Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

germus

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 15:42

Veel sterkte ook namens mij,het zat er natuurlijk wel aan te komen maar dan toch is altijd sh*t om te horen Huilen

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 18:22

@rowan: ik heb Olympus nog om mee te rijden he..Rijd ik ook lekker wedstrijden mee dus Knipoog

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 09:08

Aha oke Lachen dat je dan toch nog je gedachten enzo op een ander paardje kan richten.
Veel sterkte nog! zie je binnenkort wel Lachen

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 12:27

Jaa dat is wel fijn..
Dadelijk weer op wedstrijd.. Ik zou eigenlijk 6 oktober mijn eerste L1 wedstrijd hebben.. deze heb ik afgezegd omdat het ineens maar 1 proef is, maar daarvoor ga ik hem echt niet klaar maken en een eind rijden

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 20:40

En Joyce wat is het geworden met je wedstrijd?
Ik snap best dat je daar geen eind voor gaat rijden, dan kan je beter gewoon nog even oefenen en de volgende keer 2 proeven rijden.

Ik had zelf gisteravond weer gereden omdat ik vandaag weer stage moest lopen. Had gelukkig wel lekker gereden en kon vooral het begin van de les goed naar de ontspanning toewerken. Zo kan ik weer mooi de week doorkomen en uitzien naar zaterdag.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 20:37

jaa het zag er goed uit angelique, mooi het tempo wat van jou was..

Mijnn wedstrijd ging, jaa niet slecht en ook niet goed (moeilijk uit te leggen) ik had 169 en 179, maar ik had niet zo lekker gereden als vorige week in cromvoirt..

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 20:48

Wel jammer dan dat je niet zo lekker had gereden zoals in Cromvoirt, maar het is weer een leermoment geweest en zo weet je weer waar je aan kunt werken.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 21:28

Dat zeker..

Net ff met P gepraat, tis nu afwachten totdat hij een keer een dag vrij kan krijgen en dan gaat Gorez echt weg..Vandaag heeft W foto's gemaakt die krijg ik dinsdag..Hopen dat daar wat mooie bijzitten Lachen

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 07:39

Joyce ik hoop voor je dat Gorez er prachtig op staat, altijd fijn om een paar mooie recente foto's te hebben.

Vrijdag was ik ook gaan rijden in plaats van zaterdag. Ik zat op Paco (goh wat een verrassing Haha!) en die was wonder boven wonder goed wakker. Was dus al erg fijn begonnen, en heb hem na zo'n 10-15 minuten wat rust gegeven. Maar toen ik hem weer wilde oppakken was het bonje. Meneer was van mening dat hij alweer klaar was Haha!. Dus toen even goed kwaad geworden. Probleem is dan wel dat ik hem dan weer terug wil rijden naar het punt waar we gebleven waren, maar dat was deze keer blijkbaar iets te veel. Ik kreeg het maar niet voor elkaar. Toen maar voor wat langer gelaten en zo nog wat gedraafd. Ach hij was goed bezweet dus hij had zijn best weer gedaan. Het ging ook helemaal niet slecht, het kon alleen beter.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 22:17

Ik hoop ook, dat ie maar zoiezo 1 of 2 mooie foto's heeft.. Ik hoop op mooie hoofdfoto's maar die zullen er wel tussen zitten

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 19:24

Wat is het hier rustig zeg. Niemand iets meegemaakt of te vertellen?

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 22:56

Maandag 8 uur 's ochtends is Gorez er niet meer (nouja zeg half 9)Vandaag een afspraak gemaakt en ik ben blij dat het al zo snel is eerlijk gezegd.. Heb vandaag al flink lopen janken, omdat het nu zeker is..Maar dat mag wel toch? Dus degene die het lezen geef hem maar een dikke knuffel (en een dikke wortel Tong uitsteken)

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 23:36

W had zondag foto's gemaakt.Gelukkig hadden we prachtig weer..Hier wat foto's (van de 400 ongeveer Tong uitsteken)

Ik heb al wat foto's laten afdrukken, natuurlijk wel aangepast enzo.. Let ook niet op mijn hoofd, bril moest op op advies van de opticien
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En echte Gorez foto's:
Afbeelding
Afbeelding

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 10:34

Ik snap best dat je al hebt lopen huilen hoor Joyce, maar dat mag zeker. Het is niet niks om afscheid te moeten nemen van je paard. Het is wel goed dat jullie van alles geprobeerd hebben voor Gorez en het is ook enorm kl*te dat niks echt heeft geholpen, maar het is misschien wel beter zo. Er zitten zeker hele mooie foto's bij die het uitvergroten waard zijn. Ik wil je alvast heel veel sterkte wensen voor de komende dagen en vooral voor maandag. Verdrietig Ach gut Vriendjes zijn?

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 10:37

Wat een prachtige foto's zeg, echt heel jammer voor je dat hij weg moet...
Ik wens je veel succes & huilen mag inderdaad.. ik heb het met tornado ook niet in kunnen houden..

Hij heeft het goed gehad Lachen

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 11:36

Inderdaad mooie foto's.
Ik vindt het knap dat je meegaat maandag, het is toch heel wat, namens mij alvast veel sterkte toegewenst aan jouw en ook natuurlijk aan piet. Gorez we zullen je missen.

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 14:57

Wat een mooie foto's Joyce, daar hou je een goede herinnering aan over. Het is logisch dat je zo moet huilen, ook al bereid je jezelf er op voor het doet gewoon pijn als je je paardje definitief moet laten gaan Verdrietig . Maar je weet in ieder geval dat jullie al het mogelijke voor hem hebben gedaan, hij heeft geboft met jullie. Ik wens je heel veel sterkte en ik zal m zaterdag eens lekker volproppen.

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 16:03

woow inderdaad echt mooie fotos joh! toch een mooie herinnering vastgelegd. daar zul je vast nog vaak naar terug kijken...

zaterdag zou eigenlijk mijn laatste les op de manege zijn met Revanche. helaas was vorige week al de laatste. Ruf was van de wei afgekomen met verwondingen en nogal dikke benen en mag nu dus alleen maar stappen :S heel jammer dat het nu al afgelopen is. ben benieuwd wat het gaat worden op een manege paard...

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 18:29

Dank jullie wel allemaal Lachen En ik hou in mijn achterhoofd idd dat we alles wat kon geprobeerd hebben, maar dat het nu gewoon echt het beste is Lachen Ik ga hem nog een paar dagen goed verwennen lekker poetsen enz. Lachen

En dat zijn pas een 'paar' mooie foto's.. Kun je nagaan hoe moeilijk het is om te kiezen

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 18:01

Hello daar ben ik weer, had alleen gehoopt wat beter nieuws te horen Joyce, ben in elk geval nog op tijd terug om hem goedendag te zeggen.

Gelukkig heb je Olymp nog. Zie je snel

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 18:22

nou mijn eerste les op een manege paard sinds lange tijd viel best wel mee. marloes had me op generaal gezet omdat hij zon btje het tegenovergestelde van revanche is. ik had m uiteindelijk best redelijk aan het werken gekregen. ik ben alleen al heel lang niet meer zo kapot geweest naar een uurtje les. wat een verschil ineens zeg!!
maar het was op zich wel erg leuk.

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 18:57

Vandaag weer gezellig op zaterdag gehobbeld. Paco zit nog steeds goed in zijn velletje wat als je m lekker actief losrijdt wordt ie vanzelf enthousiast Haha!. We gingen na een tijdje gezamelijk op 2 voltes en dan openen en sluiten, nou toen had ik echt zoiets van 'rijd iedereen nou zo langzaam of ligt mijn tempo nou zo hoog' Verward Moest m echt flink terugrijden anders reed ik iedere keer bij mijn voorgangster naar binnen.
Daarna nog gezamelijk overgangen draf-galop-halthouden-achterwaarts-draf-enzovoort gedaan. Dat is altijd erg leuk als hij zo wakker is, je kunt dan ook gerust een normale overgang stap-galop maken Lachen.
Mijn week is weer goed Go jij! Go jij! Haha!

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 09:51

Ook ik ben gelukkig weer lekker op zaterdag geweest. Heerlijk van 10 voor 9 tot half 5 ongeveer aanwezig geweest. Lekker alles van je afzetten en alleen met de paarden bezig zijn.
Het rijden ging niet zo geweldig, maar het was ook wel vrij druk in de les. Omdat ik dan NL tegenwerk krijg je als tegenreactie weer een gespannen paard en kun je niet zoveel beginnen. Op het einde van de les had ik nog wel een erg lekker stuk dus dat was een mooie afsluiter.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 12:25

Amarie schreef:
Hello daar ben ik weer, had alleen gehoopt wat beter nieuws te horen Joyce, ben in elk geval nog op tijd terug om hem goedendag te zeggen.

Gelukkig heb je Olymp nog. Zie je snel

Jaa geen leuk nieuws nee, maar wel t beste..
Jammer dat olympus geen kroelpaard is, want daar was Gorez de beste in.. Maar als ik zin heb om te kroelen mag ik bij die vas Sas gaan stan of bij germus die kan ook lekker kroelen Lachen

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 14:08

Moet je Salvador eens proberen, die kan er ook wat van. Heb je meteen heel veel paard om mee te kroelen (wel op je tenen passen)