Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lekker heaaa..!! Maar hij is nu op
hoi, doeii tis hier toch zo saai met jullie
veer ik bel je zo, morgenavond feesten?(is daar ook
)
Rheintax schreef:zo dat is lekker rustig zonder maus. Die zit al met zijn luie kont in de zon.Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....................Heb deze week nu 4 paarden om te doen. Moet niet gekker worden toch??
Ik heb vakantie.. Maar t is nog rustig haha
Als ik iets voor je moet doen dan moet je het zeggen he ang
Ugene2001 schreef:Mooi dat hij zich op zijn gemak voelt Joyja
ooow ja joh nu ziet ik het!! Joyja schreef:Ugene2001 schreef:Mooi dat hij zich op zijn gemak voelt Joyja
Super voelt dat kan ik wel gebruiken nu, ik heb voor het 1st deze week ook weer kunnen
lachen, mn vriend zei zo toen we noah gingen pakken dat is noah niet hoor die is grijs
ik zo dat is noah wel hoor hij zit onder de blubooow ja joh nu ziet ik het!!
Heb je weer wat schoon te maken
Ben je weer ff lekker mee bezig hhahahahhahaha Angg schreef:Hahaha ook leukt tochHeb je weer wat schoon te maken
Ben je weer ff lekker mee bezig hhahahahhahaha
Moet eerlijk bekennen dat ik niet eens geprobeerd heb de bagger uit zijn mannen te krijgen dat was gewoon in de knoop door de blup, maar wel even uitgebreid gerost en even borsteltje erover en rossen vind die zo lekker! Joyja schreef:Angg schreef:Hahaha ook leukt tochHeb je weer wat schoon te maken
Ben je weer ff lekker mee bezig hhahahahhahaha
Moet eerlijk bekennen dat ik niet eens geprobeerd heb de bagger uit zijn mannen te krijgen dat was gewoon in de knoop door de blup, maar wel even uitgebreid gerost en even borsteltje erover en rossen vind die zo lekker!
Ik deed de moeite er ook niet voor hoor... Totdat ik dr weer is ging wassen ofzo
En anders zat het daar best
...
Ugene2001 schreef:Ja van die bagger in manen wordt je niet vrolijk...
Ben ook erg blij dat Gene dat 'ieuwwww' vind
. Alleen dan op t gras
. Het liefst 5 min. lang omrollen
morge!
_Sammy_ schreef:morge!
Joyja: vrijdag moest ik de jaarlingen doen en nakijken enz. hij heeft het idd heel erg naar zijn zin, weet van zich af te slaan, en er gewoon tussen te staan hij is er helemaal aan toegevoegt..
Jaa ik was ook altijd zo dat ze gepoetst moest worden maar nu neem ik de moeite niet meer en mag ze lekker veulen zijn..