Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Yustin schreef:Ik zit er trouwens aan te dneken om voor Yus handoeken en een jerrycan water mee te nemen om hem af te koelen als het weer zo heet wordt...
. Enne...ja Mir ik moet jou dan ook schrijven....

Yustin schreef:Peet, heeft Orlan eigenlijk nog les vandaag?
Yustin schreef:Hihihi das wel lekker Wil een beetje fris water voor onze lieffies!
heeft iemand hier ervaring met kalkoenen? Vanmiddag gaan Anique en ik ze voor het eerst indraaien...Dus als iemand ons bij kan staan, graag
Serada schreef:Ooh ja Ireen, ik heb bericht gehad van Henk Loerakker (FPD) en op dit moment is alles vol maar je staat op de reservelijst en zodra er een gaatje is, stopt hij je er wel tussen![]()
(ik had mijn mail niet goed gelezen). Jij doet natuurlijk al gewoon mee met de parade...
Serada schreef:Serada schreef:Ooh ja Ireen, ik heb bericht gehad van Henk Loerakker (FPD) en op dit moment is alles vol maar je staat op de reservelijst en zodra er een gaatje is, stopt hij je er wel tussen![]()
Eeh foutje Ireen, dit berichtje was niet voor jou bedoeld(ik had mijn mail niet goed gelezen). Jij doet natuurlijk al gewoon mee met de parade...
Yustin schreef:Ik kijk net naar je onderschrift..Nog maar 1 puntje Lin
Reentjuh schreef:Serada schreef:Eeh foutje Ireen, dit berichtje was niet voor jou bedoeld(
ik had mijn mail niet goed gelezen). Jij doet natuurlijk al gewoon mee met de parade...
Haha, ik dacht al huh??? Ik zou toch al niet mee doen? Alleen met de parade dan. Maar dan moet het idd niet te warm zijn!
Yustin schreef:Wil ben jij er zaterdag als ik wedstrijd heb??
GEWELDIG!!Yustin schreef:Wil ben jij er zaterdag als ik wedstrijd heb??
Anique_Vaandrig schreef:echt een oppeppertje dat ik even nodig had. Heb vandaag op mijn werk niet zo'n leuk gesprek gehad. Dankzij mijn o zo lieve ARBO arts mag ik misschien niet meer op de afdeling werken in Abtswoude. Ik werk er nu al zo'n 6 jaar en het is altijd super gegaan....
Dat ik Borderline heb okee, maar waarom word ik dan door sommige mensen zo in een hokje geplaatst? Ik ben niet gehandicapt, niet gevaarlijk (nou ja, voor sommige misschien) dus ik begrijp er niks van.
Ik krijg nog 1 gesprek en als meneer dan bij zijn standpunt blijft vraag ik second opinion. ik laat het hier echt niet bij zitten!!!!
Anique_Vaandrig schreef:Lin, ik heb weleens een aantal wedstrijden geschreven en het is heel simpel! Gewoon opschrijven wat de jury zegt bij de oefening waar het commentaar voor bedoeld is. Dat wijst snel genoeg! Op zich is het wel leuk om te doen en wel leerzaam, alleen hoop ik dan voor jou dat het niet zo warm is!!!
Gefeliciteerd met de winstpunt btw!!!
Nou het zal inderdaad wel weer ontzettend warm zijn maar altijd nog beter dan aan het werk op het paard. Dat laat ik nu aan de andere over
Serada schreef:Yustin schreef:Wil ben jij er zaterdag als ik wedstrijd heb??
Jij hebt alle twee de dagen wedstrijd he Mir?

wij vangen tenminste nog win(s)t of nee.... winD 
).