Goede morgen! M'n ena laatste weekje stage! Vandaag doe ik al lekker makkelijk hoogspringen en klokkeluiden; echt leuk is dat! Helaas voel ik me nogal beroerd; maar ik moet gewoon filmen. Zodra ik klaar ben duik ik mijn bed in!
Ik had tegen mezelf gezegd dat als er een leuke jonge boer tussen zat bij boer zoekt vrouw dat ik dan gewoon een brief ging schrijven....en die zit er opeens wel tussen, dus wie weet doe ik eens gek en schrijf gewoon een brief
Hahaha doen Linda! Hihi ja die jonge boer was nog best leuk! En die groninger en die man waarvan zn dochter hem heeft opgegeven vond ik ook wel leuk. Hopelijk komen die in het echte programma! (Vast wel )
Ja maar die zijn voor mij natuurlijk veel te oud, maar andere waren ook wel leuk ja. Maar die Henk was toch best wel leuk ja hea... Maar wat moet ik dan in hemelsnaam allemaal in die brief zetten...
Haha ja tuurlijk zijn die andere te oud, maar bedoelde meer dat dat zit jaar de leukste boeken zijn (tot nu toe :p) Haha ben wel benieuwd naar je brief! Enne je had een tijdje geleden toch een fotoshoot? (Met je broer en zus?) Zit daar niet nog een leuke tussen van jou alleen?