Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Twinklebel schreef:Is goed Es, wil ik zowiezo van de week wel een keer doen als we er allebei zijn, wil haar eigenlijk met zoveel mogelijk verschillende paarden los hebben, ze heeft nogal de neiging aan 1 paard et gaan kleven heb ik al door, hoop haar wat socialer te houden door de paarden waarmee ze los staat af te wisselen.
Serada schreef:Twinklebel schreef:Is goed Es, wil ik zowiezo van de week wel een keer doen als we er allebei zijn, wil haar eigenlijk met zoveel mogelijk verschillende paarden los hebben, ze heeft nogal de neiging aan 1 paard et gaan kleven heb ik al door, hoop haar wat socialer te houden door de paarden waarmee ze los staat af te wisselen.
Nou dan heb ik Maestro ook voor je in de aanbieding Fiek! Hij is erg lief, laat het kaas niet van zijn brood eten en is gewend bij merries te staan want dat deed hij ook vaak bij zijn vorige eigenaar...
Serada schreef:Twinklebel schreef:Klinkt goed Lin, eens kijken of we dat van het weekend kunnen doen! Durf geen garantie te geven dat Esmee ook lief is, maar we kunnen eht in elk geval proberen in de longeerbak.
Ach Maestro kan wel tegen een stootje haha...
Ik houd jullie op de hoogte (en ga nu weer gauw verder met college kijken, hihi)
.
.
. Zit nu in de wachtkamer van de fysio dus hopen dat ik dit weekend weer beetje uit de voeten kan... En die wind helpt ook niet echt mee
.
. Uprica schreef:Haha, de raaphorst heeft er dus een nieuwe mascotte bij... Genaamd daily. We duimen dat ze snel weer beter wordt en ze weer snel in haar eigen bedje mag slapen zodat jullie haar weer lekker kunnen verwennen.
Loopt val weer goed loop ik niet goed. Zit nu in de wachtkamer van de fysio dus hopen dat ik dit weekend weer beetje uit de voeten kan... En die wind helpt ook niet echt mee
.
Hoop dat lou zo lief is val vandaag of morgen even voor me te kunnen rijden.

CharlyBrown schreef:Uprica schreef:Haha, de raaphorst heeft er dus een nieuwe mascotte bij... Genaamd daily. We duimen dat ze snel weer beter wordt en ze weer snel in haar eigen bedje mag slapen zodat jullie haar weer lekker kunnen verwennen.
Loopt val weer goed loop ik niet goed. Zit nu in de wachtkamer van de fysio dus hopen dat ik dit weekend weer beetje uit de voeten kan... En die wind helpt ook niet echt mee
.
Hoop dat lou zo lief is val vandaag of morgen even voor me te kunnen rijden.
Ik heb mijn paardrijbroek en rijschoenen al klaar liggen in mijn ferrari, porche, landrover, 4wheeldrive SUV!
Hopelijk werkt het weer vanavond een beetje mee...