Ze heet Zaliyah, 5 jaar oud en em, zo groen als gras Naja, ze is zadelmak gemaakt, maar verder niet echt meer wat mee gedaan. 2 weken terug zijn de hoefsmid en zn vriendin er mee aan de gang gegaan, en deze week had ze voor het eerst met andere paarden in een bak gelopen. Toen had petra die me nu lesgeeft gezegd dat ze wel iemand wist die er mee aan de slag wilde en het wel leuk vond om er op te rijden. Dus werd ik zaterdagochtend gebeld, en ikke blij Nou voor het allereerste lesje dat ze in dr leven heeft gelopen was ze ontzettend braaf Ze is helemaal niet recht, heeft heel veel steun aan stem en been nodig en snapt het allemaal nog niet zo goed maar ze doet erg dr best, is heel braaf en loopt wel nageeflijk!
En we hebben nog een nieuwe; Een 6-jarige vos; Wasabi. Geen idee watvoor geslacht en ras eigenlijk Die is ook wel leuk, maar een beetje wild Een soort anke eigenlijk
Even kijken of dat goed is, heb het aan nikki gevraagd maar ik heb nog geen reactie gehad
Enne, dat vind je natuurlijk wel gezellig, toch? Kon ook op donderdag, maarja die keuze is natuurlijk snel gemaakt he
Ik denk het wel, iig was ik voor zover ik weet met Nikki en Frank de enige die dr reden Enne, dan laat ik je woensdag Wasabi wel zien, die is echt hyper
Ik ben om 5 over 5 klaar met mn pw, dus snel eten en dan naar stal Denk dat ik dan rond 7 uur ofzo wegfiets, mn ouders kunnen me namelijk weer niet brengen
Heb er trouwens niet heel veel vertrouwen in dat ik op die Wasabi mag, aangezien hij de vorige keer zei dat er 2 nieuwe paarden waren waarvan er 1tje veel te wild was en die dus niet in de manegelessen zou lopen.
Ze zat er eerst al over te denken om naar een andere manege te gaan, dan zal dat wel doorslaggevend zijn geweest ofzo
Wie rijden er nu eigenlijk allemaal nog wel in jou les?
Annettee
Geplaatst: 26-01-09 19:56
Uhm zo'n man. Weet eigk zijn naam niet eens, best wel schandelijk. Volgens mij ook Frank. En dat was het. Ohja en dat meisje eigenlijk die altijd op zirga reed (die ook bij jou in het L zat) maar die is ook al niet meer op komen dagen te laatste tijd.
zo goed?
Laatst bijgewerkt door Annettee op 26-01-09 20:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik zat ze zaterdag te bekijken ja, super leuke foto's! Weet je al wanneer je gaat? Ze vroeg namelijk nog of ik wist of je dr mailtje gekregen had Ik had gezegd dat je aan het kijken was wanneer je tijd had