Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Twinklebel

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:09

Is goed Es, wil ik zowiezo van de week wel een keer doen als we er allebei zijn, wil haar eigenlijk met zoveel mogelijk verschillende paarden los hebben, ze heeft nogal de neiging aan 1 paard et gaan kleven heb ik al door, hoop haar wat socialer te houden door de paarden waarmee ze los staat af te wisselen.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:10

Elize, morgen lekker met Daily knuffelen, ze is daar in goede handen! Hopelijk komt er snel vooruitgang in!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:26

Twinklebel schreef:
Is goed Es, wil ik zowiezo van de week wel een keer doen als we er allebei zijn, wil haar eigenlijk met zoveel mogelijk verschillende paarden los hebben, ze heeft nogal de neiging aan 1 paard et gaan kleven heb ik al door, hoop haar wat socialer te houden door de paarden waarmee ze los staat af te wisselen.

Nou dan heb ik Maestro ook voor je in de aanbieding Fiek! Hij is erg lief, laat het kaas niet van zijn brood eten en is gewend bij merries te staan want dat deed hij ook vaak bij zijn vorige eigenaar...

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:29

Serada schreef:
Twinklebel schreef:

Nou dan heb ik Maestro ook voor je in de aanbieding Fiek! Hij is erg lief, laat het kaas niet van zijn brood eten en is gewend bij merries te staan want dat deed hij ook vaak bij zijn vorige eigenaar...

Klinkt goed Lin, eens kijken of we dat van het weekend kunnen doen! Durf geen garantie te geven dat Esmee ook lief is, maar we kunnen eht in elk geval proberen in de longeerbak.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:33

Twinklebel schreef:
Klinkt goed Lin, eens kijken of we dat van het weekend kunnen doen! Durf geen garantie te geven dat Esmee ook lief is, maar we kunnen eht in elk geval proberen in de longeerbak.

Ach Maestro kan wel tegen een stootje haha... :D

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:34

Serada schreef:
Twinklebel schreef:

Ach Maestro kan wel tegen een stootje haha... :D

Er zitten in elk geval geen ijzers onder, dat scheelt al!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:38

Twinklebel schreef:
Er zitten in elk geval geen ijzers onder, dat scheelt al!

Ja dat is zo! ;)

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 16:51

Lin en de andere super bedankt voor het buiten zetten van Blando........

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 23:10

Ik zal Storm maar niet aanbieden voor los gaan met de jonge merries....hij vindt ze erg lief, te erg lief.....

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 23:13

Jetta schreef:
Ik zal Storm maar niet aanbieden voor los gaan met de jonge merries....hij vindt ze erg lief, te erg lief.....

:D

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 09:17

Haha Stormpie heeft andere plannen met jonge merries :D

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 09:19

Pfff alsof die A4 aanleg niet vervelend genoeg is...nu gaat de Blankenburgtunnel ook nog door....
En met wat pech gaan ze die over een aantal jaar aanlsuiten op de A4....

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 14:35

Helaas gisteren toch geen bezoekje aan Daily kunnen brengen, liep weer veel te hard achter met die studie van mij (en daar moet het nu maar eens klaar mee zijn, nog 3 vakken tot de masterbul moet te halen zijn, dit collegejaar). Gelukkig loop ik nu weer bijna helemaal bij op (mijn aangepaste, dat wel) schema..

Wel natuurlijk even gebeld: het ging weer wat beter met haar, de wond is nu aan de bovenkant open, kwam wat pus uit. De wond is gespoeld en ze krijgt nog elke dag een antibioticaspuit. Maar Franklin was positief. Vandaag gaan ze evalueren hoe het gaat en een verder behandelingsschema maken. Dan horen we ook of ze naar huis mag of nog wat langer daar blijft. Ik wacht dus vol spanning op een telefoontje van Kim :) Ik houd jullie op de hoogte (en ga nu weer gauw verder met college kijken, hihi)

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 16:35

Volgens mij willen ze Daily gewoon houden daar: ze schijnt zich voorbeeldig te gedragen en heel lief te zijn. Ik verdenk ze er dus gewoon van dat ze haar niet kwijt willen ;).

Maar verder niet heel veel nieuws: wond is nog open en ze wordt nog gespoeld. Er komt nog wel pus uit enzo, dus. Hij is alleen nog niet echt doorgebroken. Dit willen ze ook niet zelf doen omdat er dan risico is dat het in de buikwand terecht komt. Ze wordt nu wel van de antibiotica afgehaald en dan kijken ze vrijdag weer verder.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 21:26

Jeetje arme Daily, wordt je geopereerd krijg je een puswond. hopen dat ze snel weer opgeknapt is en weer snel naar huis mag.............

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 08:04

Haha, de raaphorst heeft er dus een nieuwe mascotte bij... Genaamd daily. We duimen dat ze snel weer beter wordt en ze weer snel in haar eigen bedje mag slapen zodat jullie haar weer lekker kunnen verwennen :).

Loopt val weer goed loop ik niet goed :(. Zit nu in de wachtkamer van de fysio dus hopen dat ik dit weekend weer beetje uit de voeten kan... En die wind helpt ook niet echt mee :(.
Hoop dat lou zo lief is val vandaag of morgen even voor me te kunnen rijden :).

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 09:33

Heb je ook een peesblessure Wan?

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 10:01

Uprica schreef:
Haha, de raaphorst heeft er dus een nieuwe mascotte bij... Genaamd daily. We duimen dat ze snel weer beter wordt en ze weer snel in haar eigen bedje mag slapen zodat jullie haar weer lekker kunnen verwennen :).

Loopt val weer goed loop ik niet goed :(. Zit nu in de wachtkamer van de fysio dus hopen dat ik dit weekend weer beetje uit de voeten kan... En die wind helpt ook niet echt mee :(.

Ik heb mijn paardrijbroek en rijschoenen al klaar liggen in mijn ferrari, porche, landrover, 4wheeldrive SUV! ;)
Hopelijk werkt het weer vanavond een beetje mee...

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 10:24

t zou vanavond weer zo stormen.

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 13:03

CharlyBrown schreef:
Uprica schreef:

Ik heb mijn paardrijbroek en rijschoenen al klaar liggen in mijn ferrari, porche, landrover, 4wheeldrive SUV! ;)
Hopelijk werkt het weer vanavond een beetje mee...

whahaha.... SUV... te mooi.
ja hoop het ook geloof dat de wind wel weer zou aantrekken ja. joh we kijken wel. opzich is ie braver dan chef kan ik je melden... jeutje wat was die gek aan het doen zeg, mafkees

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 16:38

Nou hehe mn deken is dr eindelijk....vergezeld van een nieuw halster :D

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 16:52

Zo, dat heeft ook lang geduurd, Esther, of niet?

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 16:57

Ehm ja ergens half oktober besteld, wist dat er een lange levertijd op zet....

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 18:59

Kim, doe jij de update, of zal ik hem doen ;)

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 19:47

Ben nieuwschierig? vertel............. ???????