winnitou schreef:Hoe houdt het land en het weggetje zich bij Veldt na al die regen, is het pad al flink soppen.
Ja, je moet nu al langs de rand lopen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

winnitou schreef:Hoe houdt het land en het weggetje zich bij Veldt na al die regen, is het pad al flink soppen.
Yinari schreef:Tsk, een heel fotoalbum hier. Krijg helemaal zin in de vakantie zo...... ik wil ook mee op kamp, maar ik moet altijd naar school als dat is (zelfmedelijden
)

xan schreef:winnitou schreef:Hoe houdt het land en het weggetje zich bij Veldt na al die regen, is het pad al flink soppen.
Yinari schreef:Ja hè?
Pas maar op, anders ga ik mezelf nog echt zielig vinden

winnitou schreef:xan schreef:
Hoe houdt het land en het weggetje zich bij Veldt na al die regen, is het pad al flink soppen.
En het wordt de komende dagen alleen maar erger.... Wat is het toch leuk om de paarden op het land te hebben.... met dit weer..... Wij hebben er volgens mij meer last van dan de paarden....
winnitou schreef:Lieve lieve creatieve LIQUITA, zou je misschien heel alsjeblieft een mooie collage over Angelo willen maken.
LIQUITA schreef:Egypte? Is ook nog een idee om naar toe te gaan....

.
voor straks...want ik ga nog lang niet naar bed!!! Hackie schreef:LIQUITA schreef:Egypte? Is ook nog een idee om naar toe te gaan....
Wat doen jullie nu moeilijk?
Zon, Zee Strand --> Bonaire
Kunnen we ook met paarden zwemmen
Voorproefje
http://www.bonairewebcams.com/TheWorks.php
?
Hackie schreef:Hij kan ook een duiker vangen, of een schildpad, of dolfijn, keuze zat
?
Hackie schreef:En je vakantie al geboekt?
. Ga meteen weer op zoek!