Die bruine echter

Mooi toch?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Myrtje_ schreef:Hou werkelijk van mn cap :p Heb een GPA Pikeur..Voor deze had ik een HH Pro Plus, was ik ook wel tevreden mee.
Die bruine, nieuwe cap vind ik trouwens foeilelijk

).
Hoef pas om 8.45 naar school, tot 15.15. Heb daarbij 2tussenuren en 2 pauzes vrij ( 2uur en 45 min
) grrr, stomme roostermaker!!

) en soms van Schie of Hippo in Bennebroek (daar helpen ze je namelijk wel goed). Vind alleen dw kwaliteit van die produkten in de Hippo winkels erg slecht.
,, feesje dus!)
, gisteren een feestje gehad van me vriend.
erg lastig dus. Hoefsmid is nu 4 weken te laat, ze staat wat lang, maar geloof niet dat ze naderhand last zal hebben (t'is een taaie tante). We zullen zien... 

manic schreef:Mogguh allemaal
Mijn favoriete ruitershop? De Ruitershop in Harmelen :-D Die heeft mooi spul, alleen jammer dat het zo ver weg is. Dus over het algemeen hou ik het op Lucky Horses bij ons op het terrein, de Ruiterzolder, Horse Fashion (Monique in bovenkerk) voor de Rambo dekens) en soms van Schie of Hippo in Bennebroek (daar helpen ze je namelijk wel goed). Vind alleen dw kwaliteit van die produkten in de Hippo winkels erg slecht.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk nooit echt veel voor mijn paard nodig heb. Soms een nieuw dekje ofzo, maar dat koop ik meestal bij Tamara op het terrein...