? Hoe bedoel je Lovis doen tijdens de springles? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
? Hoe bedoel je Lovis doen tijdens de springles?
Nouja ik zie je misschien nog wel!
onze kinders hebben iets meer dan een uur lekker in de zon gestaan
ze waren zo lief samen
En daarna heb ik ze nog even gepoetst
Heerlijk dat ze buiten hebben gestaan. Dat vond Bo vast fijn dat ze gepoetst werd
ce_lientje schreef:@ amanda bofkont.. wij hadden ons helemaal rechts ingeschreven op de lijst wij dachten iedereen schrijft dan voor ons maar nee iedereen erna dus nu moeten we heeeeeeeel vroeg
ik rijdt van 12 tot 2.. haha dus doe maar een goed wizzard-woordje voor me zondagochtend *als ik me nog 1 of misschien 2 x omdraai
*
maar ook dat heb ik overleefd
dus ik denk dat de paarden mij onwijs dankbaar zijn! Er is trouwens een nieuw pensionpaard. Van 2 zweedse mevrouwen, een wat ouder (spring)paard denk ik
want hij had een springzadel op
ze praten engels. maar heb nog niet met ze gepraat. staat in de pensionstal. Heb echt lekker een uurtje in de zon gezeten!
Had leuk geweest! Hahaha ik denk al, je hebt het nog niet over fi!!!
Nog bedankt voor de heerlijke patatjes gister !! Ik wist alleen dat ie vader van tim lips is verder niet xD Nou ik had niet mee willlen springen zeg! als je die meiden ziet springen krijg je meteen een minderwaardigheidscomplex! 
ik hoop dat dat goed gaat
nee ik denk dat het ligt aan het feit dat het de laatste 2 keer niet zo goed ging en dat ik het gevoel heb dat collin nooit oplet als ik wat doe. Ja de laatste 2 minuten..