het is een 2-uurs buitenrit, maar weet niet wat er met die andere 2 uur gebeurt..
maar nu ga ik echt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Shetjjee__x schreef:Jawel maar weet ook wel waar ze over gaan maar ik kan niet echt de inhoud vertellen!uhm.. Heb je geen een HOI boek gelezen?

En hij is nog gefilmpt ook. Was niet helemaal goed voorbereid maar moest doorgaan anders waren we dwars door de hindernis geknalt. Als gevolg dat ongeveer van me paard denderde voor me gevoel..
Maar het ging goed.
Afgezien van die ene blunder was Peter heel tevreden en te spreken over me techniek. Hij vond dat ik goed bezig was. Ik helemaal trots..
Als afsluiter heb ik nog 2x een oxer van 80-90 cm gesprongen.. echt heel gaaf was dat! Mijn hoogste sprong ooit was dat. Kortom een leuke afsluiter van de 4 jaar dat ik op de manege heb gereden.

Zet mezelf wel even voor paal op bokt..
Misschien dat het op het filmpje wel meevalt maar voor me gevoel denderde in bijna van Dodge af.. 
En ben zelf ook heel erg benieuwd naar de filmpjes! Kels had er wel 10 zei ze!

_Roosmarijn_ schreef:wat is de verleden dan van ontbijten?Waar waar waar?
Geontbeten? Dat bestaat niet hoor Tessa.

Heb wel 12 filmpjes zag ik
en 58 foto's maar niet allemaal gelukt
Maar je had wel 2 blunders gemaakt, maar die andere had je niet door
Want je zat in verkeerde galop en peter was nog even bezig dus zag het niet
en toen was jij al druk met verlichte zit en kijken naar de hindernis en peter zegt 3 keer: niet springen hoor. Niet springen hoor. Vlak voor de hindernis: niet springen hoor!
MAar je hoorde het niet je was te druk
Maar t is goed gekomen
Zag er echt heel gaaf uit!
weer een plekkie omhoog!