Iriis_ schreef:Trouwenssss!!
Mijn goede nieuwtjes op een rijtjeee!!
Het knollengezeur heeft maar liefst 67 pagina's én ik mag vanaf donderdag voor een week Joy rijden !!![]()
Dit wordt de beste knollengezeur everrr
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Iriis_ schreef:Trouwenssss!!
Het knollengezeur heeft maar liefst 67 pagina's én ik mag vanaf donderdag voor een week Joy rijden !!![]()
(tja, als je broer erbij kan dan kan iedereen erbij!) Ben echt panisch wat dat betreft
Pebbs schreef:Iriis_ schreef:Trouwenssss!!
Dit wordt de beste knollengezeur everrr
Onze hele groep was echt een super gezellige knusse groep. En het lied klonk het geweldig!

Pebbs schreef:hahaha zo leuk
ik wist niet dat ik er ook was
Liisette_ schreef:Morgen naar school!
! Pebbs schreef:ik dinsdag !
Maaikeee schreef:Bio heb ik afgelopen keer écht geleerd, maar serieus ik had tijdens het se het gevoel dat ik helemaal niks had hoeven leren, snapte er geen hol van en had niks aan de kennis die ik had..Onze lerares maakt echt van die inzicht se's..
Hopelijk is het cse ook nog beetje zo, dat het én inzicht én kennis is..een mengeling dervan

Kirsten_S schreef:Melssa, Iris, Sabrina, Lisette, Elja, Samantha, Manon, Sabine, Melanie, Anna, Maaike, Laura, Noortje, Resy, Yara, Anke en Ronette gaan jullieeee meeee naar Horse Event!!??!? Kom op ! Aub antwoorden

!!!!
! Maaikeee schreef:AAH
Er kwamen net mensen bij de deur, paar jongenren,
die een konijn hebben gevonden!!!!
Die hadden de dierenambulance gebeld!! En die hebben hem als het goed is naar het asiel gebracht!
Ik hoop zo dat ie goed is, en dat dat hem is![]()
hope dat het de jouwe is !!