Ennem, iemand interesse? viewtopic.php?f=69&t=650182
Is leuk kom ik fotos maken whaha

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mick_G schreef:pfff, wel duur 50 euro....
lijkt me wel erg leuk om te doen...
LaFunkyJazz schreef:_Angelique_ schreef:Lara staat nu lekker weer op de wei, gaat erg goed met alle andere paarden.
En ze was nog schoon ook
Natasha staat ook bij Lara in de wei, maar die stond in der eentje vooraan bij het draad, en de rest achteraan.
Ze kan het goed vinden met U master, ook met een bruine met een kolLara stond nu helemaal achetraan alleen aah.
Natasja stond eerst alleen in het kleine landje waar Nanique (? ) smiddags staat, daar zou ze van 7 tot 1 dan staan (was sjaak zn idee) maar ze vond het niets alleen, helemaal hinniken en rennen
nikje schreef:het gaat zo slecht dat patries zelfs zegt dat ik het beter niet kan doen en helemaal niet op stal want dan krijg ik zo veel commmentaar van iedereen... hij hij is egt niet een beetje dwars...
_Angelique_ schreef:Ja, ik zal eens even de paard & co zoeken.
Lara stond net al binnenTerwijl er nog wel paarden in haar wei stonden.
Joyce, toen jij er vanmiddag was, stond ze toen wel buiten?
Niet dat ik het erg vond hoor.
Maar nu heb ze wel oppeens een wondje op haar hoofd.
Maar volgens mij is ze gebeten door een ander paard ofzo, had een paar wondjes op der kont.
Ze is nu ook hengstig (haar staart zat helemaal onder de plak) dus misschien dat ze erg vervelend was geweest
![]()
Hopelijk dat het snel weer beter gaat met het rijden met Orlando!