Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia89

Re: Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 20:10

Uhm goh.... interessant Nagelbijten / Gniffelen

Bloos

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 20:17

Nou ze kunnen wel veel leukere dingen doen van meer dan 200.000 euro ja!!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 20:23

Nou morgen worden we bestuift door sahara zand Tong uitsteken

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 20:26

Gaaf Clown

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 21:32

Vind het wel weer knap dat dat zand zo ver kan komen Lachen. Maar dr werd echt zo dood normaal gezegt dat je je auto niet hoefde te wassen op het journaal Haha!.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 23:25

Haha ja echt humor hebben ze daar Vork

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 08:18

Ach jah idiote nieuwslezers Lachen. Al was dit degene die het weer deed, maar die zijn vaak nog idioter....

Ben echt zooo blij als ik klaar ben met mijn stage!! Dan moet ik even een maandje werken ofzo (iets langer) op de Flora, dan gaat ik 9 augustus tot 24 augustus ofzo op vakantie naar Turkije Lachen, dan weer een weekje werken bij de Flora, en dan begint school weer (jeeeeej). School houd in bijna niks doen Lachen, maar misschien als mijn rooster beetje meezit kan ik de ochtenden blijven werken bij de Flora (dat geld kan ik altijd goed gebruiken). Dan krijg ik 5 september mijn verjaardag en op mijn verjaardag gaat ik naar Tarzan... Eerste rang derde rij, wordt vast geweldig Haha!. (is wel op vrijdag dus kan helaas dan niet op de manege trakteren maar dat komt dan wel tijdens de buitenrit, die is toch 7 september?). En daarna staat de Lama's op het programma samen met Sas Haha!. Dus ik gaat weer een leuke tijd tegemoet...

Met dat idee in mijn achterhoofd houd ik een paar weken stage nog wel vol!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 08:33

Goed de stellingen/vragen van vandaag Tong uitsteken (dit keer met nieuwsberichten dr bij, als je het doet moet je het goed doen Knipoog ).

1. Hoe lang zal de staking in het openbaar vervoer nog duren en wat vinden we er van? Vraag twee Tong uitsteken, vinden jullie dat de politiek moet ingrijpen (des noods met extra geld?)? http://www.nu.nl/news/1585035/30/%27Streekvervoer_maandag_helemaal_plat%27.html

2. Welke straf zouden ze moeten krijgen vlgens jou? En wat denk je dat er uit de rechtzaak komt? http://www.nu.nl/news/1586753/15/Beruchte_broers_voor_rechter_om_mensenhandel.html

3. Nog even een stelling in mijn werkgebied Tong uitsteken. Cameratoezicht in de trein: Goed voor de veiligheid of gaan ze te ver en is privacy belangrijker? http://www.nu.nl/news/1586606/37/Treinen_NS_komende_jaren_uitgerust_met_camera%27s.html

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 08:38

1. Die staking duurd voorlopig nog wel even... Ik vind zelf dat de politiek ook wel mag ingrijpen, het openbaar vervoer is heel belangerijk voor veel mensen in Nederland! Ze hadden het nooit moeten privatiseren (net zoals met de NS, kwaliteit gaat alleen maar achteruit Tong uitsteken). Ze verspillen genoeg geld aan nutteloze dingen laat ze ook eens geld verspillen aan nuttige dingen!!

2. Die mannen moeten levenslang krijgen.... Maar denk niet dat het veel gaat worden en dan ook nog de helft voorwaardelijk ofzo... Als ze al genoeg bewijs vinden om ze te veroordelen... (zo gaat dat nu eenmaal in NL). Net zoals de verdachte van de puttense moordzaak... Twee mannen kunnen ze op basis van een theorie opsluiten maar de echte dader die sperma heeft achter gelaten bij de meisje (wat met dr broek op dr knieën is gevonden) kan niet veroordeeld worden op basis van dna... Hij zou dr ook alleen verkracht kunnen hebben (tuurlijk en daarna blijf je zo zitten...).

3. Op zich begrijp ik het van de NS, dr wordt veel gesloopt in die treinen... Maar om nu elke keer gefilmt te worden als je een trein in stapt... Dat lijkt me nu niet echt fijn... Nog even en je kan nergens meer normaal lopen zonder dag je gefilmt wordt!!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 11:24

Kwam trouwens nog een ander leuk stukje tegen in de krant Tong uitsteken. Een schrijver heeft een boek geschreven over de controles van passagiers in de VS. Dit was één van zijn stellingen die ik wel helemaal goed vond!!

Als de VS ervan uit gaat dat in een tube tandepasta explosieven zitten waardoor jij het niet mee mag nemen het vliegtuig in moeten ze het ook door een explosieve opruimingsdienst laten opruimen en niet het uit je tas laten halen en in de gewone prullebak gooien. Dan gaan ze er eigenlijk al vanuit dat het geen explosieven zijn maar moet je het toch weggooien Lachen.

Ik vind dat hij helemaal gelijk heeft!!!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 12:18

Wat een prachtige stellingen vandaag weer Es!

1. Ik ben bang dat die stakingen nog wel even gaan duren. Het is nu natuurlijk: de aanhouder wint. Maarja een beter idee vind ik toch om de bussen wel gewoon te laten rijden en geen vervoersbewijscontrole te doen. Dat is pas een actie, want dat kost connexxion gewoon veel meer geld. Geen inkomsten en veel uitgaven!

2. Als het aan mij ligt krijgt iedereen een zware straf, ook al is het voor iets fluts. Aanpakken die handel Knipoog

3. Hmm tja, er hangen overal bewakingscamera's tegenwoordig (geleerd van Sascha *LOL* ) Dus mij zou het niet uitmaken, alleen kost het natuurlijk vrij veel geld en is de kans groot dat juist de bewakingscamera's gesloopt gaan worden. Want wat is er nu leuker dan dat?

Ik heb ook nog een stelling:
Fietskluizen, veilig of onzin? (Die kluizen hebben ze bij ons namelijk bij de bushalte geplaatst en ik heb er nog nooit een fiets in zien staan Nagelbijten / Gniffelen) Ik zeg dus regelrechte bullshit!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 12:51

Waarom een fietskluis Tong uitsteken, mijn fietsslot werk al goed genoeg Knipoog. En in zo'n fietskluis moet nog zeker geld ook ofzo..... (heb niet echt een beeld bij de fietskluis maar weet dat sommige stations zo'n ding hebben waar je je hele fiets in moet parkeren en wat op slot kan, en dat kost dan weer geld natuurlijk Tong uitsteken )

Maar wat vond je van de vliegtuigstelling, die vond ik nog wel de leukste van vandaag!! Haha!.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 12:58

De straffen in Nederland mogen inderdaad wel wat zwaarder... Als je kijkt hoe weinig ze soms voor moord krijgen... Ik wil dat soort mensen niet na 10 jaar op straat hebben!! Van mij mogen ze die levenslang opsluiten!! Het verschilt natuurlijk wel als je het doet om jezelf te verdedigen, maar dan nog je vermoord niet iemand zomaar.... En mannen die vrouwen misbruiken (en anders om ook al zijn dat maar weinig gevallen) zouden ook gewoon heel zwaar gestraft moeten worden! Vooral als ik hoor wat deze twee die vrouwen allemaal hebben aangedaan... Verplichte abortussen, verplichte borstvergrotingen, minimaal 6000 op een dag verdienen en anders wordt je in elkaar geslagen of krijg je een geweer tegen je hoofd... Echt te ziek!!

En al die bewakingscamera's vindt ik maar niks... En ze hangen ook steeds op gekkere plaatsen (komen hier wel eens klachten binnen en zijn ook al zaken van geweest dat ze in sauna's en kleedruimtes hingen...). Daar moet ik toch echt niet aan denken!!

En de NS dat vervoersbewijs niet controleren is idd ook een goede Lachen. Maar ik snap het hele staken wel Tong uitsteken, nog even en de burger gaat protesteren tegen de Connexxion en dan moet het bestuur ook wat doen.... Anders vinden wij burgers het wel best Lachen.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 14:30

Wat een rust toch weer.... Zo krijgen we dit topic natuurlijk nooit vol Tong uitsteken.
Volgens mij kunnen ze de uitdaging gewoon niet aan om een goed openingbericht te schrijven en hebben ze meer tijd nodig Knipoog.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 14:40

Es, ik ben hard aan het werk in mijn 5 tussenuren!
Eerst al presentatie gemaakt en nu moet ik nog zo ongeveer 3 pagina's uit een boek samenvatten voor 15.30 Knipoog

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 14:51

evdpanne schreef:
Goed de stellingen/vragen van vandaag Tong uitsteken (dit keer met nieuwsberichten dr bij, als je het doet moet je het goed doen Knipoog ).

1. Hoe lang zal de staking in het openbaar vervoer nog duren en wat vinden we er van? Vraag twee Tong uitsteken, vinden jullie dat de politiek moet ingrijpen (des noods met extra geld?)? http://www.nu.nl/news/1585035/30/%27Streekvervoer_maandag_helemaal_plat%27.html

2. Welke straf zouden ze moeten krijgen vlgens jou? En wat denk je dat er uit de rechtzaak komt? http://www.nu.nl/news/1586753/15/Beruchte_broers_voor_rechter_om_mensenhandel.html

3. Nog even een stelling in mijn werkgebied Tong uitsteken. Cameratoezicht in de trein: Goed voor de veiligheid of gaan ze te ver en is privacy belangrijker? http://www.nu.nl/news/1586606/37/Treinen_NS_komende_jaren_uitgerust_met_camera%27s.html

1. Het zal nog wel even duren, al vraag ik me af hoelang ze dit uberhaupt volkunnen houden. Wanneer de salarissen stop worden gezet zullen ze uiteindelijk weer moeten werken, niet? In elk geval, ik denk dat als er binnen nu en drie weken een redelijk aanbod komt (met dus verhoging), dat het dan wel stopt.

2.Welke straf zouden wei moeten krijgen? (sorry, ik lees de nieuwsberichten duidelijk niet)

3.Wat zou je in godesnaam in de treinwillen doen wat niet gezien mag worden Verward (ja, ik weet dat er rare dingen in treinen kunnen gebeuren, maar de trein is sowieso niet echt privé, toch?)

Goed, jullie zien dat ik er tijd in steek, maar dit is vooral School ontwijkend gedrag Nagelbijten / Gniffelen Ik vind Economie stom.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 15:07

Ze mogen staken de busschauffeurs omdat het via de vakbond is en volgens mij mogen werkgevers dan geen loon inhouden Tong uitsteken. Als het een 'wilde' staking had geweest mochten de werkgever wel geld in houden volgens mij....

De rechtzaak gaat over twee mannen die (volgens mij rond de 1000) vrouwen gedwongen hebben als prostituee te werken. Veel vrouwen durven geen verklaring af te leggen (maar 8 ofzo hebben dat wel gedaan maar willen anoniem blijven). Maar hoorde daar echt erge verhalen over (heb ik hier boven ook ergens geschreven Tong uitsteken)

Ennuh je kan heeel veel doen in de trein hoor Tong uitsteken (maar vrees niet ik gebruik het alleen als vervoersmiddel Knipoog ). Maar het idee dat je overal bekeken kan worden en gevolgd kan worden vindt ik gewoon niet fijn... Vooral als ik zie wat ze ermee kunnen doen... Natuurlijk heeft het ook wel positieve kanten (criminelen kunnen sneller worden opgepakt) maar als echt overal cameratoezicht wordt toegepast kun je net zo goed een realllifesoap over je leven gaan beginnen...

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 15:09

Horsefreak schreef:
Es, ik ben hard aan het werk in mijn 5 tussenuren!
Eerst al presentatie gemaakt en nu moet ik nog zo ongeveer 3 pagina's uit een boek samenvatten voor 15.30 Knipoog

Is er in iedergeval nog iemand fanatiek en goed bezig Nagelbijten / Gniffelen . Kan je van mij niet zeggen... Ben altijd op bokt Tong uitsteken. Al heb ik vandaag wel al 2 zaken en denk rond de 10 mails gedaan (en dat is boven wat mijn collega's op 1 dag doen...).

O ja en we hebben vandaag het nieuwe koffie apparaat ingewijd met koffie (dat hoord natuurlijk) en taart. (ambtenaren zucht Scheve mond )

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 15:10

Ik heb net wiskunde gemaakt Bloos! maar goed, nu ben ik bezig met Eco Nagelbijten / Gniffelen

en Es, ik vind dat die mannen chemisch gecastreerd moeten worden.

Lekker koffie Lachen

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 15:16

Misschien toch maar ambtenaar worden, klinkt wel als relax werken.
Ik ga zo maar eens afsluiten en kijken waar ik les heb.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 15:23

pff... Nog 7 minuten werken Slim

En dan zo bijles, eten, Mazzelles, weer aan het werk, slapen, school, middagje niets, eten, naar buiten Haha!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 15:33

We werken langzaam naar het hoogtepunt toe Haha!

Ik ben vandaag voor 10 minuten naar school geweest, want het SLB-gesprek was zo belangrijk. Kom ik daar aan zegt ie: ja als je niets met me te bespreken hebt had je niet hoeven komen. Hoor ik dit goed? Dacht ik nog. Stoom uit je oren

Mijn schema ziet er uit als computer-huiswerk?-strand-avondje tv-slapen-huiswerk-school-manege-->buiten Lachen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 20:03

Hoi hoi, hoe laat zijn jullie nu naar buiten geweest dan? Jullie gingen toch om 5 uur? of vaslt dat al onder avond Knipoog. En natuurlijk wil ik dan ook weten hoe het gegaan is Haha!. Volgende keer gaat ik wel mee foto's maken!!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 20:33

Ik ben weer thuis.
Mijn schema is nu eindelijk lekker tv kijken, internetten, presentatie voorbereiden, slapen, studie, boodschapjes doen, thuis studeren, koken, eten, studeren/tv kijken/internetten, slapen, studie, (boodschappen doen?), studeren, koken, eten, paardrijden, slapen, hond halen, werken en verder moet ik nog bedenken.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 20:38

Nou, we gaan nu dus twee uur later Clown Met dank aan mr. Soepstengel Haha! (Oftewel Sas, d'r leraar)

Het lessen ging redelijk, Mazzel was niet bepaald in een voorwaartse bui, maar eruit gereden wat erin zit. Ja

Nu weer aan het werk Slim Nagelbijten / Gniffelen