Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-06 14:39

ik ben ook bijna klaar pfffffffffffff ben het zat nog drie runs en dan ben ik door de handdoeken heen.
en dan wil ik naar huis

Wil??? hoe was het met whissie op stal??????

Mensen als jullie soms overdags een oogje willen gooien bije whis
in verband met haar hooi!!!
het ligt gespoelt op het rooster van de koeienstal tegen over thom.
alvast bedankt xx
nu gaat ik weer doei doei

Reentjuh

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 14:42

Ik zit weer lekker aan de negerzoenen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 14:45

haha, ik ook ireen heeeeeeeeeerlijk he ze liggen toch niet op stal he? zo ja: MIR WE MOETEN NU WEG

ehm, gingen we nou met de scoot of met de tuut mir? Als je weer even een belletje geeft als je weggaat van school, dan loop ik weer naar de parkeerplaats!

ga ik nu alvast weg hier en dan loop ik naar de nigeriastraat
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-06-06 14:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-06 14:45

pffffffffffffff ireen ooit word je gestraft hoor met je lijn!!!!!!!
whahahahhahalol

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 16:00

Jaah want jij zal op een dag ook kinderen krijgen en ouder dan 30 worden

Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 16:02

Anique_Vaandrig schreef:
Was ik laatst lekker op de dijk (bij "pas op voor de stier") aan het rijden, stond er een man met een professioneel uitziende camera foto's te maken. Dus ik uiteraard even verhaal gehaald, bleek hij professioneel te fotograferen voor zijn eigen fotobedrijf. Ik natuurlijk nog een beetje rondgehobbeld (lees: mijn paard geshowd ).
Hij gaf zn kaartje, zodat ik hem kon mailen, dan kreeg ik de foto's. Ben daarnet eens op zijn site wezen kijken, maar het ziet er wel erg mooi uit zeg!!!
www.fotojvdp.nl

Wel gaaf Anique, krijg jij je eigen foto's ook nog te zien? Enne...de volgende keer in de bikini zeker

perdiksvesra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 19:37

Mist’r van Bastisch! Hij is elastisch fantastisch, met acties, zo drastisch gymnastisch HOLLAND!!!

Mister bolla,bolla....
Mister voeta bolla! ...yeah boy
Mister bolla,bolla....
Mister voeta bolla!

Hij is mist’r Van Bastisch, hij is fantastisch. Scoren met Oranje doet hij zoooo, drastisch
Hij is fantastisch, scoren met Oranje doet hij zoooo!

Cool’le blik van verstand
Lekker ontspannen, alles in de hand
Met de beste spelers van heel Nederland
Gaan we voor de cup – yeah – zet de rest aan de kant
Pass links, pass rechts. Snel gaat het spel
Oranje aan de bal, dan weet je het wel
De leeuw is los, geeft die bal een lel
Onze jongens op de mat zijn hard en fel
Alle tegenstanders onderuit in elk duel
Holland kampioen, luister wat ik vertel

Ik zeg mist’r Van Bastisch, hij is fantastisch. Scoren met Oranje doet hij zoooo, drastisch
Hij is fantastisch, scoren met Oranje doet hij Boom Boom Boom Boom Boom!

Bastisch, hij is fantatstisch. Scoren met Oranje doet hij zoooo, drastisch
Hij is fantastisch, scoren met Oranje doet hij BOOM BOOM BOOM!

Juni, juli Germany
De hele poule C gaat daar over de knie
Dus voor de TV is the place to be
Heb je geen zin, na dan kijk je toch nie
Ga je op bezoek bij Raf en Silvie
Voor beschuit met muisjes op de nieuwe baby
Maar de echte fan van de voetballerie
Mist het zeker nie

Mist’r Van Bastisch, hij is fantastisch. Scoren met Oranje doet hij zoooo, drastisch
Hij is fantastisch, scoren met Oranje doet hij BOOM BOOM BOOM BOOM!

In Duitsland zijn we het oranje ge vaar
Robben, Van Nistelrooy en Van der Sar
Kun je inpakken, bent geheid de sigaar
Oranjerfranje Oranjefranje hier Oranjefranje Oranjefranje daar
Halen we die cup binnen met veel e- egard
1974 scheelde het ook maar een haar
Nu is Van Bastisch onze steunpilaar
Hup Holland Mmmm yeeeaaah we spelen het klaar!

Mist’r Van Bastisch, hij is fantastisch. Scoren met Oranje doet hij zoooo, drastisch
Hij is fantastisch, scoren met Oranje doet hij Boom Boom Van Bastisch
Hij is fantastisch, scoren met Oranje doet hij Booooom.

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 20:59

Hahaha jij bent in de stemming

He Anique, zal ik de volgende keer weer gaan pinnen als ik je op kom halen?? hahaha

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 21:33

De tijden zijn bekend:

Zaterdag:

13:37 13:52

Zondag:

Uuhm daar sta ik niet op de lijst hihi ik ga het even navragen

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 22:39

Ik sta er weer op
Zondag:

11:22 11:37

tollie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 07:27

Nou Mir, veel succes het weekend!
Enne nog bedankt voor het bekijken van Madam gisteren!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 08:53

Hey Mir, je moet wel op het heetste van de dag starten he!
Zondag kom ik denk niet kijken, want volgens mij gaan we zondag varen Zaterdag moet ik even kijken of ik dat red i.v.m. m'n werk en Froukje doen! Ik ga mijn best doen, want vind het wel erg leuk om te komen kijken!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 08:57

Hihihi kijk maar hoor Ireen. heel leuks als je komt, maar erg logisch dat je met dit warme weer iets anders gaat doen
Gelukkig zijn de proeven snel achter elkaar, dus dan kan ik lekker met hem in de schaduw gaan staan ergens...
Ik ga nog even opzoek naar een emmer. Dan kan ik daar water pakken en yus lekker afsoppen!

Ik ben net trouwens naar de dokter geweest en......ik kan morgen hopelijk weer rijden.
Ik moet straks naar Dan zijn afstuderen, dus dat wordt even lastig met zitten, maarja het heelt altijd wel snel!

Nu eveneen douchje pakken en iets moois aantrekken voor vandaag!

Kuss Mir

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 09:19

Woww ik doe een moord voor een lekkere verfrissende douche zeg *zweet*zweet* Afbeelding

Ik had vanmorgen voordat ik naar mijn werk ging een ventilator gekocht maar toen ik dat ding ging uitpakken, moest hij nog in elkaar gezet worden Afbeelding Dus ik naar de Interne Dienst en daar zijn ze nu met mijn apparaat bezig. Ik hoop dat die gauw klaar is want ik zit hier echt te snikken en dat is zeker geen lekkere manier van werken zeg!

Mir er staat onder de wasbak in de meiden (en Freedje) stal een grote emmer van mij. Die gebruiken we voor van alles en nog wat dus die kan je wel meenemen. Vergeet je spons niet (was ik wel vergeten hihi) Enne...waarin is je knapperd nu afgestudeerd?

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 09:24

Hihihi mijn knapperd Als het goed is is hij straks Master of Science (uuhm hoe schrijf je dat??)
Hij heeft bedrijfskunde gestudeerd!

He erg fijn dat ik je emmer mag lenen! Een spons heb ik na je berichtje meteen maar in mijn tas gedaan! hihihi

Die hitte is echt te erg he? ik had een mooie broek en jasje gekocht voor vandaag, maar die laat ik maar mooi in mijn kast hangen!
ik hoop voor je dat je ventilator snel in elkaar wordt gezet...helpt altijd wel zo'n ding hoor..
Je moet aan je baas eigenlijk een tropenrooster vragen! hihi nee heb je en ja kan je krijgen toch>?? hihihi

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 09:26

Ik hoor net dat het vanavond gaat regenen met misschien zware onweersbuien...
Laten jullie de knollies buitenstaan?

kijk:
Vanochtend is er wat hoge sluierbewolking, maar de zon schijnt daar moeiteloos doorheen. Het warmt snel op. Rond het middaguur is het op de meeste plekken al 28 graden. In de middag wordt het, behalve vlak langs de kust, overal 30-32 graden. Van het zuidwesten uit ontstaan er dan stapelwolken die uit kunnen groeien tot stevige (onweers)buien. Ook draait de wind in de loop van de middag naar west tot noordwest. Dit gebeurt het eerste in het westen van het land. Door deze verandering van windrichting gaat de temperatuur omlaag.

Vanavond en vannacht vallen er enkele buien. Het wordt niet kouder dan een graad of 15.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 09:29

Gisteravond had ik met Jolanda een heel gesprek over massage in combinatie met een stukje fysio voor je paard. Ik heb met mijn eigen ogen gezien wat voor een effect dat heeft op je paard. We hebben afgesproken dat ze Thom ook gaat behandelen. Ik wil namelijk heel graag weten hoe zijn lichaam aanvoelt, of hij ergens vast zit en hoe ik zijn lichaam, om het zo maar te zeggen, kan aflezen. Ik ben ook heel erg benieuwd hoe Thomas dit gaat ervaren. Volgens Jolanda gaan ze zich hier heel prettig doorvoelen... Spannend hé

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 09:33

Serada schreef:
Gisteravond had ik met Jolanda een heel gesprek over massage in combinatie met een stukje fysio voor je paard. Ik heb met mijn eigen ogen gezien wat voor een effect dat heeft op je paard. We hebben afgesproken dat ze Thom ook gaat behandelen. Ik wil namelijk heel graag weten hoe zijn lichaam aanvoelt, of hij ergens vast zit en hoe ik zijn lichaam, om het zo maar te zeggen, kan aflezen. Ik ben ook heel erg benieuwd hoe Thomas dit gaat ervaren. Volgens Jolanda gaan ze zich hier heel prettig doorvoelen... Spannend hé

Whow dat is leuk!! Wanneer gaat ze dat doen? Ik vind het wel leuk om een keer te kijken...

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 09:42

We gaan deze week de agenda's bij elkaar houden. Ik laat je het wel weten

Nou in principe blijft Thom lekker buiten staan want op zich heeft hij daar helemaal geen problemen mee. Mocht de regen heel erg worden en consequent aanhouden, haal ik hem naar binnen.

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 10:03

Zoooooooooo, ik ben blij
Zal ik even vertellen waarom???

Nou, kijk:
Ik krijg altijd vacatures gemaild van Nationale Vacaturebank en Monsterboard. En een paar weken geleden zat er wel een leuke vacature tussen van een bedrijf in De Lier. Deze vacature was geplaatst via een uitzendbureau. Dus ik via dat uitzendbureau gereageerd. Maar dat was al 2 of 3 weken geleden en nooit meer wat van gehoord. Nu werd ik net gebeld door iemand van Manpower, weer een ander uitzendbureau. Zij had mijn CV op Nationale Vacaturebank zien staan en ze wilde weten of ik nog steeds beschikbaar ben, want ze had een functie bij een bedrijf in De Lier open staan op een HRM afdeling. Dus ik gevraagd wat deze functie precies inhoud. Blijkt het dus waarschijnlijk dezelfde vacature te zijn waar ik dus al eerder op gereageerd had, maar geen reactie op had gehad. Dus deze vrouw vroeg of ik per direct beschikbaar ben. Dus ik gezegd dat ik op dit moment stage loop, maar over 3 weken klaar ben, dus dat ik vanaf 1 juli beschikbaar ben. Dus toen zei ze dat het bedrijf het erg druk heeft en dat ze eigenlijk per direct iemand nodig hebben, dus dat het dan waarschijnlijk moeilijk zou worden. Dus zij zou het bedrijf weer op bellen en het voorstellen en dan kijken wat ze gingen zeggen. Dus zij daarna mij weer terug gebeld. Blijkt dat bedrijf dus heel enthousiast over mijn CV te zijn en ze willen me dus graag zien Maar ze zijn al best ver in de sollicitatieprocedure, dus ze gaan kijken of ze mij er nog tussen kunnen proppen, hihi! Het betreft nu een functie van 20 uur in de week van 6-8 weken maar met kans op verlenging. Dus dat zou natuurlijk ideaal zijn voor naast mijn studie dalijk Dus nu hopen dat ze mij er tussen kunnen proppen en dat het wat wordt! Ik krijg snel weer terugkoppeling van het uitzendbureau

Gaan jullie duimen voor me??

tollie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 10:11

ik ga heel hard voor je duimen ireen!

Over het binnen halen van de paarden: als het gaat onweren dan hoeft madam van mij niet buiten te staan.. Regen ok, maar stortbuien en wind er bij dat hoeft van mij niet.

Hoe denken de andere dames van het meidenland er over?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 10:24

Hé meiden, nog wel even het volgende.

We hebben het er gisteravond over gehad maar iedereen is wel verantwoordelijk voor het binnenzetten van zijn of haar eigen paard mocht het weer omslaan. Dus hoe dat gedaan wordt, moet je zelf even regelen. En mocht het pas in de nacht gaan regenen of onweren gaat Arjan uiteraard daar niet voor zijn bedje uit!

Dit om even miscommunicatie te voorkomen

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 13:02

Eeeh is iedereen al weg of zo?

tollie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 14:03

Gisteravond was ik er niet, dus ook niet op de hoogte. Maar madam gaat gewoon naar binnen bij ... zie boven

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 14:53

Serada schreef:
Eeeh is iedereen al weg of zo?

Nee hoor, ik ben er ook nog! Alleen heb ffies niets te melden, haha! Heb net heel mijn verhaal van de dag al neergezet, haha!