.Ik heb me tooch lekker gereden op Prinnie
,vrijdag ook al
t ging echt superr. ben echt trots op dr
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
,
t ging echt superr.
stephanieh schreef:Heeei.
Ik heb me tooch lekker gereden op Prinnie,
vrijdag ook alt ging echt superr.
ben echt trots op dr

Ahtnamas schreef:Wild Child? Hmm... klinkt niet bekend. Waar gaat het over?
Kirsten_D schreef:Maaikeee schreef:Pff ik hoop ook echt dat iemand hem ziet..!
Wat lief kirsten, ik hou je der aan hoor!
Ik hoop het ook voor je..! Vast wel, zo ver kan die niet zijn toch..
Als je een fotot hier neer zet geef ik een gil als ik hem zie!
Gewoon doen, als ik je kan helpen doe ik dat graag. Bij mijn Havo ging ik scheikunde pas eind van het jaar snappen..(gelukkig wel voor mijn examens..
)
Pebbs schreef:ik moet tot 2 uur opblijven omdat me broer dan terug komt van vakantie en die pannekoek is vergeten sleutels mee te nemen
dus of ik ff de deur open wil doen, dan komt ie z'n spullen dumpen, werkkleren pakken, en gaat ie meteen weer weg om te werken ( ws in keulen ) wat een gezelligheid
Maaikeee schreef:Jaa scheikunde vink opzich wel te doen nog, alleen vorig jaar hebben we ZO slecht les gehad,
dus we lopen echt ver achter en hebben ook se's onder niveau gehad..dus ben benieuwd
Natuurkunde, dat vink wel erg lastig..en bio heb ik geen biologisch inzicht meer haha
) waar ik zelf heel veel aangehad heb.. 

Had een 4,9 voor me examen(moest een 4,7 halen om met een 6 te slagen), heb me twee uur aan mezelf zitten ergeren omdat ik er geen hol van snapte..
Pebbs schreef:ik moet tot 2 uur opblijven omdat me broer dan terug komt van vakantie en die pannekoek is vergeten sleutels mee te nemen
dus of ik ff de deur open wil doen, dan komt ie z'n spullen dumpen, werkkleren pakken, en gaat ie meteen weer weg om te werken ( ws in keulen ) wat een gezelligheid
Kirsten_D schreef:Pebbs schreef:ik moet tot 2 uur opblijven omdat me broer dan terug komt van vakantie en die pannekoek is vergeten sleutels mee te nemen
Is jou broer blond??
Emmaa_ schreef:Hoi
Goed zo Em, laat je niet uit het veld slaan!
Emmaa_ schreef:Hoi
Pebbs schreef:Nee hij heeft bruin haar
Pebbs schreef:hoe deed val het dag en nacht op de wei ?
Maar ik moet m'n verslag no schrijven
Kirsten_D schreef:Pebbs schreef:Nee hij heeft bruin haar
Mhh, dan is die waarschijnlijk innerlijk blond..
hijs best slim 
Iriis_ schreef:Pebbs schreef:hoe deed val het dag en nacht op de wei ?
Supeeer!Maar ik moet m'n verslag no schrijven
![]()
Wordt heeeul lang
Pebbs schreef:oh jeej, dat word pagina's vrij houden voor iris verslag