Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) Sily schreef:Ohooo wat ben ik blij dat ik niet naar je jaardag kon komen Tes![]()
Al dat valse gezang![]()
Verjaardag van mij was vrij serieus, maar dat was ook weleens lekker voor de verandering.
Tamara ik ga het morgen deskundig observeren (en daar blijft het dan bij hoor)

waarschijnlijk 10 uur hihihi

Zeker voor herhaling vatbaar!!!
maar mooi dat ko kaal is 
op Vesra, Beer en Dox.... Super! Gelukkig waren mijn eerste oefen voeten niet meer in het land der levenden... Dat raspen is best even wennen. Bij de tweede voet ging het eigenlijk al wel goed (al was dat een rampvoet, een deel van de hoefwand (steunsels) was zo lang dat er van straalgroeven niets meer te bekennen was, de hele straal zat klem! En de hoefwand was dik 2 centimeter te lang...pfff, klus zeg, heb een uur over 1 voet gedaan...
Straal natuurlijk ook veel te lang... Arm peerd!

djinnie schreef:@Nous: bedankt... Ik ga Moon overigens in een soort van dekenmodel scheren... Hals wel helemaal kaal en buik, maar rug laat ik grotendeels bedekt... Hopenlijk komt het apparaatje door zijn vacht heen
Nu wel hoor
Ieder paard met een ijzer om welke rede dan ook is zielig..

NuggT schreef:Goed zeg Shir!
Gefeliciteerd.
blik werpen op Pars voetjes, hahahaha! Ik heb gezien dat Moskai's achtervoeten mooi zijn en dat Dox mooie voetjes heeft. En dan Beer natuurlijk, Moon redelijk. En dan zal ik ook Par even bekijken! Leuk!
Moonlight doet dat net niet helemaal zodat, als ik loslaat, hij heel elegant (moonlight elegant?) zijn voet weer op de grond kan zetten...
Slimme ponypeerd heb ik toch...
)
zielig hoor die haute de cheval....ik ben toch nog wel van die ouderwetse mode hoor!! Volgende week of misschien die weer erna wil ik heli een nieuw model aanmeten..
Saai hoor!
djinnie schreef:Ach (met zachte g) als je het geprobeerd (met zachte g) hebt, dan is dat toch (met zachte g) prima! Enne, Heli blijft, ook met ijzertjes, toch (met zachte g) een knappe vent! Alleen dat ouderwetse modelletje, tja, dat vind ik dan weer echt (met zachte g) niets...Saai hoor!