ATE schreef:Ik hoop dat die shirts van incognito gaan lukken, zien er erg mooi uit...echt smurfenblauw, hihi.heb nog wel praxis trui over verknip ik tot hes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ATE schreef:Ik hoop dat die shirts van incognito gaan lukken, zien er erg mooi uit...echt smurfenblauw, hihi.heb nog wel praxis trui over verknip ik tot hes
LIQUITA schreef:ATE schreef:Ik hoop dat die shirts van incognito gaan lukken, zien er erg mooi uit...echt smurfenblauw, hihi.heb nog wel praxis trui over verknip ik tot hes
ATE schreef:rockoo ben je er nog ?? was ate lief vandaag ?
.
LIQUITA schreef:ATE schreef:rockoo ben je er nog ?? was ate lief vandaag ?
Tuurlijk, Ate is toch altijd lief![]()
.
LIQUITA schreef:Maareh....Rockoo is verdwenen
ATE schreef:Yep, helaas welmorgen werken liquita ?
LIQUITA schreef:Jo, we waren vandaag nog bij je werk. Hebben daar eindelijk zwarte plakplinten gevonden. Althans 1tje, a.s. donderdag komen de nieuwe binnen.
ATE schreef:Neeh....je werkt toch niet in Purmerend, in zaandam!!!LIQUITA schreef:Jo, we waren vandaag nog bij je werk. Hebben daar eindelijk zwarte plakplinten gevonden. Althans 1tje, a.s. donderdag komen de nieuwe binnen.
in purmerend??
LIQUITA schreef:ATE schreef:Yep, helaas welmorgen werken liquita ?
LIQUITA schreef:ATE schreef:Neeh....je werkt toch niet in Purmerend, in zaandam!!!
in purmerend??
ATE schreef:We hebben ze daar niet gevonden, we dachten eigenlijk dat ze niet bestonden. Totdat we die ene vonden, hihi.ooh in p end zit een grotere mischien hebben die gewoon die plinten staan
ATE schreef:Ja, komt al helemaal goedff de barcode opschrijven dan kunnen ze zo bestellen voor je
groet aan erik smuf
!!! 
ATE schreef:ik denk niet dat san een fries wil
meelen schreef:ATE schreef:ik denk niet dat san een fries wil
Ik d8 van wel, en Anke ook.
wat xan en anke zoeken weet ik niet echt meelen schreef:ATE schreef:ik denk niet dat san een fries wil
Ik d8 van wel, en Anke ook.
wat xan en anke zoeken weet ik niet echt