Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
Ireentjuh schreef:alex is een arabische merrie bij ons op stal die half mei uitgerekend is (en een weidegenootje van Eviet)
Fieke.. naar de paardenwinkel, betekent dat...?
Twinklebel schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat betekend dat er een heel mooi paard van MIJ op de Hooipolder staat. Iedereen die wil komen kijken is welkom. Ze heet Vienna, is 1.63 m groot, een donkere schimmel en is drie jaar oud.

Heb lang gezocht, maar telkens kon ik nergens op reageren want dat mocht niet.
Nu dus eindelijk wel.... Even een oproepje voor onze gezellige groep, maar ook mensen buiten deze groep natuurlijk.....
Zaterdag 27 augustus is er bij manege de Prinsenstad een hele grote keuring van de Shetlandpony. De bedoeling is dat er ook heel veel mensen eens een kijkje komen nemen bij deze heerlijke knuffels
Iedereen is dus welkom. neem je moeder en je vader vrienden, buren en familie mee om naar dit gebeuren te komen kijken. 2
verenigingen zijn hierin samen gegaan en hopen een hele mooie gezellige en grote opkomst.
Binar schreef:Mag Diddle ook mee?![]()
Eefje23 schreef:Linda, ik kreeg steeds de mail terug gestuurd, kan je nog een keer je e-mail adres naar me toesturen! (eefhup@hotmail.com)
Zal haast wel hoor, mij kennende...Trouwens ik heb op die link gedrukt maar ik kan die foto's niet vinden hoor. Kan je ze anders hier niet op zetten, ze zijn eigenlijk voor Shir om te kijken of ze de deken mooi vindt staan bij Vernania
, kom je vanmiddag nog? jarno schreef:hoi,
ik had je een pb gestuurd .
en ehm ik kom vanavond ik moet werken de hele dag moet zo beginnen tot een uur of 8 bah wel lang maar ja is niet anders.