Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tytje schreef:O, even iets heel anders, als jullie iets horen over een verkoop van een Vespa scooter, dan hoor ik dat graag! Stef wordt dit jaar 16 en wilt graag een Vespa. Doe toch maar geen stekje, maar een hele grote geldboom!

Shenavallie schreef:Nicole1995 schreef:Net les gehad van Mntj,zaterdag meedoen met de officiele.Nu nog een voorlezer zoeken,misschien kunnen we afwisselen met iemand?
Ik wil je wel voorlezen hoor, heb afgelopen zaterdag ook 6 combi's voorgelezen!

Tytje schreef:Mary krijgt een nieuwe stal. Het leuke is dat het helemaal niet ver van ons huis is, maar 10 km!!!!!! Ze komt volledig verzorgd op een zorgboerderij, waar heel veel land is en gedraineerde paddock en buitenbak. Mocht Mary opknappen, dan kan Stef rijden in de bak en in het Twiske!! De eigenaar is mede oprichter van de Ametyst, was gezellig allemaal.
Alleen nu zoek ik ook een geldboompje, mag ook een stekje zijn hoor.
Shenavallie schreef:Nicole1995 schreef:Net les gehad van Mntj,zaterdag meedoen met de officiele.Nu nog een voorlezer zoeken,misschien kunnen we afwisselen met iemand?
Ik wil je wel voorlezen hoor, heb afgelopen zaterdag ook 6 combi's voorgelezen!
.
Heb al helemaal uitgeplozen hoe en wat.Dus die jerrycan word wel interresant.xan schreef:Nicole1995 schreef:Kan ook hoor Xan wisselen,maar misschien zitten we te dicht op elkaar?
Ik weet wel dat we zondag moeten.
Zaterdag start de M + Z en zondag de B + L
Maar als Mireille het wil doen, is het voor ons wel zo rustig.
.
Nicole1995 schreef:Ik ga een hele leuke voorjaarstak/paastak maken heb allemaal spulletjes gekocht/verzameld.Heb er echt zin in,ff decoën.
Tot later,en me zilverwater maken.Mocht je geinterreseerd zijn,google maar en ik wil wel wat voor je maken.Voor mens en dier en zelfs voor planten.

Nicole1995 schreef:Ok,ik had Marleen al gesmst.dat als het kan ik graag wat later wilde als dat mogelijk was,kwam wel goed zei ze.
Mireille....
ATE schreef:Nicole1995 schreef:Ik ga een hele leuke voorjaarstak/paastak maken heb allemaal spulletjes gekocht/verzameld.Heb er echt zin in,ff decoën.
Tot later,en me zilverwater maken.Mocht je geinterreseerd zijn,google maar en ik wil wel wat voor je maken.Voor mens en dier en zelfs voor planten.
nog nooit van gehoord zal het ook tegen mijn exzeem in me oren kunne werken ??
mischien een workshop met allen doen bij jouw thuis
xan schreef:Nicole1995 schreef:Ok,ik had Marleen al gesmst.dat als het kan ik graag wat later wilde als dat mogelijk was,kwam wel goed zei ze.
Mireille....
Ohh... dan weet ik het ook niet.
Ik had dat andere dus gehoord. Hmmm morgen nog maar ff navragen want anders
wil ik wellicht (als ik ook zaterdag moet starten) zondag naar Kwadijk.
Nicole1995 schreef:ATE schreef:
nog nooit van gehoord zal het ook tegen mijn exzeem in me oren kunne werken ??
mischien een workshop met allen doen bij jouw thuis
Is ook tegen eczeem Ate.
ATE schreef:Nicole1995 schreef:@Ate,hahahha.Ik ben er nu mee bezig.Had net mijn oma aan de telefoon en die hebben een liter besteld.
ik heof geen liter hoorzulke grote oren heb ik toch niet ? een klein flesje om te proberen