Ja, ga pas volgend jaar officïeel met Zaza . Is wat makkelijker want wil na een andere club. Zo lang niet . Al wel een keer L2 gestart?
Nee mijne staan ook op een pensionstal. Woon boven het bedrijf van mijn ouders en de tuin is niet groot genoeg voor 2 paarden, laatstaan voor een shetlander . Maar vind dat wel lekker. Hebben jullie geen binnenbak?
Oke! Nee hij is 2,5 maand geblesseerd geweest he! Dus daarom niet gestart heb l2 1x gestart, maar toen afgegroet omdat hij zo vreselijk bang was daar binnen helaas!
Oke, Ik sta gewoon bij mensen aan huis, er staan maar 10 paarden. Echt een heerlijke stal, we hebben een hele goede buitenbak maar helaas geen binnenbak haha
Wij hebben sinds dit jaar een binnenbak, heerlijk. Maar heb er niks op tegen om buiten te rijden. Vind dat ook wel lekker, lekker fris . Alleen met dit weer is het echt niks waard.
Ja binnenbak blijft lekker haha! Maarach ik vind buiten rijden eigelijk ook helemaal niet erg zelf met keiharde regen stap ik op, alleen met de vorst is het gewoon lastig
Ja klopt. Ik heb er nooit een hekel aan gehad. Even het punt met opstappen, dan liep ik wel te mopperen . Maar als je eenmaal lekker aan het rijden bent heb je het amper door.
Ik sta op een pensionstal, het is erg goed verzorgd daar. We hebben ook een binnenbak dus ik heb ook de hele winter gewoon kunnen rijden. Ik ga donderdag weer op wedstrijd, indoor dronten.
Dyanne, start jij alleen dressuur? Want van jouw rijtje, wil ik ook naar een heel aantal toe, maar ik doe alleen springen.