Manege Veldt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Miko

Re: Manege Veldt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 16:34

Bedankt allemaal voor de leuke complimentjes!! Ga er bijna van blozen...
Maar ben ook wel echt super trots op haar.

@Naadje24: ze is inderdaad wat groter dan de bedoeling was, ongeveer 1.71m. Maar als ik erop zit staat het gelukkig niet erg 'groot paard waar ga je met dat kleine meisje heen'.

@Liquita: is het al gelukt? Je kunt anders ook even naar onze eigen site gaan, www.xs4all.nl/~brebas. Dan moet je wel even doorklikken, maar uiteindelijk kom je dan ook bij Violiene uit. Als dat ook niet lukt stuur ik ze wel per mail Haha! .

Groetjes Doei!

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 17:49

Shenavallie schreef:
Trouwens, ik ben nog wat vergeten te vertellen! Ik ben namelijk in de zevende hemel!!!!!!!!!! Mocht gisteren bij de Veearts (Bouwman) meekijken bij de sterilisatie van mijn eigen kat!!!!!!!!!! Zoooooooooo gaaf en zooooooooooooo mooi om dat eens in het echt te zien!!!!!!!!!!! Op een plaatje krijg (ik) je er niet echt een goede indruk van. Ik ben nu helemaal gemotiveerd om na mijn huidige studie de opleiding dierenartsassistente te gaan volgen! Het liefst zou ik dierenarts zelf willen worden, maar volgens mij ben ik inmiddels te oud om daar een opleiding in te gaan volgen (en dat is denk ik ook te zwaar met een gezin ernaast om nu nog zo'n studie op te pakken). Ik lijk wel een glimworm zo blij Go jij! Go jij!
Over drie maanden mag ik ook bij de castratie en sterilisatie van mijn andere katten zijn en heel misschien meehelpen!!!!!! Go jij! Go jij! Jodelahietie!

Haha, zullen we dan samen een praktijk oprichten Vork ??
Ik heb trouwens een castratie van een kat gezien.
Wist niet dat het zooo makkelijk was Knipoog

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 19:07

Hackie schreef:
Shenavallie schreef:
Trouwens, ik ben nog wat vergeten te vertellen! Ik ben namelijk in de zevende hemel!!!!!!!!!! Mocht gisteren bij de Veearts (Bouwman) meekijken bij de sterilisatie van mijn eigen kat!!!!!!!!!! Zoooooooooo gaaf en zooooooooooooo mooi om dat eens in het echt te zien!!!!!!!!!!! Op een plaatje krijg (ik) je er niet echt een goede indruk van. Ik ben nu helemaal gemotiveerd om na mijn huidige studie de opleiding dierenartsassistente te gaan volgen! Het liefst zou ik dierenarts zelf willen worden, maar volgens mij ben ik inmiddels te oud om daar een opleiding in te gaan volgen (en dat is denk ik ook te zwaar met een gezin ernaast om nu nog zo'n studie op te pakken). Ik lijk wel een glimworm zo blij Go jij! Go jij!
Over drie maanden mag ik ook bij de castratie en sterilisatie van mijn andere katten zijn en heel misschien meehelpen!!!!!! Go jij! Go jij! Jodelahietie!

Haha, zullen we dan samen een praktijk oprichten Vork ??
Ik heb trouwens een castratie van een kat gezien.
Wist niet dat het zooo makkelijk was Knipoog

Is goed hoor! Doen we, ha ha!
Haha!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 19:08

Het probleem is vanavond opgelost: ik heb Soraya bij Xanthos en Maisie gezet. En het ging heel goed! Xanthos was erg blij om Soraya te zien, maar bleef ook bij mijn kind in de buurt, hi hi!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 13:26

Gisteravond erg gelachen: Ik had Abel en Wesco even in de longeercirkel gedaan (zit nl een enorm hek om) Abel even rollen en Wesco hobbelde achter hem aan, Abel zeer relaxt, alles hing naar buiten zo gezegd Clown
zegt een vrouwtje: ah wat lief, moeder en kind
ik zo: ziet u dat en wijs, zij knal rood hoofd Bloos
ik heb tijden niet meer zo gelachen Haha!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 15:07

Hahaha, ik zou op dat moment misschien hetzelfde gedacht en gezegt hebben, en vervolgens op een tomaat lijken!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 15:37

Ja, maar in de paardenwereld zijn ze medisch al verder vooruit dan bij de mens! Daar kunnen ruinen (wel te verstaan) ook veulens krijgen!! Clown

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 15:40

Vanmorgen is Maisie bekapt en het ging mega-super! Ik had de hoefsmid ingelicht over haar verleden en hij heeft haar zo ontzettend lief behandeld! Ze stond gewoon bijna te slapen toen hij haar bekapte! Ik bedankte hem enorm voor zijn geduld en mooie werk wat hij had afgeleverd, zegt hij: je moet mij niet bedanken, maar jezelf! JIJ bent degene die haar geleerd heeft voetjes te geven, JIJ bent degene die haar heeft opgevoed, JIJ hebt haar geleerd rustig te blijven en stil te blijven staan...

Hmmm, daar zit ook wel weer wat in...!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 17:04

@ shenavallie:

paul is echt een topsmid! zei ik je toch al Knipoog

wat lopen er trouwens weer walgelijk mensen rond Misselijk

wetende dat je weggaat bij veldt......gaan ze gelijk op rosanne azen Boos!
en ook nog achter me rug om natuurlijk,ze hadden het mij ook kunnen vragen of ze meeging of niet,en de hele week je gewoon scheinheilig gedag zeggen..tja..

Das nou jammer zeg!!! ze gaat met mij mee Haha!
en ja ze blijft ook op veldt maar heeft zelf aangegeven wild rose niet op te geven en voorrang te verlenen,toppe meid! 1tje waar ik wel op kan bouwen Haha!

ga het die persoon wel zeker even melden dat het ook op een nettere manier had gekund..

micky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 17:47

naadje24@ ach ja die mensen blijf je houden geen engergie meer steken ,ik weet het makkerlijker gezegd dan gedaan ,daarom bemoei ik mij weinig met anderen mensen lekker rustig ,ik probeer al 7 jaar om er een beetje te tussen te komen maar het wil gewoon niet, dus ik ben er een beetje klaar mee , en zoals het nu gaat ben ik te vreden lekker lessen bij Sander en voor de rest doen met mijn paard waar ik zin in heb

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 21:07

voor iedereen die morgen middag op de manege is,
ik ga met sanne mee, en de pup komt ook gezellig mee!
Dus wie de pup wilt meeten, moet je der wel even zijn!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 23:07

Miko schreef:
@Liquita: is het al gelukt? Je kunt anders ook even naar onze eigen site gaan, www.xs4all.nl/~brebas. Dan moet je wel even doorklikken, maar uiteindelijk kom je dan ook bij Violiene uit. Als dat ook niet lukt stuur ik ze wel per mail Haha! .

Groetjes Doei!

Nee, helaas Verdrietig ...ik blijf een foutmelding krijgen.

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 13:23

Hallo allemaal,,
Gister gezellig met school naar horse event geweest in deurne
was wel leuk
alleen hadden we er meer van verwacht:)
Gister ook veel leuke dingen bedacht om als afscheid te gaan doen op school ( inplaats van examen stunt )

We gaan voor me 2 juffen een kur op muziek rijden op de schoolpaarden Tong uitsteken
En een dagje bowlen en een foto album maken van de 2 jaren Lachen
Ze mogen er alleen niets van weten want het is natuurlijk een verrassing..
Elke keer als we t erover hadden stond er weer 1 juf opeens achter ons enzo..
Dus konden we weer niet verder bespreken..
haha dat was wel grappig Tong uitsteken

Maar kan 1 van jullie miss een proef voor 6 personen in elkaar zetten??
Want ik heb die taak gekregen maar ik kan het niet hoor Tong uitsteken
hahaha

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 15:19

haha, uhm sanne afscheid nemen?vertel je ze er wel bij dat zze van jou nog jang niet af zijn, zullen ze leuk vinden!

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 15:37

hahah ag jah Lachen

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 17:18

zijn er nog mensen die morgen aan de Dam tot Dam loop meegaan doen? Haha!
Ik heb een keer meegedaan, wel gehaald maar nooit meer. ik voel m'n benen nog als ik er aan denk. misschien dat ik wel even ga kijken, altijd leuk om te zien anderen die rennen. Cool
Vandaag hadden ze ook iets een wandel Dam tot Dam daar deden toch een paar dikkerds aan mee en dan met die warmte Hyper! wel knap als ze het halen natuurlijk OK dan!

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 17:23

Hallo allemaal, vandaag een dagje alkmaar gedaan
Goed nieuws voor me kledingkast Haha!
Slecht nieuws voor me bankrekening Clown

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 17:24

Hackie schreef:

foto's van Cheese! ? Haha!

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 17:24

sjorsie schreef:
zijn er nog mensen die morgen aan de Dam tot Dam loop meegaan doen? Haha!
Ik heb een keer meegedaan, wel gehaald maar nooit meer. ik voel m'n benen nog als ik er aan denk. misschien dat ik wel even ga kijken, altijd leuk om te zien anderen die rennen. Cool
Vandaag hadden ze ook iets een wandel Dam tot Dam daar deden toch een paar dikkerds aan mee en dan met die warmte Hyper! wel knap als ze het halen natuurlijk OK dan!

Ik ga morgen...Maar alleen een terrasje pikken, Haha!
Mijn stiefvader die wil elk jaar meedoen, maarre hij heeft het nog nooit gedaan Knipoog

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 17:26

gelijk heeft ie, het is nu ook veel te warm om te rennen en er zal waarschijnlijk toch een Ethiopier winnen Cool

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 17:28

sjorsie schreef:
gelijk heeft ie, het is nu ook veel te warm om te rennen en er zal waarschijnlijk toch een Ethiopier winnen

Hij rookt ook, een vieze en ongezonde gewoonte, dus daar moet hij dan ook mee stoppen Clown
Hij is een keer 4 jaar gestopt... Maar toen begon hij weer Knipoog
Hoe dom kan je zijn Haha! ??

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 17:32

Hackie schreef:
sjorsie schreef:
gelijk heeft ie, het is nu ook veel te warm om te rennen en er zal waarschijnlijk toch een Ethiopier winnen

Hij rookt ook, een vieze en ongezonde gewoonte, dus daar moet hij dan ook mee stoppen Clown
Hij is een keer 4 jaar gestopt... Maar toen begon hij weer Knipoog
Hoe dom kan je zijn Haha! ??

roken maakt meer kapot dan je lief is Clown

op mijn werk gingen ze bijna staken dat ze daar niet meer mochten roken, verslaafden he Tong uitsteken

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 17:34

@ Hackie: hoe was het bij Schimmelkroft en op wat voor paard/pony heb je nu gereden?

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 17:34

sjorsie schreef:
Hackie schreef:

foto's van Cheese! ? Haha!

http://www.lecoqsportif.nl/binfiles/col ... fWhite.jpg
Dit zijn me schoenen
(die heeft mama betaalt Pling )
Van de rest maak ik wel een foto Clown

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 17:36

sjorsie schreef:
@ Hackie: hoe was het bij Schimmelkroft en op wat voor paard/pony heb je nu gereden?

Ik ging op lumiere, een tuiger, het ging eeeh, niet zo goed Clown
Het was een grooote tuiger Vork We gingen sloom, en me voeten schoten steeds uit de beugels
En die draaaf... werd de hele tijd uit het zadel geworpen Bloos Voelde me net een beginner.
Ik had prongelijk mijn thermo laarzen mee genomen, het was 30 graden in die binnen bak
Ik was net een tomaat, gelukkig hadden ze daar een douche, dus me hoofd onder de kraan gehouden.
Het is echt een vet mooie manege! Alles nieuw en schoon en netjes, zelfs alle pension paarden hadden een manege naam bordje! Enige nadeel was dat ze geen land hadden. Ja verder op Knipoog

Lumiere

Volgens sommigen had ik ook "Ros Beyaert" mogen heten, want op mijn rug heb ik plaats genoeg. Alles aan mij is groot, maar ik heb maar een klein hartje. Beginners hebben een prettige rit op mij, omdat ik ook wel 's iets doe als men het niet helemaal goed aangeeft. Doorzitten op mij is niet echt makkelijk.

Clown
Laatst bijgewerkt door Hackie op 16-09-06 17:41, in het totaal 2 keer bewerkt