Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dat je dan toch nog je gedachten enzo op een ander paardje kan richten.
) en die was wonder boven wonder goed wakker. Was dus al erg fijn begonnen, en heb hem na zo'n 10-15 minuten wat rust gegeven. Maar toen ik hem weer wilde oppakken was het bonje. Meneer was van mening dat hij alweer klaar was
. Dus toen even goed kwaad geworden. Probleem is dan wel dat ik hem dan weer terug wil rijden naar het punt waar we gebleven waren, maar dat was deze keer blijkbaar iets te veel. Ik kreeg het maar niet voor elkaar. Toen maar voor wat langer gelaten en zo nog wat gedraafd. Ach hij was goed bezweet dus hij had zijn best weer gedaan. Het ging ook helemaal niet slecht, het kon alleen beter.
)
)

. Maar je weet in ieder geval dat jullie al het mogelijke voor hem hebben gedaan, hij heeft geboft met jullie. Ik wens je heel veel sterkte en ik zal m zaterdag eens lekker volproppen.
En ik hou in mijn achterhoofd idd dat we alles wat kon geprobeerd hebben, maar dat het nu gewoon echt het beste is
Ik ga hem nog een paar dagen goed verwennen lekker poetsen enz. 
. We gingen na een tijdje gezamelijk op 2 voltes en dan openen en sluiten, nou toen had ik echt zoiets van 'rijd iedereen nou zo langzaam of ligt mijn tempo nou zo hoog'
Moest m echt flink terugrijden anders reed ik iedere keer bij mijn voorgangster naar binnen.
.
Amarie schreef:Hello daar ben ik weer, had alleen gehoopt wat beter nieuws te horen Joyce, ben in elk geval nog op tijd terug om hem goedendag te zeggen.
Gelukkig heb je Olymp nog. Zie je snel