Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kimbaie

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 09:41

Ik werk thuis, maar mag ook om half 4 mijn computer uitgooien.

Mijn kat heeft vannacht mijn surprise gesloopt Boos! . Dus paniek!!! Dus om half acht hebben mijn vriend en ik mijn surprise grotendeels opnieuw inelkaar gezet.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 09:44

Wat had je gemaakt dan? Een krabpaal?

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 09:53

Haha!

Nee....... het boek van Sinterklaas, cape en mijter in een doos met een raampje ervoor (plastic). Raampje en doos zijn kapot en het boek (was namelijk kaft van crepepapier)

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 10:04

Jeej! Dat is balen! Ik hoop dat je het kunt "repareren"!

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 10:17

desyma schreef:
Jeej! Dat is balen! Ik hoop dat je het kunt "repareren"!

is al gebeurd, half acht vannochtend Knipoog

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 11:07

Goede morgen all.
Ik heb nog geen idee of wij eerder weg mogen, zal denk ik wel. Denk dat we ook geen borreluurtje hebben zoals elke vrijdag.

En de sint rijdt ook ons huisje voorbij ... heb genoeg op me verlanglijst staan voor de Kerstman ... hahaha

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 11:14

Ik vier ook geen sinterklaas ... Maar wij mogen wel altijd een uurtje eerder weg Knipoog

Bij Pop lijkt overigens meer aan de hand te zijn dan alleen mok; haar spronggewricht is dik en gevoelig. Dat wordt weer een poosje aan de hand stappen Huilen

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 11:21

Getver Oberon! Ik hoop dat Pop snel weer hersteld.

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 11:30

desyma schreef:
Getver Oberon! Ik hoop dat Pop snel weer hersteld.

Dank je wel, ik hoop het ook ... Tot nu toe is ze heel erg braaf OK dan!

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 12:01

waardeloos oberon. Sterkte met haar Ach gut

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 12:13

Kimbaie schreef:

Dank je wel. Ik heb trouwens gisteren geassisteerd toen Venga z'n prik kreeg. Hij was heel braaf Knipoog

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 12:16

Gaat het met Venga de goede kant op? Is er al verbetering?

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 12:23

oberon schreef:
Kimbaie schreef:

Dank je wel. Ik heb trouwens gisteren geassisteerd toen Venga z'n prik kreeg. Hij was heel braaf Knipoog

Dank je wel. Ik ben blij dat hij braaf was, toen ik hem net kreeg was hij echt een ramp bij de DA, hoefsmid en dergelijke.

Ik ga dadelijk bij hem kijken. Krijg dan ook wat meer info van DA

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 14:24

Arme Popje.. Scheve mond

Ik zit hier gewoon tot zes uur, niks sinterklaas.. Nu vind ik daar ook echt niks aan, dus dat scheelt Haha!

net zitten stechelen over een vrije dag hierzo.. t is niks dat het een druk kantoor is, maar vrijnemen is een heikel punt Boos!

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 15:06

Cer schreef:
Arme Popje.. Scheve mond

Ik zit hier gewoon tot zes uur, niks sinterklaas.. Nu vind ik daar ook echt niks aan, dus dat scheelt Haha!

net zitten stechelen over een vrije dag hierzo.. t is niks dat het een druk kantoor is, maar vrijnemen is een heikel punt Boos!

Dan kunnen wij elkaar de hand geven: ik zit hier ook nog wel even en ik heb ook echt niets met sinterklaas Cool
Ik zie je dan vast straks wel op stal ...

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 15:35

Goed, weer terug van stal.

Venga's bult zag er weer een stuk beter uit en door al die ontstekingsremmers was de mok ook weg. Dus hij kon weer even buiten spelen met zijn vriend.

Ik heb ook nog even DA geholpen met de prikjes voor tence, poppetje en brave. Ze waren allen heel braaf, al nam tence wel een speurt toen hij DA met de grote prik aan zag komen (geef hem geen ongelijk). Nagelbijten / Gniffelen

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 15:59

Kimbaie schreef:
Goed, weer terug van stal.

Venga's bult zag er weer een stuk beter uit en door al die ontstekingsremmers was de mok ook weg. Dus hij kon weer even buiten spelen met zijn vriend.

Ik heb ook nog even DA geholpen met de prikjes voor tence, poppetje en brave. Ze waren allen heel braaf, al nam tence wel een speurt toen hij DA met de grote prik aan zag komen (geef hem geen ongelijk). Nagelbijten / Gniffelen

Gelukkig gaat Venga vooruit. En bedankt voor het helpen met de prikken geven Haha!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 18:40

kan het niet zijn dat de ontsteking omhoog is gegaan bij Ultime?

Mijn Pony heeft vandaga als goed is weer in de 'groep' gestaan, ze wordt het binnenstaan zat en aangezien de uierzalf z'n werk goed doet in vuil en water afstoten maak ik me niet heel druk meer om d'r beentjes.

Ook geen sinterklaas middag voor mij, ik was om drie uur al klaar alleen heb zo'n beest staan wat nooit naar het hek wil komen. Normaal als z'n maatjes naar binnen zijn komtie vanzelf aan gesloft maar nu had hij het te druk met opstandig zijn en wandelde al omkijkend een half uur lang weg, was een beetje aan het huppelen, af en toe een sprintje kortom vervelend aan het doen tot het ging spetteren...en dan nog kwaad op mij worden omdat ik hem buiten liet in de 'regen'...Maarja ben thuis, en ga nu naar m'n poownies Lachen

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 20:25

Kimbaie schreef:

Ooooh die Tence Bloos Die denkt vast ik heb de afgelopen maanden al genoeg DA`s gezien. Haha!
Hij kan met prikken wel apart zijn moet ik zeggen. Tong uitsteken

Ik heb vandaag zelfs langer gewerkt,sinterklaas gevierd met de oudjes op mijn werk.

Daarna naar stal en het begon natuurlijk te regenen zodra ik de parkeerplaats op reed. Boos! Liep te twijfelen wat ik zou gaan doen en heb besloten in de schemer op de baan te gaan rijden,aparte gewaarwoording met Tence,hij had haast. Haha! Af en toe regen,af en toe droog onderweg.

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 15:35

Zooo ... druk hier Cool

Popje d'r been is vandaag voor het eerst mooi dun. Ik heb weer een beetje hoop dat het toch meevalt.

Boxen zijn gedaan, pop is 3x gestapt en afgespoten en nu even bokken voordat ik ga douchen etc om me klaar te maken voor een verjaardagsfeestje Knipoog

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 15:51

Ik ben net thuis,heb wat uurtjes op kunnen nemen en ga eerst even plat voordat ik naar stal ga om Tence wat beweging te geven.Hoe weet ik nog niet want ik heb me aardig ingespannen vandaag en heb overal pijn in mijn lijf.Geen feestje voor mij dus vanavond,eerder vroeg het mandje in.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 19:40

Jeetje 24 uur niets gepost,doen jullie niets meer met de paarden?
Nou ik wel hoor,ik heb vanmiddag met plezier naar mijn paard gekeken die weer door Cer gereden werd.
Zijn contragalop is bijna zover dat er M gestart kan worden. Haha!

Je merkt wel dat hij wat moeilijk opgang komt nu hij voorlopig binnen staat maar eenmaal losgewerkt ziet het er heel anders uit.
Af en toe nog een bokje in de galop maar dat stelt niets meer voor met wat het was.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 19:52

Omdat jullie niks meer te lezen hebben, zal ik maar weer een iets plaatsen Haha!

Vandaag met Malvin een ritje naar het park gemaakt. Op de heenweg werd ik een k..... roeh (woord roeh even omdraaien) genoemd door een vent op een racefiets. Goh! Dat voor de zondag! De rede was waarschijnlijk omdat ik met een paard op een fietspad rijdt en er nog meer fietsers zijn waardoor hij zijn snelheid moet afremmen. De sukkel! Hij zal wel Remi heten!
Verder een rustig ritje gereden. In het park was het een waterballet. Op de groenstroken was nog wel aardig te doen.
We hebben de hele rit gestapt. Een zondagrit dus. Heerlijk! Malvin had het ook naar z'n zin. In het park joggers, wandelaars, koe en fietsers op de ruiterpad. We vonden het allemaal best!
Jammer dat ze morgen weer verdergaan met het asfalteren van De Meer en Geerweg. Het was voor herhaling vatbaar en het is morgen weer aardig weer Huilen
Taverno, de eerste vrije middag met mooi weer gaan we samen rijden.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 19:54

heb er maar roeh van gemaakt want misschien halen ze het ook nog weg als ik het achterste voren goed spel! Haha!

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-08 19:57

zit in het weekend liever niet achter mijn comp... aangezien dat de hele week al het geval is. Maar goed... mijn moeder had weer vragen over haar digitale album, dus toen mijn comp maar even opgestart.

Mijn paardendagen bestonden uit losgooien, knuffelen, losgooien knuffelen. Dus verders niet bijzonders... gelukkig kunnen we morgen weer rustig aan iets gaan doen.