Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en ook de bruine viel iig om 10uur heel erg in de smaak. Meisje reed haar ook heel erg netjes. Hopelijk is deze nieuwe weer extra versterking voor onze trouwe manegeknollies. Zou wel fijn zijn als die eens wat ontlast kunnen worden.
)

. Toen m flink aan het werk gezet met flink wat voltetjes, overgangen, schijnovergangen, zigzagjes wijken, en tussendoor iedere keer rechtrichten. En toen had ik m na 20 minuten onbewust iets te heet gemaakt en dat kon ik dus niet meer goed omzetten in de juiste werklust. Helaas ging ik daardoor heel erg spannen, wat weer doorwerkte op Ungaro. 

beter maatje voor me Joyceee86 schreef:De wedstrijddata's zijn bekend bij de eigen leden.. Tegen die tijd komen ze ook op startlijsten.. dus even afwachten
)
Joyceee86 schreef:Hoezo dat haike?
En wat voor iets heb je nu rowan?
Joyceee86 schreef:Hoezo dat haike?
En wat voor iets heb je nu rowan?
)
moet vandaag om half 5 naar Hennie komen dus ben benieuwd.
. Ik hoop dat jullie samen tot een oplossing komen over hoe het nu verder moet en wat het beste is voor Gorez. Ik wens je iig heel veel sterkte bij je beslissing en het afscheid nemen van je paardje.....
ben benieuwd