Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DJoysDesignz schreef:Thnx dames dat jullie zo meedenken met me!
Twinklebel schreef:Vraag het gewoon aan IJs of Paulien wat die moet kosten, dan weet je waar je aan toe bent, als je serieuze plannen hebt omhem te kopen. Maar bedebk wel dat de aanschaf niet het geld is, maar het maandelijkse onderhoud, de onverwachtse veeartsrekeningen (en dat kan hard oplopen), enz.
Twinklebel schreef:Het is voor anderen altijd moeilijk gokken wat er voor een paard gevraagd gaat worden.....
Ik schat zo rond de 2500, maar weet niks over zijn afstamming, leeftijd, gebreken, enz., dus kan er compleet naast zitten.
Twinklebel schreef:Vind het wel interessant om te gokken. Mocht je het vragen ben ik wel nieuwsgierig of ik in de buurt zat.....
Twinklebel schreef:Dat is wel erg weinig voor een gezond paard.....
Twinklebel schreef:Een handelaar zal er meer voor geven....dat die niet geschikt is voor manegewerk wil niet zeggen dat hij nergens voor geschikt is....
xDjailo schreef:Kaar, heb ik gewoon ff me zaterdagavond vervroegd beeindigd voor jou zeker!![]()
ga lekker slapen, morgen vroeg (8 uur) naar Djai en dan ben ik om 11.24u van de partij!!
Truste!
Jorine_Falco schreef:IK denk 1000-2000. Want het is een gezond paard, maar toch is een manegepaard nog altijd miner waard dan een normaal paard.
Succes Kaar!!