Manege Veldt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

A_Pallieter

Re: Manege Veldt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 20:52

Shenavallie, stom zeg! sommige mensen denken echt niet na arme maisy!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 20:54

ik heb het even aan marjolein zelf gevraagd
(ja zo ben ik wel Tong uitsteken )

ze bracht ginger naar het land en dat ging dus niet helemaal goed,ze stormde het land abnormaal in en begon gelijk voluit te hoeken
dus daarom heeft ze ginger maar terug naar binnen gehaald en was ze zo overstuur....
Ze schijnt nogal wat moeite met het karakter van het paard te hebben...

mooi paardje bregje!! ze lijkt me wel groot zeg!

kan het veulen niet bij bounce?

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 20:55

@ Miko, Ze is erg mooi Lachen Laatst nog op Jolly gezeten...
Hmmm dat was ietsjes te hoog Clown

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 20:56

Ik begrijp het inderdaad dan wel van marjolein, vervelend voor der dat ginger zo een moelijk karakter heeft dan!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 21:26

Ik heb vandaag marjolein een paar keer gesproken en ze is inderdaad erg verdrietig over dat het allemaal zeer moeilijk blijft in de omgang met Ginger en daarom heeft ze haar ook naar binnengehaald, ze zei nog wel meer maar dat moeten jullie haar zelf maar vragen.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 21:28

@ Shenavallie: ik zal de dvd's van de week wel even langsbrengen, ik heb ze helaas niet kunnen bekijken, m'n dvd ziet ze nl niet, blijft roepen om een dvd, terwijl dit een dvd speler is van een half jaar oud Vork
Laatst bijgewerkt door sjorsie op 13-09-06 21:34, in het totaal 1 keer bewerkt

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 21:34

Wel jammer dat je nog geen echt maatje hebt voor Maisie, bounce is helaas geen optie, Grardus wil bounce niet naast de manegepaarden waar Minneke staat.
Misschien Maisie op t landje bij bounce en de anderen?

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 21:45

@ Miko: wat een paard zeg Lachen Lachen en wat een mooie kleur, echt een toppertje OK dan!

edit: TRUSTE allemaal Slapen Dromen

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 07:58

naadje24 schreef:
ik heb het even aan marjolein zelf gevraagd
(ja zo ben ik wel Tong uitsteken )

ze bracht ginger naar het land en dat ging dus niet helemaal goed,ze stormde het land abnormaal in en begon gelijk voluit te hoeken
dus daarom heeft ze ginger maar terug naar binnen gehaald en was ze zo overstuur....
Ze schijnt nogal wat moeite met het karakter van het paard te hebben...

mooi paardje bregje!! ze lijkt me wel groot zeg!

kan het veulen niet bij bounce?

Heeft ze nu dus zelf gezien hoe Ginger in het land is als er iemand bij is.... Jammer, maar het is nu eenmaal zo! Ik vind het heel vervelend voor haar.
Maisie kan niet bij Bounce, want die moet op dat ene stuk blijven lopen waar hij nu staat. En aangezien dat een lintjes-land is, kan Maisie er niet bij (die heeft al vanaf 5 maanden de gewoonte om die dingen -stroom of geen stroom - eruit te rennen of eronderdoor te glippen, en geloof me, ik heb al meer dan 100 pogingen gedaan.... zo ongeveer). Bounce en Maisie samen gaan wel heel goed, dat hebben we al eens getest, maar Bounce mag van Grardus helaas niet op het stuk waar Maisie loopt. Zijn reden is, omdat Minneke in het land ernaast loopt bij de manegepaarden. Hij is bang dat er dan wat gaat gebeuren, maar toen ik een keer met Bounce door de gangen liep langs Minneke, gaven ze allebei geen krimp...

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 08:03

Ik hoop trouwens dat ik Marjolein vandaag of morgen nog eens zie. Ik heb haar al de hele week niet gezien en wil haar gewoon even spreken. Ik vind het namelijk oprecht heel vervelend voor haar dat het zo met Ginger loopt. Het leek in het begin van de week goed te gaan, maar ja, het is dus helaas uiteindelijk niet zo... Het lijkt ook wel of Ginger ondanks de "prikpil" evengoed hengstig is, want ze loopt regelmatig te gutsen. En van de week zelfs met haar hoofd omhoog een wittige kleur plas eruit te gooien. Misschien dat Ginger daarom wat onhandelbaar is op het moment????? Nagelbijten / Gniffelen

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 09:40

sjorsie schreef:
@ Shenavallie: ik zal de dvd's van de week wel even langsbrengen, ik heb ze helaas niet kunnen bekijken, m'n dvd ziet ze nl niet, blijft roepen om een dvd, terwijl dit een dvd speler is van een half jaar oud Vork

Kom je ze toch gewoon een keertje bij mij kijken? Misschien nog wel gezellig(er) ook? Tong uitsteken

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 11:15

Shenavallie schreef:
sjorsie schreef:

Kom je ze toch gewoon een keertje bij mij kijken? Misschien nog wel gezellig(er) ook? Tong uitsteken

Is waar dat is zeker GEZELLIG Tong uitsteken
je moet mijn 2 boeven ook nog zien op hun nieuwe stek. Pling
Horse event komt me nu niet zo goed uit, heb net een fijne belastingaanslag gehad Boos!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 11:25

Miko schreef:
Hoi allemaal, hoe is het hier??

Hierbij eindelijk de beloofde foto's van mijn nieuwe paardje.
Is ze knap of is ze knap Knipoog?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Groetjes, Bregje

Hoi Bregje, helaas kan ik je foto's niet zien Verdrietig . Wil je het nog een keer proberen? eventueel via PB. Ik ben toch wel heel erg benieuwd Ja .

Groetjezzzz Haha! .

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 11:35

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 11:41

Nee, ze doen echt niet Nagelbijten / Gniffelen . De fout zit dus bij mij....vreemd Verward . Nou ja, vanavond maar even aan Erik vragen.

Bedankt in ierder geval Ja .

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 11:45

geen dank,,
ik ga weer fijn naar me stage!
Tot vanmiddag op bokt ciauu

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 11:49

Veel plezier!!!
BYE..BYE Afbeelding

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 13:40

[/quote]

Is waar dat is zeker GEZELLIG Tong uitsteken
je moet mijn 2 boeven ook nog zien op hun nieuwe stek. Pling
Horse event komt me nu niet zo goed uit, heb net een fijne belastingaanslag gehad Boos!
[/quote]

Oh, wat goed dat je daarover begint!!!!! Ik heb het bestelformulier nog in mijn kastje op de manege liggen!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat stom van me Frusty !!!!!!!!!!! Nou ja, eigenlijk dus een geluk bij een ongeluk....!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 13:42

Shenavallie schreef:
Oh, wat goed dat je daarover begint!!!!! Ik heb het bestelformulier nog in mijn kastje op de manege liggen!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat stom van me Frusty !!!!!!!!!!! Nou ja, eigenlijk dus een geluk bij een ongeluk....!

met mijn knhs pas hadden we aan de kassa nog wel korting gehad, begreep ik uit de paard en sport , maar ja volgend jaar dan maar Haha!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 13:46

Trouwens, ik ben nog wat vergeten te vertellen! Ik ben namelijk in de zevende hemel!!!!!!!!!! Mocht gisteren bij de Veearts (Bouwman) meekijken bij de sterilisatie van mijn eigen kat!!!!!!!!!! Zoooooooooo gaaf en zooooooooooooo mooi om dat eens in het echt te zien!!!!!!!!!!! Op een plaatje krijg (ik) je er niet echt een goede indruk van. Ik ben nu helemaal gemotiveerd om na mijn huidige studie de opleiding dierenartsassistente te gaan volgen! Het liefst zou ik dierenarts zelf willen worden, maar volgens mij ben ik inmiddels te oud om daar een opleiding in te gaan volgen (en dat is denk ik ook te zwaar met een gezin ernaast om nu nog zo'n studie op te pakken). Ik lijk wel een glimworm zo blij Go jij! Go jij!
Over drie maanden mag ik ook bij de castratie en sterilisatie van mijn andere katten zijn en heel misschien meehelpen!!!!!! Go jij! Go jij! Jodelahietie!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 13:47

sjorsie schreef:
Shenavallie schreef:

met mijn knhs pas hadden we aan de kassa nog wel korting gehad, begreep ik uit de paard en sport , maar ja volgend jaar dan maar Haha!

Maar dan zijn wel er wel meteen als de kippen bij!!!!!! Knipoog

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 13:48

haha, horror in Landsmeer Lachen wordt dan horror in Zaandam

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 13:53

sjorsie schreef:

???????

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 13:56

Shenavallie schreef:
sjorsie schreef:

???????

Ik moet er zelf niet aan denken al dat bloed en die naalden Nagelbijten / Gniffelen

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 14:21

Viel best mee! Het enige waarvan ik even dacht "oh jee, nu wordt het echt" was toen hij in de eerste laag haar buik ging opensnijden. Toen hij met de tweede en de derde laag verder ging, vond ik het al niet meer erg. En het was maf toen hij de buik openhield: je kon gewoon alles zien zitten! Wel heel mooi om te zien en er kwam alleen bloed uit de afgeknipte eileiders, niet van de incisie. Het viel dus alles mee! Ik had alleen verwacht dat de baarmoeder een "iets" was, net als bij de mens. Maar het is gewoon een doorzichtig vliesje die aan de eileiders gekoppeld is. Ik blijf het zeggen: zo mooi! Haha!