**De Belle Epoque Bokkers** DEEL 7 ALWEER!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jane_

Re: **De Belle Epoque Bokkers** DEEL 7 ALWEER!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 19:45

Yaraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 19:56

Astor schreef:
Iriis_ schreef:
Ik hoorde gister trouwens dat het schijnt dat Noxx falliet is?

Ik zag op a4y ookal staan dat ze een huurachterstand hadden van 200.000 Kusje
Zou het echt jammer vinden als Noxx dicht bij moeten gaan...
Terwijl er elke week veel mensen komen, moeten ze dat toch makkelijk kunnen betalen.
En moeten ze gewoon die danseressen ontslaan Tong uitsteken

Jaa precies!!! Die danseressen dat hoeft allemaal niet hoor!! Tong uitsteken

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 20:02

Oooeeh, ik heb joost zijn MSN Em Tong uitsteken Zal hem ff PM'en Knipoog

Yaraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 20:03

Kirsten_D schreef:
Iriis_ schreef:

18! Lachen

Dat is minder, want volgend jaar ben ik 19 in de zomer...
Was er bijna vorige jaar heen gegaan, maar toch niet gedaan.
Ben jaren op kamp geweest, echt super leuke tijd gehad.. Haha!
Maar op een gegeven moment was ik het echt 'kamp' gedeelde(de avondspellen enzo) wel beetje zat.. Schijnheilig

Dan kun je op TRECtocht gaan!! Haha!
Dat is voor mensen boven de 18 en dan ga je zonder begeleiding,
moet je met een kompas de weg zoeken Tong uitsteken
moet je maar ff kijken op de site: http://www.reelaer.nl

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 20:04

Yaraa schreef:

Mocht dat ook als nog nooit eerder bij 't Reelaer bent geweest?

Yaraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 20:07

Emmaa_ schreef:
Je vraagt of ik zin heb in een sigaret
het is twee uur 's nachts, we liggen op bed,
in een hotel in een stad waar niemand ons hoort,
waar niemand ons kent, waar niemand ons stoort.
op de vloer ligt een een lege fles wijn en kledingstukken
die van mij of jou kunnen zijn.

Lovers

I love that song!! Haha!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 20:08

Ooh neee,

OF 2 keer zijn geweest, dus je hoeft niet eens 18 te zijn Tong uitsteken

Speciaal voor onze trektochtruiters die 18 zijn geworden of minimaal 2 keer bij ons op trektocht zijn geweest willen we dit jaar iets nieuws opstarten; de JongereTRECtocht. Het programma is grotendeels hetzelfde als van de jongerentrektocht maar met dat verschil dat je een deel van de trektocht zelf met behulp van een kompas moet vinden. Wil je weten in welke week, kijk dan op onze planning.
Wil je hieraan mee doen neem dan eerst even contact met ons op via stal@reelaer.nl

Yaraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 20:08

Iriis_ schreef:
Yaraa schreef:

Mocht dat ook als nog nooit eerder bij 't Reelaer bent geweest?

jaa.. als je maar ouder dan 18 bent, en als je nog geen 18 bent maar wel al 2 keer eerder
bij 't Reelaer bent geweest mag het ook Knipoog

stephanieh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 20:31

Ben me tas aan het inpakken voor morgen Slapen Tong uitsteken

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 20:37

Vast om iets leuks te doen Lachen Clown

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 20:48

stephanieh schreef:

Waaat ga je doen? Haha!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 21:03

Goede avond,
Zo ik heb weer gewerkt en de dames hebben weer eten gehad Lachen
Helaas gaat de shoot van vrijdag niet door, ze smsde me dat michelle vrijdag de pony niet kon rijden.
Maar volgende keer beter en Yara ik laat het jou dan ook weten want misschien kan je Quanto dan wel rijden Ja

stephanieh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 21:15

Iriis_ schreef:
stephanieh schreef:

Waaat ga je doen? Haha!

Ik ga op zeilkamp met school Tong uitsteken

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 21:51

Maaike, de les was met jou erbij vol. dus je moet morgen effe bellen om te vragen of er iemand heeft afgezegd. Sabrina wist bijna zeker van wel dat er iemand ging afzeggen.

Net op Victor gereden. Ging niet zo goed. Hij schrok in het begin al meteen van een man die met een ratelende fiets de dijk naar beneden reed. Dus hij was gespannen en daar werd ik gespannen van, met het gevolg dat hij niet goed naar beneden wou. Hij viel ook de hele tijd uit galop, dus sandra vroeg of ik geen sporen om wou doen. Nouu dat maar gedaan, liep die veel beter mee.

Maarrr... me moeder was aan het praten met Sabrina. En die hadden het er effe over, over de zitcompetitie. En woensdag bleek er een zitcometitie priveles te zijn met twee meisjes uit cat. 1 of 2. en hun moesten gewoon nog 30 euro ervoor betalen. wat eigenlijk te gek voor woorden is, want wil je nou je manege promoten of niet. Kijk hoe meer mensen er door gaan hoe beter jou manege in het licht komt. Terwijl de afgelopen jaren de andere mensen wel specialeles kregen voor dat. en sabrina zei dat ook al dat frans helemaal geen initiatief neemt en niet echt hulp daarin geeft. Je wilt toch dat je manege beter word en dat de ruiters een steeds betere zit krijgen?! Of heb ik dat fout? En als wij dan het initiatief nemen moeten we meteen 35 euro betalen, jaa vind je het logisch dat er zo weinig mensen doorgaan. We moeten elkaar toch helpen daarin beter te worden!? We moeten toch een ruiter hebben van onze manege die best zittende ruiter van 2008 is?

Het is gewoon zo erg dat we als manegeklant zo 'slecht' behandeld word. Er is zo'n een grote kloof tussen pension en manegeklanten. Alsof je minder waard bent omdat je geen eigen paard hebt. Jaa sorry mevrouw we praten niet tegen je of zeggen je nog geen eens goedemiddag want je hebt geen eigen paard. Sorry als het een beetje hard aankomt, maar zo schrik je manegeklanten echt af. Om dan gelijk te zeggen: ga dan naar een andere manege heeft ook geen zin, want het probleem blijft dan nog steeds. Het is soms gewoon zoo vermoeiend voor hun om hun trots opzij te zeggen en normaal te praten tegen iemand die iets wat minder op de bankrekening heeft staan....

En dan heb ik het niet tegen alle pensionklanten..

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 21:54

Sorry hoor, maar soms moet iemand effe wat zeggen erover, want het moet een keer ophouden..

stephanieh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 21:56

Nou ik ga slapen Slapen tot donderdag weer Haha!
niet te veel praten he Tong uitsteken

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 21:58

Kirsten_S schreef:
Maaike, de les was met jou erbij vol. dus je moet morgen effe bellen om te vragen of er iemand heeft afgezegd. Sabrina wist bijna zeker van wel dat er iemand ging afzeggen.

Net op Victor gereden. Ging niet zo goed. Hij schrok in het begin al meteen van een man die met een ratelende fiets de dijk naar beneden reed. Dus hij was gespannen en daar werd ik gespannen van, met het gevolg dat hij niet goed naar beneden wou. Hij viel ook de hele tijd uit galop, dus sandra vroeg of ik geen sporen om wou doen. Nouu dat maar gedaan, liep die veel beter mee.

Maarrr... me moeder was aan het praten met Sabrina. En die hadden het er effe over, over de zitcompetitie. En woensdag bleek er een zitcometitie priveles te zijn met twee meisjes uit cat. 1 of 2. en hun moesten gewoon nog 30 euro ervoor betalen. wat eigenlijk te gek voor woorden is, want wil je nou je manege promoten of niet. Kijk hoe meer mensen er door gaan hoe beter jou manege in het licht komt. Terwijl de afgelopen jaren de andere mensen wel specialeles kregen voor dat. en sabrina zei dat ook al dat frans helemaal geen initiatief neemt en niet echt hulp daarin geeft. Je wilt toch dat je manege beter word en dat de ruiters een steeds betere zit krijgen?! Of heb ik dat fout? En als wij dan het initiatief nemen moeten we meteen 35 euro betalen, jaa vind je het logisch dat er zo weinig mensen doorgaan. We moeten elkaar toch helpen daarin beter te worden!? We moeten toch een ruiter hebben van onze manege die best zittende ruiter van 2008 is?

Het is gewoon zo erg dat we als manegeklant zo 'slecht' behandeld word. Er is zo'n een grote kloof tussen pension en manegeklanten. Alsof je minder waard bent omdat je geen eigen paard hebt. Jaa sorry mevrouw we praten niet tegen je of zeggen je nog geen eens goedemiddag want je hebt geen eigen paard. Sorry als het een beetje hard aankomt, maar zo schrik je manegeklanten echt af. Om dan gelijk te zeggen: ga dan naar een andere manege heeft ook geen zin, want het probleem blijft dan nog steeds. Het is soms gewoon zoo vermoeiend voor hun om hun trots opzij te zeggen en normaal te praten tegen iemand die iets wat minder op de bankrekening heeft staan....

Dat van de zitcompetitie heb je gelijk in Knipoog
Maar dat van die pension klanten begrijp ik niet helemaal?
Je zegt dus eigenlijk dat Frans geen gedag zegt of een praatje maakt met 'manege klanten' en wel met 'pension klanten' ? Of gaat het nog over de hoge prijzen van die privé les?

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 21:59

Astor schreef:
Goede avond,
Zo ik heb weer gewerkt en de dames hebben weer eten gehad Lachen
Helaas gaat de shoot van vrijdag niet door, ze smsde me dat michelle vrijdag de pony niet kon rijden.
Maar volgende keer beter en Yara ik laat het jou dan ook weten want misschien kan je Quanto dan wel rijden Ja

Jammer melis

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 22:00

Ja vind wel dat je gelijk hebt kirsten Ja

Anoniem

Kirs ik vind het een kléin tikkie overdreven. Frans zegt mij ook gewoon netjes gedag, en als ik foto's sta te maken, dan begint hij ook altijd te lüllen over dat zijn vader fotograaf was Lachen. Het is niet per sé zo dat hij met de pensionklanten hele gesprekken voert en met en met de manegeklanten helemaal niks!.

Kirsten_S

Iriis_ schreef:
Kirsten_S schreef:

Dat van de zitcompetitie heb je gelijk in Knipoog
Maar dat van die pension klanten begrijp ik niet helemaal?
Je zegt dus eigenlijk dat Frans geen gedag zegt of een praatje maakt met 'manege klanten' en wel met 'pension klanten' ? Of gaat het nog over de hoge prijzen van die privé les?

Neee over frans heb ik het niet. Het zijn de andere pensionklanten. En over jou heb ik het zeker niet, want jij bent iemand die tenminste gedag zegt. Meer over de houding van sommige pensionklanten..

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 22:01

Bij ons vas de halfr finale zondag

Nadiche maliepaard is in cat 1 1ste geworden
michelle koelman in cat 2 2de
en maureen vermeul cat 3 3de

Nagelbijten / Gniffelen

En het was ook op tv flevoland Clown

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 22:01

Emmaa_ schreef:
Kirs ik vind het een kléin tikkie overdreven. Frans zegt mij ook gewoon netjes gedag, en als ik foto's sta te maken, dan begint hij ook altijd te lüllen over dat zijn vader fotograaf was Lachen. Het is niet per sé zo dat hij met de pensionklanten hele gesprekken voert en met en met de manegeklanten helemaal niks!.

Niet franssss Tong uitsteken! Hij doet wel normaal, dat hoort die ook wel te doen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 22:03

Maar ik ga slapen, morgen weer vroeg op en dan 's avonds een gymnasiumavond Slapen (en het valt op voetbaldag Bloos! )

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 22:03

Alsof wij van een andere planeet komen ofzo en niet hun taal spreken..