Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Patriciavt schreef:Het is nou ook niet zo dat je nog 'even' terugkan om examen te maken..
Patriciavt schreef:Ja zou ik doen, en dan met annuleringsverzekering
Alleen moet je dan wel even kijken wat gegronde redenen zijn om af te melden, want dat kan niet 'zomaar'. Ik moest vorig jaar een dierenartsverklaring opsturen toen mijn paard geblesseerd was en ik niet meekon. Als je een goede reden hebt, hoef je alleen annuleringskosten te betalen á 15 euries.
fienaaa schreef:Tsjah... Ik heb ook niet veel rijdende vriendinnetjes... Vrienden op school respecteren(gelukkig) dat ik rijd, en komen ook gewoon mee kijken, maar erop klimmen... vinden ze toch wat aan de linke kant, ach... Ieder heeft zijn hobby !
Yvie_Juudje schreef:Patriciavt schreef:Ja zou ik doen, en dan met annuleringsverzekering
Alleen moet je dan wel even kijken wat gegronde redenen zijn om af te melden, want dat kan niet 'zomaar'. Ik moest vorig jaar een dierenartsverklaring opsturen toen mijn paard geblesseerd was en ik niet meekon. Als je een goede reden hebt, hoef je alleen annuleringskosten te betalen á 15 euries.
Annuleringsverzekering heeft in dat geval geen zin.
Heb je alleen rechten wanneer je annuleert bij blessure paard met da verklaring.
Alles wat met de ruiter te maken heeft geldt niet.
Ook niet als je ziek bent!
Shanty_Muis schreef:Hmm, ik heb 1 vrindin op stal die ik mijn paardje wel toevertrouw onder het zadel, maar voor langere tijd zou dat ook geen optie zijn, zij is geen échte dressuurprikker. Moet zeggen dat ik ook wel een pietlut ben als het op mijn poowny aankomt, ponywisselen zit er echt niet zomaar in.
Alhoewel, op mijn nieuwe stal zijn er wel een heel aantal mensen die mijn paardje zouden kunnen rijden denk ik, nog niet echt veel contact mee gemaakt alleen
MeAndManuel schreef:OOk ik heb nog een vraagje wat te maken heeft met de annulerings-service..
Stel nou.. dat ik in de tijd tussen de inschrijving en de wek mn pony verkoop..
Kan ik dan gebruik maken van de annuleringsservice of denk je dan dat die niet geldt..