Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 15:55

In het zwart vind ik ze ook niet zo mooi. Gewoon zo 'standaard' ...
Die bruine echter

Afbeelding

Mooi toch?

scooby

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 16:01

Myrtje_ schreef:
Hou werkelijk van mn cap :p Heb een GPA Pikeur.. Voor deze had ik een HH Pro Plus, was ik ook wel tevreden mee.
Die bruine, nieuwe cap vind ik trouwens foeilelijk

€300 voor een cap gaat me net iets te ver, gezien ik liever zonder rijd

De wat goedkopere versie van IRH lijkt mij dus prima.

Hea jakkes, nee in het bruin ook niet mooi, ook niet netjes afgewerkt, dat leer ribbelt bij de naden en dat stof zit ook niet netjes.

Heb je ze al besteld voor je winkeltje

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 16:02

Ik vind geen een cap mooi haha ik blijf het vreselijke dingen vinden..
Maargoed als je aan een nieuwe moet, moet je wel een echt goede nemen vind ik.. anders kan je volgens mij heel snel weer een nieuwe halen..

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 16:03

Nog niet. Binnenkort ga ik waarschijnlijk even langs bij HH, of er komt een vertegenwoordiger. Laat ze hun best maar doen om hun pulletjes aan mij te slijten, hihi

scooby

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 16:15

Heb je al wat goede leveranciers gevonden btw?

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 16:29

Een aantal. Mijn originele idee is naar de knoppen (was aanvankelijk van plan alleen online te verkopen om de prijzen te kunnen drukken) nu is het zo dat de importeurs/groothandels e.d. een antipathie tegen webshops hebben, dus ik had geen andere optie dan een vaste winkel te beginnen (ook wel leuk trouwens, maar pakt wel duurder uit)
Ik ben van plan alsnog online te verkopen, maar dus ook een vast winkeltje ernaast (ik heb al wat pandjes op het oog in A'dam) en vrijdag een afspraak met de makelaar.

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 17:57

Ik geloof dat ik die cap inderdaad ook had gezien in het zwart, vond hem niet zo mooi inderdaad, maar zo in het bruin

Over dat je snel een nieuwe moet halen als je een slechte neemt valt wel mee hoor, ik heb die van mij dus al heeel lang en hij doet het nog prima hoor, alleen van dat "fluweel" zijn stukken eraf. Ben er geloof ik ook maar een paar keer mee gevallen (gelukkig ).

Ik vind de GPA's wel heel mooi, maarja...Er komen nu wel steeds meer namaak GPA's op de markt, sommige daarvan vind ik ook mooi, dus er is nog hoop.

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 21:01

Allemaal voor de buis zeker?

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 21:17

neejhoor..
Ik heb de harryshorse.. ik heb ook een klein hoofd en ik had echt een eierschaal (a-la calimero) met casco''s/...
Die ik nu heb zijn fantastisch.. die IRH zijn echt niet normaal groot! (heb ze ook gepast).
Daarbij,, een GPA.. je moet je cap sowieso vervangen als je ee keer goed hard valt op je koppie,, om nou 390 euro neer te leggen voor een cap.. nee, geef ik liever uit aan medicijnen voor peps he..

Die bruine vind ik erg mooi, jammer dat het niet goed combineerd met veel dingen.. (heb voornamelijk zwart en grijs..)

ladyjoy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 21:22

Ik ook niet, DH is al afgelopen en dat is het enige (+ GTST) wat ik kijk.

Ik ben wel bezig met samenvattingen voor artikelen voor mn Nederlands examen volgende week.. Blegh!

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 22:21

Jakkie bah

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 23:14

Goede nacht frisse mensjes! Zijn er nog wakkere onder ons?

Myrtje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 07:06

Nu ben ik wel wakker ja Hoef pas om 8.45 naar school, tot 15.15. Heb daarbij 2tussenuren en 2 pauzes vrij ( 2uur en 45 min ) grrr, stomme roostermaker!!

Myrtje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 07:14

Grmbl, lees net dat ik eerste 2 uur vrij ben, kon net zo goed nog lekker in mn bedje liggen
Iedereen slaapt nog of is op school/stage/werk..??

ladyjoy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 07:17

Ik ga NU naar stage

Lekkere halve dag

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 07:44

Nou ik ben ook alweer een tijdje wakker, vanmiddag tentamen!

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 07:58

Mogguh allemaal

Mijn favoriete ruitershop? De Ruitershop in Harmelen :-D Die heeft mooi spul, alleen jammer dat het zo ver weg is. Dus over het algemeen hou ik het op Lucky Horses bij ons op het terrein, de Ruiterzolder, Horse Fashion (Monique in bovenkerk) voor de Rambo dekens ) en soms van Schie of Hippo in Bennebroek (daar helpen ze je namelijk wel goed). Vind alleen dw kwaliteit van die produkten in de Hippo winkels erg slecht.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk nooit echt veel voor mijn paard nodig heb. Soms een nieuw dekje ofzo, maar dat koop ik meestal bij Tamara op het terrein...

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 09:19

succes pluut!

Mijn favo ruitershop van Nederland is van schie in zwaanshoek..
In amsterdam,, tja .. braaaf ofzo.

Vandaag hoefsmid! (krijgt peps altijd pepermuntjes van omdat ze anders niet te doen is.. ,, feesje dus!)
Peet, ik heb veerle gemaild dat ze beter eerst kan rijden, gezien er strax een heel erg groot stuk van noors hoefjes wordt afgehaald (wat stond ze lang zeg!) en dat dat misschien te veel verschil is waardoor ze gevoelig gaat lopen (of kreupelen..)
ze is wel heel klein trouwens

scooby

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 09:23

Joehoe!

Zo ik heb lekker uitgeslapen, eens kijken hoe lang ik vandaag mijn schoolwerk kan uitstellen.
En nog een sim-kaart kopen, mijn abonnenment wordt morgen afgesloten.
Iemand enig idee welke provider?
Ik heb nog een simkaart liggen van telfort, maar dat is vrij duur geloof ik.

Siggislief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 09:25

Goeiemorgen

Heb vandaag ook lekker uitgeslapen , gisteren een feestje gehad van me vriend.
En ik heb Orange en die is volgens mij best wel goedkoop denk ik!
Je kan dan teminsten zolang je beltegoed houden wat je maar wilt (met Prepaid)

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-06 10:07

@ Muis

Noor stond 4 weken geleden op de lijst voor mijn hoefsmid, maar heb NIKS meer van haar vernomen erg lastig dus. Hoefsmid is nu 4 weken te laat, ze staat wat lang, maar geloof niet dat ze naderhand last zal hebben (t'is een taaie tante). We zullen zien...

Ben trouwens benieuwd of Wout nog iets over Noor te zeggen heeft, zal wel niet zo goed zijn (zie lange hoeven), maar dat is toch enkel 4 weken achterstalling onderhoud. Kan een keertje gebeuren, ze zal niet dood neervallen van ietwat lange schoentjes...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 10:17

Goede morgen allemaal!
Daar was ik ook maar weer eens voor de verandering
Ik ga maar eens richting de kids..
Fijne dag allemaal!

Rytir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 11:12

manic schreef:
Mogguh allemaal

Mijn favoriete ruitershop? De Ruitershop in Harmelen :-D Die heeft mooi spul, alleen jammer dat het zo ver weg is. Dus over het algemeen hou ik het op Lucky Horses bij ons op het terrein, de Ruiterzolder, Horse Fashion (Monique in bovenkerk) voor de Rambo dekens ) en soms van Schie of Hippo in Bennebroek (daar helpen ze je namelijk wel goed). Vind alleen dw kwaliteit van die produkten in de Hippo winkels erg slecht.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk nooit echt veel voor mijn paard nodig heb. Soms een nieuw dekje ofzo, maar dat koop ik meestal bij Tamara op het terrein...

Oeh, ik (en vele anderen) hebben ech slechte ervaringen met de ruitershop. Ik ben er twee keer gewees maar echt, echt nooit meer! Gelukkig dat een kennis van mij wel leuk met haar klanten omgaat dus heb ik iets via haar geregeld (super hulp, maar wel klein... in Wilnis)

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-06 11:52

Die nieuwe korting's actie van Hippodam... Voor elke 10 euro 1 stempel, 20 stempels per kaart en als die vol is 12,50 korting (volgen jullie het nog)

Kortom; ongeveer 5% korting ... Dat valt toch best tegen

ladyjoy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 12:33

Ja idd.
En ik heb pas 14 stempels! Haha

Kom jij met een betere actie Schimmelig?