manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-06 16:47

jaja Nathalie en Elisha ken ik nog. Wel grappig dat die nu met zn tweeen komen, want die kenden elkaar vóór t Reelaer tog niet? (of heb ik dat ff gemist vorig jaar Verward) En bij wie zitten ze in de JT? bij jou? En welke bekenden zijn er nog meer (buiten dat ene lieve, schattige ponykamp meisje mét eigen paard van vorig jaar Nagelbijten / Gniffelen Heeft zij nu weer der eigen paardje mee?)
Ja, ik zat hier ook al te bedenken: Je zal met dit weer in de bak moeten rijden, of op trektocht moeten. Tis wel errug warm zo! Maar.. de kans op regen is met deze temperaturen wel een stuk kleiner. Als t water al uit de wolken valt, is t verdampt voordat t de grond bereikt Clown

Vind het egt leuk, die twee haffies als leiding Ja Hihi, tog nog een soort van haflinger week de eerste week!
Ik heb gister nog ff op de Reelaer site gekeken, er zitten zulke gave nieuwe paardjes tussen! Deze Torino bijvoorbeeld Kwijl
Afbeelding
en deze is ook leuk!
Afbeelding
Haha, valt t op dat ik steeds de kruising Fries eruit haal Schijnheilig
Citaat:
En volgende week ga ik dan op Sandor, kan ie deze week even oefenen met hard gaan!!

Ziet thirz al op der dooie gemakje voorrop galopperen "Nee, jullie moeten tog egt àchter de leiding blijven" De rest er in een drafje achteraan Clown
Haha zal wel niet tog?
Reelaer site:
Sandor: showbink eerste klas, en volgens mijn papier word ik een topper in de dressuur
Een showbink moet tog zeker ook wel heel erg hard kunnen denk ik zo Pling Laat hem deze week maar lekkr oefenen, mag hij volgende week zn kunstje laten zien als leiding paard! ben benieuwd!
Thirz schreef:
En Cis, als je terugbent ga je gewoon lekker weer mee stappen! Was de rest nog wezen stappen zaterdag? En ook weer bij mambo's? Ik hoor het wel, zon ze, werk ze en tot sinas!!

Precies nog 4 weekjes stap-loos en dan daarna ga je gwoon gezellie een keertje mee! *hopen dat t tegen die tijd weer een keertje wat drukker is in de stad. Marieke en ik zaten afgelopen zaterdag redelijk allenig in de Nationaal. Der was egt bijna niemand, en de mensen die er waren zaten alleen maar op een krukje aan de bar... Gaaaap *saai* Dus we hebben even op Bianz gewacht en zijn toen weer naar Mambo's gegaan. Ook hier was t niet egt super druk, maar hier waren wel wat meer mensen dan in de Natio en ook wat leukere muziek: "Doe de hippie-shake! Go jij! Go jij! Doe het links, doe het rechts, en shake je blij! Muziek! "

Nou Thirz, heel veel plezier morgen bij t meertje en met de rest van de spellen/ activiteiten morgen en hopen dat t van de week iets minder warm wordt (gwoon lekkr zonnig weer, maar niet zo "geen activiteit meer mogelijk" heet)

Hé Cis, leuk dat je ouders ook even langs komen (nouja even, Denemarken ligt niet egt naast de deur hè Vork ) Wel fijn dat je vrij hebt kunnen krijgen dan, zou best rot zijn als jij de hele dag zou moeten werken terwijl je ouders er zijn. Plezier iig met je ouders in Denemarken, genietse van t mooie weer en werkse!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 17:15

Ik vind die Red Bull wel errug gaaf, maar volgens mij is ie best klein!
Ik heb net lekker in de zon gelegen en ben weer een tintje bruiner nu, ook heb ik een paar mooie strikjes afdrukken op mn rug Boos!!
Vanavond lekker op buitenrit als het wat minder warm is...

Hee Thirz, Elisha dr nieuwe paard is best een leukje he? Destiny heet ie toch? Pfoe vorig jaar hadden wij niet t fijnste weer om een trektocht te rijden, maar met deze hitte zou ik ook niet graag de gehele dag op een paard zitten!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 18:32

Heej, er zijn idd een hoop nieuwe paarden, ze zijn ook allemaal erg leuk en doen het voor zo'n eerste week echt supergoed! Wodka en Redbull zijn erg schattig, ze doen nog niet mee met de kampen, want ze worden op dit moment verder beleerd! Wie weet dus over een paar weekjes Lachen Elisha heeft idd Destiny mee, gaat erg goed en het is ook een tof beestje!

Vanmorgen gingen we lekker (met 31 graden...) op buitenrit, we gingen best snel aangezien Dunya dr endurance-tempo dr nog een beetje inzat, hihi! Dus ik denk dat we het tijdens de trektocht ook wel redden! Vanmiddag zijn we lekker gaan zwemmen en morgen gaan we nog even politietraining doen voordat we op trektocht gaan. Ben benieuwd hoe het er nu weer uitziet bij Bartels...

Nou, tot de volgende keer maar weer! Houden jullie me op de hoogte van de voetbal-uitslagen? Ik wil graag weten wie er doorgaat!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-06 10:33

Thirz schreef:
Ben benieuwd hoe het er nu weer uitziet bij Bartels...

Ja ben ook wel benieuwd of en hoe Jipje er nu bij staat. Hij was egt zo schattig Lovers En natuurlijk alle poesjes, hoe noemden we ze ook al weer? weet jij dat nog Bar? Cis?
En natuurlijk de grote vraag: Wat komt er dit keer allemaal te voorschijn onder de grote laag strooisel en mest. Wordt het dit keer de grote houten balk, de hoevenkrabber of de bostel, dat is de vraag! Vork
Pfft, zijn jullie (of jullie JT-ers) van plan om in dit weer ook heel die stal van Bartels leeg te scheppen? Egt ik moet er niet aan denken! Je doet nix en t zweet staat al op je rug Scheve mond En zonder al dat stoffige strooisel heb je al moeite met ademhalen zo benauwd, zal met al dat stof wel niet beter gaan dan... Als ik die JT-ers was zou ik opzoek gaan naar een ander leuk, tog flink punten verdienend klusje. Paarden afspuiten is misschien wel lekkr met dit weer Pling
Citaat:
Nou, tot de volgende keer maar weer! Houden jullie me op de hoogte van de voetbal-uitslagen? Ik wil graag weten wie er doorgaat!

Lijst
Kwartfinale
Duitsland (4-2)p 1 <--> Argentinië 1
Italië 3 <--> Oekraïne 0

Engeland 0 <--> Portugal (1-3)p 0
Brazilië 0 <--> Frankrijk 1

Halve finale
Duitsland 0 <--> Italië n.v. 2
Portugal <--> Frankrijk jul (speelt vanaaf)

Zo thirz, ben je weer helemaal bij Knipoog
Citaat:
ze zijn ook allemaal erg leuk en doen het voor zo'n eerste week echt supergoed!

Gelukkig maar! Allemaal van die rondvliegende paarden en in t zand vallende ruiters schiet ook niet egt op hè, houdt allemaal zo op Bloos
Nou plezier met de politietraining vandaag en suc6 met de trektocht! Hopen dat de paarden zo braaf blijven (welke paardjes heb je eigenlijk mee?)

Ik had vanmorgen afgesproken om even op school te oefenen voor het Assesment. Kom ik braafjes om kwart over 8 op t station: "wegens een seinstoring rijdt deze trein niet verder dan Roosendaal" (mn pa was meegereden opweg naar zn werk en die riep bijna tegelijkertijd "Goeie Reis" Clown ) Dus ik heb maar ff de rest gebeld en nou gaan we t morgen gwoon nog een keer proberen. Tja eentje woont er in Capelle dus die kon wel in Rotterdam komen, maar de ander woont in Bergen dus ook die kwam niet ver) En om nou alleen uren onderweg te zijn met bussen alleen maar om een beetje te oefenen Gaat mij net iets te ver. Dus nou waren we weer thuis! Haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 12:11

De Mimi's!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-06 12:57

owja dat was t! haha, Heel goed bar OK dan!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 16:29

heey allemaal, daar was ik weer eens......
had van Nel een smsje of we al een datum hadden wanneer we naar de Efteling gaan??????Geen idee......was toch eigenlijk alleen maar eens smoesje he....maar het idee is wel leuk om toch echt te doen.......dus wie heeft er zin in een gezellig dagje Efteling en een voorstel voor een datum, ergens in juli of augustus???Barst maar los.......

Enne THIRZ, WAAROM SMS JE NIET TERUG??????? Huilen Huilen Huilen Huilen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-06 16:34

Mariekje22 schreef:
was toch eigenlijk alleen maar eens smoesje he....maar het idee is wel leuk om toch echt te doen.......

Ja Smoesje of niet, ik vind t best een leuk idee Knipoog
(als er iemand nog volle AH-spaar-eftelingkaarten heeft, dan ben je nu net te laat met t inleveren ervan Clown Tog mariekje?)
roep maar wat data, dan zeg ik wel of ik kan of niet Tong uitsteken

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 16:35

ja klopt, ik heb ze zaterdag nog ingeleverd........

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-06 16:44

ja jij wel Tong uitsteken Ik weet alleen niet of iedereen precies op die data heeft gelet...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 15:23

JAAAAAAAA, we zijn er weer!!
We hadden het echt heel leuk, maar wel met een aantal ongelukken. En de hitte was ook niet echt fijn, paarden en wijzelf waren echt uitgedroogd en we hadden een duidelijk vocht-tekort (lees: we konden niet meer plassen Lachen ). Maar geen nood, want een lieve boer (tof type!!) kwam ons te hulp met flessen water, zo konden we weer verder rijden. Bij het speelkwartier werden er 2 meisjes geschopt door Ajona, 1 met een schaafwond, en de ander met een gat in dr been die gehecht moest worden. Best balen! En Destiny van Elisha kon echt niet meer na deze dag. Ze had toch iets te weinig getraind en dus moest er voor haar een ander paard komen. Donderdag bij de zandkuil, ging Ashanti aan de verkeerde kant omhoog en wilde niet meer naar beneden, Es ging dr wel ff op, maar die lag er snel weer naast door het steigeren. Uiteindelijk met veel moeite naar benee gekregen...waar alle paarden rustig stonden te wachten. Bij de lunch werd ik aangevallen door wespen die prikten, waardoor mn lip in no-time op botox formaat was gezwollen Clown , pijn dat het deed! Maar Es heeft m netjes uitgezogen en nu is mn lip wel weer op normaal formaat! Toen naar Bartels, de omstandigheden waren niet echt verbeterd ten opzichte van vorig jaar, maar alle mimi's en veulens waren er nog. Kids hebben weer flink geklust, dus de punten zijn weer binnen! En vandaag nog een klein stukje terug naar de stal: Drole kon eindelijk weer met Sjaan herenigd worden, zo lief Lovers
Nu gaan we de bonte avond voorbereiden en vanavond lekker feesten. En van het weekend weer opladen voor volgende week Knipoog Doeidoei!!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 17:26

Zo te lezen is het een survival-kamp geworden Thirz!

Jullie zullen het nooit geloven maar mijn voet is gebroken doordat nous erop is gaan staan Bloos! Echt niet tof!
Ik kon eindelijk na mijn operatie weer een keertje bij Nous gaan kijken. Ik haalde haar uit de wei om te poetsen enzo. Ik ging haar achtervoetje uitkrabben en toen zette ze met al haar kracht dr voet neer... op mijn teen Bloos! Ze hoorde namelijk de grasmaaier van de buurman Hamer

Ja, autsj dat deed zeer. Ik wilde in eerste instantie niet eens naar de dokter gaan. Pas na heeeel lang aandringen van mijn schoonmoeder heb ik toch maar een afspraak gemaakt. uiteindelijk zat er 20 uur tussen het breken en het gipsen in (niet zo slim van me dus) En nu is mijn middenvoetsbeentje verbrijzeld Clown Hij is in 5 stukjes gesprongen haha.

Iemand zin in een stukje heerlijke paardenbiefstuk? Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-06 18:46

Kipje schreef:
uiteindelijk zat er 20 uur tussen het breken en het gipsen in (niet zo slim van me dus) En nu is mijn middenvoetsbeentje verbrijzeld Hij is in 5 stukjes gesprongen haha.

AUWIE! dan heb je dus 20 uur lang met een gebroken pootje rondgewandeld Wow!
Maar das wel rot zeg, want hoelang moet je voet nou in t gips? 6 weken? en mag je er dan wel op staan of mag je dat ook niet? Ach gut Verdorie, en je kon net weer een keertje bij Nous gaan kijken!
en tot hoever zit je voet nou in t gips? (lijkt me heerlijk met dit weer, zo'n lekkre warme laag stof en gips om je voet )
Zeg, voortaan eerst maar eens kussentjes onder der voeten binden voordat je haar gaat poetsen, óf je zorgt dat de buurman even wacht met grasmaaien... Beterschap en suc6 met je voetje!

Thirz schreef:
Maar geen nood, want een lieve boer (tof type!!)

haha Zelfs op trektocht bij t Reelaer vind je toffe types Tong uitsteken Je hebt tog wel stiekem even een foto gemaakt hè, kunnen wij hem ook meteen ff keuren! (haha drie keer raden waar volgende week de paarden ineens enorme dorst hebben Clown )

Citaat:
Bij de lunch werd ik aangevallen door wespen die prikten, waardoor mn lip in no-time op botox formaat was gezwollen Clown , pijn dat het deed!

Jij blij Thirz! Massa's mensen betalen bakken met geld voor zo'n botox prikje en jij hebt dat zomaar gratis en voor nix! Vork
Maar wespen steken zo gemeen! (spreekt uit ervaring, als klein kindje eens op een weps gaan zitten Clown Toen had ik dus een weps aan mn bovenbeen hangen...)
En dan ook nog op je lip, dat lijkt me helemaal pijnlijk Ach gut Heb jij weer hoor! Maar gelukkig is je lip weer helemaal beter, en nou maar hopen dat de wespen volgende week uit jouw buurt blijven.
En hoe was de bonte-avond? Hadden Elisha en Nathalie een stukje voorbereid? Enne, ook niet onbelangrijk natuurlijk, Wie hebben er gewonnen? Bloos

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 19:29

ik weet wie america's next top model heeft gewonnen, echt dom van me......

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-06 21:16

NEE, Marieke

Maar hoe kom je daar nou ineens achter dan? Heb je op de site gekeken van Amerika?
Nouja.. kan je nu iig goed op de foto's letten van de winnaar, kan je kijken of ze idd steeds de beste is Ach gut maar tog is de egte spanning is eraf.
Egt zo jammer! Maarre vooral heel goed voor je houden goed? Knipoog

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 21:37

ze vinden haar nu nog helemaal niks eigenlijk hihihi......maar nee hoor, verklap niks, weet eigenlijk niet eens wie ze is haha

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-06 21:40

sssstt! haha ik vind zelf die uhm.. hoe heet ze..
die de afgelopen aflevering haar witte huid als slecht punt had wel goed Ja

en die Ashley (tog?) vind ik zo arrogant! eerst vanalles zeggen over de anderen. Zegt die Janice er wat van "niet roddelen over de anderen", begint ze te huilen omdat ze vindt dat t niet waar is Verward *2 seconde eerder was t: ik eet veel gezonder dan de rest!"

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 21:42

heb geen idee wie je bedoelt......

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-06 21:43

haha oke dat is duidelijk Lachen Ik ga geen plaatjes zoeken hoor, want strax weet ik per ongeluk ook wie de winnaar is Tong uitsteken

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-06 21:44

Je had vorige aflevering (heb je die gezien?) tog die slechte punten die benadrukt moesten worden?
Nou die ik goed vind had een witte huid en moest voor de foto van dat bruine spul op smeren (lang bruin krullend haar)
en die arrogante had een facelift Tong uitsteken

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 21:48

dat zijn volgens mij Nicole en lisa

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-06 10:10

Ja die waren t Ja
Nicole vind ik op dit moment wel goed bezig en Lisa haar karakter staat me redelijk tegen.
Heel goed Marieke!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 13:48

Hahaha wat een theorieën hier over ANTM! Ik heb het gisteren ook gezien (was vast een herhaling, maar mis de helft altijd) en dat die met die grote lippen naar huis moest vond ik niet zo vreemd hahaha! Moet ineens aan iemand in het cafe denken Knipoog
Arme Kim! En ik zag je woensdag nog zo vrolijk rondlopen in de supermarkt Clown Lijkt me zeer pijnlijk, een verbrijzelde teen; krijg je binnenkort al loopgips? Je hebt de ene pech na de andere! Als je naast Marieke (omdat jij het ook zo druk hebt van de week Mariekje?) nog iemand nodig hebt van de week om eens bij Nous te kijken en d'r te poetsen/losgooien/longeren zeg je het maar!
En is iedereen de uitgaan-loze avond goed doorgekomen? Feestje in Hulst was gezellig; ging pas na 1-en weg, dus had het cafe al niet eens meer gered! Vanmiddag een lekkere relaxmiddag; lekker alles op het gemakje doen! Doeidoei!!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 16:00

Ik hoef gelukkig maar 1 week in t gips Pling
De andere 5 weken krijg ik een spalk en hiermee mag ik na 3 weken gewoon lopen (daarvoor alleen met krukken). Dit valt dus reuze mee! De dokter vond het te warm voor gips (haha) en hij zei dat het met een spalk ook goed te genezen was, mits ik me maar aan de voorwaarden hield (dus echt niet gaan lopen). Had alleen wel gehoopt op een leuk kleurig gipsje, maar zit nu met een wit blok aan mijn been haha.

Bedankt voor jullie hulp met Nusanna! Ik zal vanavond nog een keer bellen naar Marieke, die nam vanmiddag niet op Lachen En als jullie een keer lekker willen rijden mogen jullie Nous natuurlijk gewoon pakken Lachen (je kan me bellen voor de sleutel enzo).

Oeoeh jullie volgen ook America's next top model. Wat een viezigheid gisteren met die Kim en dat andere mens haha. Dat doe je toch niet als je thuis al een partner hebt zitten? maargoed, ik zal wel weer hopeloos ouderwets wezen Tong uitsteken

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 16:21

Hoi hoi! Haha, leuk dat iedereen ANTM kijkt, ik ben ook een grote fan. Ga lekker alle afleveringen kijken als ik weer thuisben! Ik kom zaterdag of zondag weer thuis en maandag moet ik heel de dag werken, dus ik kan dinsdag pas weer naar Nous. Dan zal ik dr weer opgaan (hopen dat ze niet te wild is dan, of gaat iemand dr nog temmen?! Lachen )

Hier is alles prima, we hadden vorige week zo'n leuke groep, dat het deze week een beetje tegenvalt. Maar misschien moet het groepsgevoel nog komen en wordt het alsnog gezellie. De warmte lijkt maar niet weg te gaan, tis iedere keer echt snoeiheet, arme paarden (en arme wij) Clown
Gister nog even op Sandor geoefend in de crosswei, hij gaat echt heel hard, dus dat komt helemaal goed! Katie gaat Pedro morgen proberen, dus als het goed is, wordt dat ons duo.

Vanmorgen ging mamma Salerno zichzelf verwonden, hoe weten we niet, maar het was een erg diepe wond met veel bloed, Salerno kon er bijna niet meer op lopen. Paard met veulen in de trailer en op naar de dierenarts, moest gehecht worden. Nu moet het paard 10 dagen in een box blijven staan, dus het arme veulen ook! Zonde he!

Nou, nu ga ik ff douchen, want we gaan zo op de foto, doeidoei!