inderdaad jong uit! :oo
heel kinds gezichtje heeft ie, maar ach op de radio zie je die toch niet :+

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-10 18:48

ik moest eest even denken toen jij dat rekensommetje had neergezet :+ maar ik snap hem :D
Wel moet ik zeggen dat zeker 100pags onzin is, maar nog veel 460 pagina's + die dingen di eje moet weten. nou dat is veel hoor (dit is misschien voor kader, maar met theorie doen wij haast nog meer al TL... en dat zegt wel wat.. )
Weetje, als je het zoleest lijkt het weinig, maar het is echt heel pittig. zelfs de leraren die hbo hebben gedaan, denken soms wtf? :+ (en ik weet gewoon, sommige meelezers vinden die leraren ook dom :+ maar dat zijnze niet! )

Een vriendin van me is fan van bieber, vreeeseljk. ik mag dat ventje zo niet he :=

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 20:13

haha kan me voorstellen!

nou ik vind het ook goed veel wat jullie moeten leren!
ben je wel op tijd begonnen, anders is dat echt niet even te leren? :oo

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 08:23

goedemorgen *D

en zou het weer een beetje lekker weer worden vandaag? hope so .., anders heb ik een doorweekt paard vanavond :+

M_eerle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 09:34

Nou hier in eindhoven schijnt een klein beetje de zon, maar het was vanmorgen wel nog lekker fris..

En dan te bedenken dat mijn nichtje nog vast zit in dat lekker warme egypte...

Oeeehhh yes filmles :( pfff saaier kan niet en dan nog 4uur fotografie -O-

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 13:27

klinkt allemaal erg boeiend.. :+

hier is nu wel een heerlijk zonnetje!`

echt weer lekker dit, dit ik voor mijn examen opdracht handvaardigheid te werken omdat het deze week af meot, doet docent het magazijn op slot en loopt weg.. ja lekker dan.. kan ik niets meer doen...
hoe in hemelsnaam moet ik het dan ooit af gaan krijgen, ik heb ook niet heel de week de tijd :oo

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-10 14:01

huh, moet jij op school blijven om een opdracht aftemaken endoet een docent het magazijn op slot? :=

ik vat hem niet helemaal :+

hm het weer moet wisselvallig zijn met hier en daar ene bui. hier is de wind overigens wel superrr hard + zonnetje. ik denk dat ik paard daar geen plezier mee doe :+

Laura, heb jij nog iets gehoord over fleur? ik kan niet met d'r smsen enzo ivb mijn btg.. En dat vind ik nu even verdomd poedersuiker.

Meerle, doe jij nu een opleiding die je qua lessen niet eens leu vidn? dat valt me nu een beetje op als ik alles van jou terug lees O:)

aah ik heb mijn toetsweek afgesloten met geen 1 onvoldoende :# Correctie, alles heb ik 7 of hoger :D Voor maatschapijleer heb ik een 78 gehaald (he zonder te leren? :+
) ik heb dikvet gegokt en een beetje gekeken naar di evragen. die vragen zijn soms zooo doorzichtig :=

Maar ik ben blijjj :# :# :# :# :# :# :# :# :):) :):) :):)

Oh en yas, ikga morgen/vanmiddag alvast beginnen. ga ook zowiezo het hele weekend knetterhard leren!

M_eerle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 14:35

nou ik heb nu orientatiejaar en krijg ik echt van die vage vormgevingslessen ofzo terwijl ik voor management heb gekozen echt raar, maar volgend jaar word het vooral bedrijfskunde enzo en meer economie. maar ik vind he raar dat we kunstgeschiedenis en fotografie en film krijgen zo apart..

@Marije wooww :wow: wat goed die punten.. Wanneer ben je helemaal klaar met je examens?? ik vond die maanden echt relax bijna niets doen gewoon rustig leren en dan 2weken examen en toen 3maanden vakantie :D

iig succes +:)+

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 14:50

Hee hier ff snel een kleine update van mij. ;) ben net terug uit het zhuis en de ortopheet zei dat het niet is doorgescheurd!! :D! Vrijdag moet ik weer terug komen en dan geef ik weer snel een update!

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 15:37

wij moeten dus deze week het werkstuk af hebben, gaat mij dus niet lukken in de les, dus ik zat in vrije tijd, en normaal mag dat en blijft alles open.. nu deed ie het dicht en konden we niet verder werken.. :+

mooi fleur dat het niet is doorgescheurd!

jeetje marije wat een aso cijfer *D

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 16:15

btw zijn er al mensen naar de drukker geweest??

lautje93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 22:21

heee ben ik weer
sorry had het de laatste dagen vreselijk druk

Ik heb vandaag sms'je van fleur gehad maar zag dat ze hier al wat had geschreven. Verder is ze niet op school maar denk dat ik morgen maar even wat dingen voor het examen langs moet bregen.

jeetje marije wat veel stof *zucht* en super netjes van je toets week. Ik had 2 onvoldoendes maar die zijn gelukkig niet ernsitg

hahaha yas lkkr handig, kan je alsnog niks doen

justin bieber is volgens mij net 16 geworden. zij een vriendin van mij die fan van hem is echt om gek van te worden :Y)

drukker is me nog niet gelukt, ik ga nu kijken of het morgen lukt en anders ga ik a.s maandag want in het weekend zijn ze dicht. dus sorry voor het op onthoud :o

en ik ben vandaag op stal geweest en we hebben 2 baby geitjes <3 en we hebben nog 2 drachtige geiten en die gaan waarschijnlijk vanacht bevallen dus ik allemaal erg spannend

maar ga nu snel slapen spreek jullie morgen
:*

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 12:02

Hoi hoi
heb ff snel bijgelezen,

fijn dat orrie's zadel zo snel is binnen gekomen :oo
gaat het weer goed met rijden??!

en marije wat een goede cijfers!!! :wow: :wow:
en dan noem je mij een stuudje >;)

baby geitjes :+:
wel foto's plaatsen lau!!

knie update:
ben net terug uit het ziekenhuis, hadden ze me op de gips poli ingedeeld? :')
nouja er heeft een assistent chirurg dacht ik naar gekeken, hij had wat testjes gedaan maar ik kon niet echt veel met mijn been omdat het zo'n pijn deed.
nu moet ik nog een week met die spalk rondhupsen :))
volgende week ga ik dan naar de orthopeet toe, hij gaat dan weer wat testjes doen, maar als het te pijnlijk is moeten ze het later onder narcose of ruggenprik gaan doen. :=
de assistent chirurg denkt dat het de aansluiting van mijn knieband is, volgende week krijg ik hopelijk te horen wat het nou echt is :j

wat btw wel grappig was is dat mijn vader die assistent chirurg nog kent van toen hij nog co-assistent was :+
oooh en die co-assistent die er vandaag was die was echt grappig, hij werd rood toen hij die spalk af moest doen _O- :(:)

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-10 21:02

sorrysorrysorrysorrysorrysorry :o

ik heb nu zo druk met alles en nog wat. het stelt eigenlijk heel weinig voor, maar toch. het heeft wel een invloed op alles. vreselijk....

Ooh meerle ik snap hem :j
Mijn eerste examen is volgende week woensdag (D&C) en dan is mijn volgende op 18 mei. Ik heb op 27 mei (?) mijn laatse :) Zoals het er nu naar uitziet, ga ik het wel halen :)

Gelukkig fleur! Ik hoop echt dat het wat beter gaat :)

Yas, lekker typsiceh :+

ooh baby geitjessssss <3 <3 <3 <3

Fleur, jeetje zeg.. jij maakt zoveel mee opeens he? := Hopelijk verbeter je heel snel :j Jij moet er echt zijn tijdens ponykamp hoor!!

even snel, sorry. lees de volgende keer wel wat beter mij. zit even met mijn hoofd bij andere dingen....

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 18:55

klinkt niet lekker die knie :oo

@ marije, er is een super pb jouw kant op :) :j

M_eerle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 18:57

@fleur: Dat is wel echt balen van je knie, hoop niet dat die ruggenprik nodig dat lijkt me echt pijnlijk.

woensdag ben ik jarig :Y) krijg een nieuwe camera :o en vrijdag gaan we op vakantie, maar we moeten nog boeken, hoop dat het toscane word hebben we nog kans voor een beetje lekker weer... :+

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 07:17

nog gefeliciteerd!! *D
bevalt je camera?
nog kunnen boeken?

ik was dit topic helemaal vergeten :o

ik gisteren naar het kroller muller museum :j
allemaal kunst dus niemand had er zin in, maar het was zó leuk!
eerst heerlijk koffie gedronken, 1 klein snel rondje schilderijen gedaan.. toen naar de beelden tuin, staan we op een kunstwerk komen er japanners aan en moesten we met hen op de foto _O-
en daarna hebben we over park de hoge veluwe gefietst!
daar nog even wat gegeten en toen weer naar huis!

Afbeelding
de japanners + roan _O-

Afbeelding
en zo relaxt zaten we erbij!

vandaag is mijn laatste schooldagje! *D

gaan jullie nog iets doen met koninginnennach?

M_eerle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 07:45

dankjewel,,
geen idee of mijn camera bevalt ga ik overmorgen in frankrijk uit proberen, maar hij kan iig tegen een stootje en kan er mee onderwater.
We gaan denk ik zometeen maar een keer bellen voor het huisje waar we morgen of overmorgen naartoe willen gaan.

Vanavond blijf ik thuis denk ik want we gaan waarschijnlijk vrijdagmorgen rond 5uur weg, dus als ik dan te moe ben word ik nogal misselijk in de auto... Moet eerst nog even werken straks, en de paardjes knuffelen en mijn koffer in pakken aaaahhh help geen idee wat ik mee moet nemen hahaha..

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-10 10:54

ziet er leuk uit yas :D

veel plezier op je vakantie meerle en gefeliciteerd! :D

Zo mijn lsd zit er op, we zijnnaar walibigeweest, was superrr leuk :D vanavond ga ik uit + morgenavond O:) dus ik ben er dna niet O:)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 22:26

gezellig hoor! :j

ik ga morgen vroeg naar de camping toe voor waarschijnlijk 2 weken, dus al die tijd kan je hier niets van me horen :)

fleur, hoelang zou je dan bezig zijn met herstellen? wel op tijd voor kamp?

nou marije klinkt al super, heerlijk om zo vaak uit te gaan! *D