Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Joyceee86

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 23:12

Ik weet t niet.. misschein blijven ze alle3 wel Tong uitsteken

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 09:41

Zo zo alweer een nieuwe inderdaad. Ben weer zeer benieuwd. Wel fijn voor de overige paarden en pony's want dan kunnen die ook een stukje ontlast worden. Moesten de laatste tijd iedere keer wel erg vaak lopen.

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 11:20

Zozo ze zijn echt op dreef he. Hopelijk wordt het niet zo van kies de leukste 2 van de 3, maar mogen ze alledrie blijven. Schimmel is al driedubbel goedgekeurd zaterdag Haha! en ook de bruine viel iig om 10uur heel erg in de smaak. Meisje reed haar ook heel erg netjes. Hopelijk is deze nieuwe weer extra versterking voor onze trouwe manegeknollies. Zou wel fijn zijn als die eens wat ontlast kunnen worden.

En by the way.....het is weer bijna zaterdag (*spring*huppel* Hyper! ) Haha!

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 12:42

woow, de manege is echt goed bezig. hoop idd dat als deze ook leuk is dat ze ze dan gewoon allemaal houden.
het is wel sneu om er dan weer een weg te doen. misschien zit er dan voor mij ook wel een leuke beestje bij voor als ruf weg is.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 23:39

Die laatste nieuwe is een aparte.. als er 1 weg zou gaan is t die denk ik wel.. Geschikt voor gevorderde ruiter meer niet.. terwijl schimmel en bruin best alles weer aankunnen..

Mijn privé-les ging weer super..Ben weer helemaal blij Lachen

En amarie fijne vakantie voor als ik je niet meer spreek Lachen

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 18:31

Dat is wel fijn Joyce dat je privéles weer zo lekker ging! Geeft altijd een fijn en voldaan gevoel. In wat voor een opzicht is de laatste nieuwe apart dan?

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 02:11

Als je voorbij komt lopen alleen al, hangd die in de tralies..Met zijn kop schudden als je er net opzit (verdwijnt na een tijdje wel)

Vandaag gereden en dat ging weer niet zo goed, maarja toch maar gestopt anders kon ik nog wel 3 uur rijden denk ik..

En nu ga ik naar bedje om half 8 gaat de wekker weer

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 19:16

Vandaag wel een lekker dagje gehad. Zat eigenlijk op de bruine maar was naderhand op Ungaro gezet. Had al het plan gemaakt om er flink mee aan de slag te gaan. Meneer was in het begin vrij sloom, dus er maar een zweepje bijgepakt en licht bijgetikt. Nou toen had ik m helemaal beledigd blijkbaar Haha! . Toen m flink aan het werk gezet met flink wat voltetjes, overgangen, schijnovergangen, zigzagjes wijken, en tussendoor iedere keer rechtrichten. En toen had ik m na 20 minuten onbewust iets te heet gemaakt en dat kon ik dus niet meer goed omzetten in de juiste werklust. Helaas ging ik daardoor heel erg spannen, wat weer doorwerkte op Ungaro.
Beetje jammer, maar ja. Volgende keer goed opletten dat ik wat ik erin rij, net genoeg is dat ik het zelf nog kan 'handelen' zeg maar.
's Middags had Versace er nog iemand naast gegooid om 1 uur. Meisje zal wel een dikke blauwe heup eraan overhouden, maar gelukkig niets heel ernstigs. Dus toen heeft Kim haar weer even in het gareel gereden en kon mevrouw opeens weer prachtig de bak rond sjouwen. Echt een leuke combi die twee OK dan! .
Die nieuwe is opzich wel leuk, nu nog maar hopen dat haar stalgedrag een beetje bijdraait. Maar op de een of andere manier vind ik de schimmel veel beter passen op de manege. Net wat meer inzetbaar in andere lessen heb ik zo de indruk. Maarja, misschien wordt dat ook zo voor de nieuwe, dat is gewoon even afwachten aangezien die er nog niet zo heel lang staat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 09:22

Hoi,

val hier weer eens binnen, weten jullie of er al wedstrijddate bekend zijn voor van de winter in Vught?

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 14:33

Ga maandag met Hennie praten en dan kom ik misschien met mijn nieuwe 4 jarige op de manege staan Lachen
Zo zie je maar dat je altijd terug komt waar je begonnen bent :p (naja als het doorgaat).

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 17:05

De wedstrijddata's zijn bekend bij de eigen leden.. Tegen die tijd komen ze ook op startlijsten.. dus even afwachten

Heb je nu weer een ander paard? jij wisseld ook flink af..

Vandaag weer wedstrijd gehad.. Super fijn gereden, 2 gelijke proeven..Punten waren 164 en 195.. Grote verschillen,maar die ene jury had in de 1e proeven maar 2 winstpunten (van de 15 ofzo)

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 18:18

@ Joyceee86: tjah ik weet het maar hoop nu echt iets leuks gevonden te hebben.. Heb haar ook nodig voor men opleiding dus Lachen
En een pony was eigenlijk toch wel wat te klein voor mij dus heb er eentje van 1.68 genomen en ze word zo rond de 1.70 denk ik Lachen beter maatje voor me

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 18:30

Joyceee86 schreef:
De wedstrijddata's zijn bekend bij de eigen leden.. Tegen die tijd komen ze ook op startlijsten.. dus even afwachten

)

Ok, helaas. Ga nu toch maar opgeven, dus kans bestaat deze winter niet meer naar Vught kan komen.. Huilen

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 18:52

Hoezo dat haike?

En wat voor iets heb je nu rowan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 18:53

Joyceee86 schreef:
Hoezo dat haike?

Ga nu toch al wedstrijden opgeven, dus dan kan goed zijn dat vught tegelijk met andere wedstrijd valt die opgegeven heb, of dan juist weekendje rust ingelast heb.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 21:33

Joyceee86 schreef:
Hoezo dat haike?

Heb nu een 4 jarige Ronaldo merrie net onder het zadel van 1.68 groot.. Mooi en lief ding alleen ik ben steeds pas om 6 uur thuis van school dus is het al donker en kan ik bij ons in de bak niet meer rijden(waar ik nu sta).

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 23:08

Ben benieuwd of er plek is.. Van de winter komen er paarden van buitenaf die dan ook bij ons komen te staan (om te overwinteren Tong uitsteken)

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 12:01

Ja ik hoop van wel Lachen moet vandaag om half 5 naar Hennie komen dus ben benieuwd.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 20:34

Vandaag met Gorez bij de dierenarts geweest..= einde verhaal..
Linksvoor is hij helemaal versleten (atrose) Blij dat ze iets gevonden hebben, maar nu werd het bevestigd en dan komt het toch echt wel hard aan..

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 21:40

Jeetje Joyce...
Het is misschien wel beter voor Gorez, maar ik kan me heel goed voorstellen dat het nu echt hard aankomt. Ik wil je daarom ook sterkte wensen bij het afscheid nemen...

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 18:44

Jaa.. tis nu afwachten totdat P. een beslissing maakt (wat ik hem wel aanpraat dat de makkelijkste de slager is) En totdat P ook echt beseft dat het nu over moet zijn

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 21:50

jezus joyce wat ontzettend rot Verdrietig . Ik hoop dat jullie samen tot een oplossing komen over hoe het nu verder moet en wat het beste is voor Gorez. Ik wens je iig heel veel sterkte bij je beslissing en het afscheid nemen van je paardje.....

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 23:07

Zondag komt W foto's maken van Gorez (afscheidssessie) Mooi zijn manen invlechten, staart mooi maken..Hoofdstel in..

P heeft wel gezegd dat Gorez eruit gaat en hij voor een ander gaat sparen Lachen ben benieuwd

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 09:42

Sterkte Joyce.. Eventueel wil ik ook wel foto's komen maken met mijn nieuwe camera(buiten zeer duidelijk). Ik moet namelijk toch nog naar de manege om mijn werk uren in te leveren(kom vanaf 1 oktober met men nieuwe paardje).
Heb je zolang eigenlijk nog wel een paardje om te rijden/verzorgen?

Sterkte voor alsnog

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 15:09

veel sterkte ermee Joyce!! het is inderdaad wel de beste oplossing die gekozen kan worden.