Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wel lange dagen van 7:30 tot 5:00 maar ben niet bang om te werken
Wendy is erg aardig vind ik! Wel viel er een meisje van haar pony af. (lichtbruine stokmaat ongeveer 1.50 schat ik). Pony ging beetje bokken

_BLOEMPOTJE schreef:3 dagen maar?
Wel leeeeeeeeeeeeeuuk![]()
![]()
Lijkt me wel super leuk! Ik moet veel werken, maar mag dan naarmate wat ze zei ook een keer in de groepslessen mee rijden leer ik ook die paarden kennen natuurlijk

Maar wel Superleuk zeg
Bij ons op de manege heb je er veel die hun oren enorm naar achter doen als je ze alleen al probeert te aaien maar deze zijn heel erg lief. Likeur is ook mooi trouwens ook al houdt ik niet van KWPN'er achtig iets. Wendy zei ook dat er vast wel veel haflingers/ de fjord overbleef want de meeste mensen willen op paarden rijden haha.
ivar is een fjord die is ook erg leuk..houd wel van bokken
StillAngel schreef:Was leuk net! Ik ga daar dus stage lopen 3 dagen internWel lange dagen van 7:30 tot 5:00 maar ben niet bang om te werken
Wendy is erg aardig vind ik! Wel viel er een meisje van haar pony af. (lichtbruine stokmaat ongeveer 1.50 schat ik). Pony ging beetje bokken

KiimSharon schreef:misschien nog iemand die op poelenburgh zat en me erover kan vertellen heo het was ? of berichtje sturen

Maar leuk dat je de knoop hebt doorgehakt en gezellig met je zusje gaat!
Jammer dat je al 18+ ben anders hadden we gezellig samen gegaan
nestle schreef:StillAngel schreef:Was leuk net! Ik ga daar dus stage lopen 3 dagen internWel lange dagen van 7:30 tot 5:00 maar ben niet bang om te werken
vet cool!
ik moet in maart ook me stage van 5 dagen lopen maar heb nog geen idee waar
het si gewoon te verweg om daar te gaan stage lopen mis ga k wel gewoon bij me eigen stal maar ga mis toch ff over wegen omdaar stage te lopen
en waar ga jij slapen dan?
en van waarneer tot waarner moet jij ?
ik van 23 tot 28 maart
Ik check het nog even na, hoop echt dat ik het goed heb gezegd want anders staat het ook lekker slordig. Maar was gisteren best suf van alles dus kan zijn dat ik het verkeerd heb gezegd
Ik slaap bij iemand (zon vrouw) die op de manege woont
Weet niet eens hoe ze heet. StillAngel schreef:xApple: Ze hebben helaas geen tinkers voor jouw op Poelenburgh voor zover ik weet hahaMaar leuk dat je de knoop hebt doorgehakt en gezellig met je zusje gaat!
Miss is 't juist wel goed even op andere paarden dan kan ik daar weer een hoop van leren. Ik heb natuurlijk al
xApple schreef:StillAngel schreef:xApple: Ze hebben helaas geen tinkers voor jouw op Poelenburgh voor zover ik weet hahaMaar leuk dat je de knoop hebt doorgehakt en gezellig met je zusje gaat!
Ja idd Angela, dat was wel leuk geweest.. En die tinkers, ach ik heb er op Waarland al 1Miss is 't juist wel goed even op andere paarden dan kan ik daar weer een hoop van leren. Ik heb natuurlijk al
even op de site gekeken en volgens mij zitten er genoeg leuke bij
Die haflingers en fjord die zijn gewoon geweldig
Ik heb wel gehoord dat ze wel eigenwijs kunnen zijn ook van Wendy , maarja zoiets als bommel is wel leuk
Morgen ik op Spot trouwens he Manon