hahah, ik had in de 2e en 3e ook neue kontacte echt een rot boek! maar die heb ik nu gelukkig niet meer ik heb nu alleen een brief boekje, en een mondeling boekje... dat lijkt me echt zooo vreselijk! mn mondeling voor duits.. daar ga ik echt een 3 op halen.. dus moet nu nog maar ff flink mn best doen voor mn 3e SE..
geluk!! ik heb t volgend jaar op mn mbo volgens mij ook nog.. nouja, dat moet je kiezen, maar ik denk dat ik het wel ga doen, want op t hbo heb je vaak wel weer een extra taal nodig..
haha ik nu eigenlijk ook nooit meer geen strafwerk iedergeval je moet je nu gewoon meteen melden en na blijven.. maar ik heb me dit jaar nog nooit hoeven melden
Was bij frans, vrouw kon geen orde houden en ze had ons ook nog in hoefijzer vorm neergezetm, dus allemaal naast elkaar. Draaide ze zich om, jongen springt op de tafel en gaat staan dansen. Gata ook nog schreeuwen dat ie aandacht wil, vrouw draait zich niet om. Wij liggen slap gewoon omdat ze zich niet omdraait Jongen springt weer van de tafel af en loopt terug, vrouw draait zich natuurlijk net dan om, "ja achterste rij ga je maar melden' zat ik dan net natuurlijk, dus wij mochten ons met 8 gana melden. man bij wie we ons moesten melden boos natuurlijk, en zei dat we allemaal in een hoek van het lokaal moesten gaan zitten, zegt 1 zo ja meneer er zijn niet genoeg hoeken xd haha iedereen dahct het maar wij denken moeten we maar niet zeggen xd