KimLittle schreef:B_a_b_e schreef:tis nu een beetje een hangbuikzwijntje haha
Tsssss. T is nu een stevige dame bedoel je...
wil jij mij niet op mijn hoofd slaan!!!!! Je weet toch wie het zegt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Miss_Montana schreef:Ooh die komen altijd langs als jij net 5 minuten de deur uit bentWaarschijnlijk zit ie gewoon ergens achter een bosje te wachten net zolang totdat jij het opgeeft en uiteindelijk maar naar stal gaat

San1978 schreef:Ielgh, ik mag toch hopen dat dit er niet uitkomt ! Dit is meer een soort van Gruella du Ville !
Ik vind ze retegaaf.Authentic schreef:Ik moet deze situatie natuurlijk ook uitbuiten, dusse, via mij zijn tickets te bestellen voor:
WHO'S YOUR DADDY?
Het verhaal dat de hele wereld bezighoudt en jij hebt nu de kans om live mee te maken hoe dit mysterie ontrafelt wordt. Hoe heeft pappapaard BJ's hart weten te veroveren? Is hij zo woest aantrekkelijk als wij denken? Moet Bud jaloers zijn? Jij hebt de kans om als eerste de antwoorden te vinden en alles tot aan de eerste stapjes mee te maken. Slechts enkele plaatsen beschikbaar. Locatie: houten merrieboxen.
Verwacht in april
Filmposters en trailers nog niet beschikbaar.

een kleine Billy! 
...Cassidy schreef:Yep, om naar te kijken....
Kosten een heleboel elleboogsmeer, liters shampoo en heel veel geduld. Als je een smeerpoets treft die iedere drol die hij draait als hoofdkussen denkt te moeten gebruiken wordt je er een beetje verdrietig van....
Cassidy schreef:Yep, om naar te kijken....
Kosten een heleboel elleboogsmeer, liters shampoo en heel veel geduld. Als je een smeerpoets treft die iedere drol die hij draait als hoofdkussen denkt te moeten gebruiken wordt je er een beetje verdrietig van....
Cassidy schreef:Gefeliciteerd met je diploma IJP, toch nog gelukt.
Enne, nieuwe ontwikkelingen rondom het raadsel van: Who's your daddy...
Drumroll....
De vader van het veulen van Billy Jean (BJ), die niet te verwarren is met BJ (Baby Jay) is....
geen ezel,
geen zebra,
maar waarschijnlijk een heuse Spaanse Heer van oude adel, te weten....
een Andalusier!
en ten tweede noem je Billy Jean BJ. Kijk alles mag: lady lovelylocks, Kill Bill, Bolle Bill, simpelweg Bill, Godzilla, maar BJ is niet toegestaan, krijg ik ook ruzie met Josina