Het is in de winter toch altijd al iets meer aanpassen aan elkaar, maar ook wel weer gezellig. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het is in de winter toch altijd al iets meer aanpassen aan elkaar, maar ook wel weer gezellig.
yeah ben de eerste 
Wemoesten even oefenen anders staan we een uur voor een wedstrijd te Kl*ten.
Azzaro schreef:mogguhyeah ben de eerste
@ Esther: Sorry van dat geluid gister dat waren wij met de trailerWemoesten even oefenen anders staan we een uur voor een wedstrijd te Kl*ten.
Ik ben echt zo moe kan echt niet meer! echt bizar gewoon! en ik moe nog de hele dag werken :/
Ik moest net mijn veearts bellen voor de uitslag van het onderzoek van Omar's nieren en Omar's nieren zijn weer helemaal okay
Ben zo blij en opgelucht! Hij bleef er wel op doorhameren dat ik Omar heel veel beweging moet blijven geven. Ik zei dat hij zaterdag de 29 km van Katwijk heeft gelopen
Dat was voldoende beweging
AnneOmie schreef:Ik heb fantastisch nieuwsIk moest net mijn veearts bellen voor de uitslag van het onderzoek van Omar's nieren en Omar's nieren zijn weer helemaal okay
![]()
Ben zo blij en opgelucht! Hij bleef er wel op doorhameren dat ik Omar heel veel beweging moet blijven geven. Ik zei dat hij zaterdag de 29 km van Katwijk heeft gelopen
Dat was voldoende beweging

pascha7 schreef:hallo allemaal.
was om 8.30 al opstal
heb ik gauw me stal leeg gehaald en opgestrooid en me vader heb intussentijd evenmet pascha en bo in de buitenbak gewandelt vonden ze erg leuk
geweldig nieuws anky
ShirleyA schreef:pascha7 schreef:hallo allemaal.
was om 8.30 al opstal
heb ik gauw me stal leeg gehaald en opgestrooid en me vader heb intussentijd evenmet pascha en bo in de buitenbak gewandelt vonden ze erg leuk
geweldig nieuws anky
Ja snap ik dat ze dat leuk vonden! Gezellig zo'n ochtend wandelingetje hihi.
Kom je vanavond niet meer naar stal dan??? Ja toch?!
is slecht voor zijn gewrichten enzo ShirleyA schreef:Dat is voor geen enkel paard goed, voor allen geldt: hoe vaker er uit hoe beter!
Ga je nog rijden??? Heb je mijn pb ontvangen???
halsters liggen in die bak bij me stal 
pascha7 schreef:ShirleyA schreef:Dat is voor geen enkel paard goed, voor allen geldt: hoe vaker er uit hoe beter!
Ga je nog rijden??? Heb je mijn pb ontvangen???
ja voor elkpaard is dat beter natuurlijk maar beau is nog niet volgroeid dus diemoet eigenlijk de hele dag lopen dus als je er vanmiddag bent en er is nog plek in debak mag je ze wel los zetten hoorhalsters liggen in die bak bij me stal
en ja ikheb je pm gehad maar dat moet je maar met me vader afhandelen
pascha7 schreef:beau gaat ergens in december naar landsmeer want dan is ie pas een half jaar.
hij is vandaag precies 3maanden
pascha7 schreef:en al zoveel mee gemaakt
pascha7 schreef:hij is alleenheel erg verkoude dus nu krijgt meneer hoestsiroop
en dat vindt hij heerlijk hij trekt bijna het spuitje uit me handen hahaha
ShirleyA schreef:pascha7 schreef:hij is alleenheel erg verkoude dus nu krijgt meneer hoestsiroop
en dat vindt hij heerlijk hij trekt bijna het spuitje uit me handen hahaha
pas maar op met Bo en spuitjes.... zal wel een lekker zoet smaakje hebben.
Over hoestdrakjes: mijn huisarts zei ooit, "mét hoestdrakje duurt het een week, zónder hoestdrank 7 dagen". Ben t wel met m eens....