Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
heeeeeeeeeerlijk he
ze liggen toch niet op stal he? zo ja: MIR WE MOETEN NU WEG 
Anique_Vaandrig schreef:Was ik laatst lekker op de dijk (bij "pas op voor de stier") aan het rijden, stond er een man met een professioneel uitziende camera foto's te maken. Dus ik uiteraard even verhaal gehaald, bleek hij professioneel te fotograferen voor zijn eigen fotobedrijf. Ik natuurlijk nog een beetje rondgehobbeld (lees: mijn paard geshowd).
Hij gaf zn kaartje, zodat ik hem kon mailen, dan kreeg ik de foto's. Ben daarnet eens op zijn site wezen kijken, maar het ziet er wel erg mooi uit zeg!!!
www.fotojvdp.nl

Zaterdag moet ik even kijken of ik dat red i.v.m. m'n werk en Froukje doen! Ik ga mijn best doen, want vind het wel erg leuk om te komen kijken! 

Dus ik naar de Interne Dienst en daar zijn ze nu met mijn apparaat bezig. Ik hoop dat die gauw klaar is want ik zit hier echt te snikken en dat is zeker geen lekkere manier van werken zeg!
Enne...waarin is je knapperd nu afgestudeerd?
Als het goed is is hij straks Master of Science (uuhm hoe schrijf je dat??)
Serada schreef:Gisteravond had ik met Jolanda een heel gesprek over massage in combinatie met een stukje fysio voor je paard. Ik heb met mijn eigen ogen gezien wat voor een effect dat heeft op je paard. We hebben afgesproken dat ze Thom ook gaat behandelen. Ik wil namelijk heel graag weten hoe zijn lichaam aanvoelt, of hij ergens vast zit en hoe ik zijn lichaam, om het zo maar te zeggen, kan aflezen. Ik ben ook heel erg benieuwd hoe Thomas dit gaat ervaren. Volgens Jolanda gaan ze zich hier heel prettig doorvoelen... Spannend hé
Maar ze zijn al best ver in de sollicitatieprocedure, dus ze gaan kijken of ze mij er nog tussen kunnen proppen, hihi! Het betreft nu een functie van 20 uur in de week van 6-8 weken maar met kans op verlenging. Dus dat zou natuurlijk ideaal zijn voor naast mijn studie dalijk
Dus nu hopen dat ze mij er tussen kunnen proppen en dat het wat wordt! Ik krijg snel weer terugkoppeling van het uitzendbureau
Serada schreef:Eeeh is iedereen al weg of zo?