Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
Laatst nog op Jolly gezeten...
en wat een mooie kleur, echt een toppertje
naadje24 schreef:ik heb het even aan marjolein zelf gevraagd
(ja zo ben ik wel)
ze bracht ginger naar het land en dat ging dus niet helemaal goed,ze stormde het land abnormaal in en begon gelijk voluit te hoeken
dus daarom heeft ze ginger maar terug naar binnen gehaald en was ze zo overstuur....
Ze schijnt nogal wat moeite met het karakter van het paard te hebben...
mooi paardje bregje!! ze lijkt me wel groot zeg!
kan het veulen niet bij bounce?
sjorsie schreef:@ Shenavallie: ik zal de dvd's van de week wel even langsbrengen, ik heb ze helaas niet kunnen bekijken, m'n dvd ziet ze nl niet, blijft roepen om een dvd, terwijl dit een dvd speler is van een half jaar oud
Shenavallie schreef:sjorsie schreef:@ Shenavallie: ik zal de dvd's van de week wel even langsbrengen, ik heb ze helaas niet kunnen bekijken, m'n dvd ziet ze nl niet, blijft roepen om een dvd, terwijl dit een dvd speler is van een half jaar oud
Kom je ze toch gewoon een keertje bij mij kijken? Misschien nog wel gezellig(er) ook?
Miko schreef:Hoi allemaal, hoe is het hier??
Hierbij eindelijk de beloofde foto's van mijn nieuwe paardje.
Is ze knap of is ze knap?
Groetjes, Bregje
. Wil je het nog een keer proberen? eventueel via PB. Ik ben toch wel heel erg benieuwd
.
.
. De fout zit dus bij mij....vreemd
. Nou ja, vanavond maar even aan Erik vragen.
.

!!!!!!!!!!! Nou ja, eigenlijk dus een geluk bij een ongeluk....! Shenavallie schreef:Oh, wat goed dat je daarover begint!!!!! Ik heb het bestelformulier nog in mijn kastje op de manege liggen!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat stom van me!!!!!!!!!!! Nou ja, eigenlijk dus een geluk bij een ongeluk....!
Jodelahietie! sjorsie schreef:Shenavallie schreef:Oh, wat goed dat je daarover begint!!!!! Ik heb het bestelformulier nog in mijn kastje op de manege liggen!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat stom van me!!!!!!!!!!! Nou ja, eigenlijk dus een geluk bij een ongeluk....!
met mijn knhs pas hadden we aan de kassa nog wel korting gehad, begreep ik uit de paard en sport , maar ja volgend jaar dan maar
wordt dan horror in Zaandam sjorsie schreef:haha, horror in Landsmeerwordt dan horror in Zaandam
Shenavallie schreef:sjorsie schreef:haha, horror in Landsmeerwordt dan horror in Zaandam
???????