) En bij wie zitten ze in de JT? bij jou? En welke bekenden zijn er nog meer (buiten dat ene lieve, schattige ponykamp meisje mét eigen paard van vorig jaar
Heeft zij nu weer der eigen paardje mee?)Ja, ik zat hier ook al te bedenken: Je zal met dit weer in de bak moeten rijden, of op trektocht moeten. Tis wel errug warm zo! Maar.. de kans op regen is met deze temperaturen wel een stuk kleiner. Als t water al uit de wolken valt, is t verdampt voordat t de grond bereikt
Vind het egt leuk, die twee haffies als leiding
Hihi, tog nog een soort van haflinger week de eerste week!Ik heb gister nog ff op de Reelaer site gekeken, er zitten zulke gave nieuwe paardjes tussen! Deze Torino bijvoorbeeld
en deze is ook leuk!
Haha, valt t op dat ik steeds de kruising Fries eruit haal

Citaat:En volgende week ga ik dan op Sandor, kan ie deze week even oefenen met hard gaan!!
Ziet thirz al op der dooie gemakje voorrop galopperen "Nee, jullie moeten tog egt àchter de leiding blijven" De rest er in een drafje achteraan
Haha zal wel niet tog?
Reelaer site:
Sandor: showbink eerste klas, en volgens mijn papier word ik een topper in de dressuur
Een showbink moet tog zeker ook wel heel erg hard kunnen denk ik zo
Laat hem deze week maar lekkr oefenen, mag hij volgende week zn kunstje laten zien als leiding paard! ben benieuwd!Thirz schreef:En Cis, als je terugbent ga je gewoon lekker weer mee stappen! Was de rest nog wezen stappen zaterdag? En ook weer bij mambo's? Ik hoor het wel, zon ze, werk ze en tot sinas!!
Precies nog 4 weekjes stap-loos en dan daarna ga je gwoon gezellie een keertje mee! *hopen dat t tegen die tijd weer een keertje wat drukker is in de stad. Marieke en ik zaten afgelopen zaterdag redelijk allenig in de Nationaal. Der was egt bijna niemand, en de mensen die er waren zaten alleen maar op een krukje aan de bar...
*saai* Dus we hebben even op Bianz gewacht en zijn toen weer naar Mambo's gegaan. Ook hier was t niet egt super druk, maar hier waren wel wat meer mensen dan in de Natio en ook wat leukere muziek: "Doe de hippie-shake!
Doe het links, doe het rechts, en shake je blij!
" Nou Thirz, heel veel plezier morgen bij t meertje en met de rest van de spellen/ activiteiten morgen en hopen dat t van de week iets minder warm wordt (gwoon lekkr zonnig weer, maar niet zo "geen activiteit meer mogelijk" heet)
Hé Cis, leuk dat je ouders ook even langs komen (nouja even, Denemarken ligt niet egt naast de deur hè
) Wel fijn dat je vrij hebt kunnen krijgen dan, zou best rot zijn als jij de hele dag zou moeten werken terwijl je ouders er zijn. Plezier iig met je ouders in Denemarken, genietse van t mooie weer en werkse!
!
Elisha heeft idd Destiny mee, gaat erg goed en het is ook een tof beestje!
En natuurlijk alle poesjes, hoe noemden we ze ook al weer? weet jij dat nog Bar? Cis?
En zonder al dat stoffige strooisel heb je al moeite met ademhalen zo benauwd, zal met al dat stof wel niet beter gaan dan... Als ik die JT-ers was zou ik opzoek gaan naar een ander leuk, tog flink punten verdienend klusje. Paarden afspuiten is misschien wel lekkr met dit weer

Gaat mij net iets te ver. Dus nou waren we weer thuis!
Echt niet tof!
Verdorie, en je kon net weer een keertje bij Nous gaan kijken!