Hoe is het met Cis? Al lamme armen van het kammen? Nog spannende dingen gebeurd de laatste dagen?
Ben echt gaar vandaag, jullie ook? Was weer ouderwets Dennisdrankjes avond gisteren
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) live vanuit der eigen kamertje, achter der eigen PC met super snel zoef internet
Bianz schreef:Ben echt gaar vandaag, jullie ook? Was weer ouderwets Dennisdrankjes avond gisteren
T was egt gezellie
)
Tog ben ik wel blij dat k morgen lekkr kan uitslapen, hoef pas om kwart voor 3 te beginnen.
Zou wel heel leuk zijn als ik gwoon alles al weet vrijdag avond, hoef ik me in t weekend daar geen zorgen om te maken
, maandag nog ff over kijken en dan komt t dinsdag vast goed! Nouja we zullen zien hoever ik raak, Doegies

haha en tis heel normaal hoor dat je nadat je gewassen bent meteen je voerbak in duikt. Dat laten wassen kost me een energie, die moet je er wel weer ff aan eten natuurlijk

Als je dan alles wil bekijken en benoemen ben je nog wel ff bezig, maar ik vind t er wel heel tof uitzien!
Egt zo lief! Maarre ik zie geen manen van 1,80 Cis! Was je t nou al zo zat al dat uitpluizen en heb je er maar ff de schaar in gezet?
Ladylada schreef:Gister op een hele luie friese hengst gereden.
Wel heel tof dat je elke dag mag rijden, rij je nog meer paarden en wat doe je verder nog?
Hihihi we zorgen wel ff dat je kunt hoor
Bianz schreef:En Anne, ga eens heeeeel hard aan de studie, anders mag je zaterdag nog niet meeHihihi we zorgen wel ff dat je kunt hoor
Heel verslag afgemaakt (moesten foto's bij dus vandaar dat ik op die site van Manege zonder drempels zat) en alles wat ik moet leren voor dinsdag samengevat en vandaag nog ff doorgekeken *klopje op dr schouder* best goed van me zelf
Morgen weer vrij, dus dan ga ik weer vrolijk verder: Komt vast goed!
(wat mij betreft dan.. de rest wachten we nog ff af
) 
k had wel 14 hele punten
(van de 60 te behalen punten, máár zeg er wel ff bij dat t gemiddelde aantal punten volgens de site 19 is.. dus zo slecht is t allemaal nog nie
)
Maar de eerste keren las ik daar gwoon netjes over heen
)Bianz schreef:En Anne, ga eens heeeeel hard aan de studie
Anne gaat weer eens heel hard aan de studie
LuMy schreef:http://www.xs4all.nl/~pjbrink/apekool/iqtest.html
een site met een intelligentie test, egt ik kan dat soort testen egt niet!
*trap natuurlijk lekkr in (bijna) alle instinkersk had wel 14 hele punten
(van de 60 te behalen punten, máár zeg er wel ff bij dat t gemiddelde aantal punten volgens de site 19 is.. dus zo slecht is t allemaal nog nie
)
Ladylada schreef:Eh dames jullie hebben niet goed opgelet. Als je goed kijkt zie je toch duidelijk een aantal flinke knotten aan het paard in kwestie hangen
Nel & Voice zien er ook echt super uit in hun outfit! Enne, ik zal die intelligentie test maar niet maken, wil de uitslag nie weten....haha!!
En jullie allemaal veel plezier en succes met jullie vakantie-activiteiten (werken/studeren/lol maken)! Doeidoei!!
vind ik wel leuk! Thirz schreef:Dus nu zit ik ff bij Bianz, moest t gewoon ff bijlezen. Gelukkig viel het allemaal nog wel mee met de hoeveelheid
Thirz schreef:Ik zal jullie op de hoogte houden van al mn doldwaze avonturen via bokt
* 
)en Regel maar dat je op je Cross-knollie mag

Omdat ze vinden dat je met iedereen moet kunnen samenwerken, en om te voorkomen dat er groepjes ontstaan in de klassen, worden alle klassen ieder jaar omgehusseld. Nu mocht je 1 medestudent kiezen die je zowiezo in je nieuwe klas wou hebben. Dus ff met de hele klas een lijstje opgesteld en tweetalletjes gemaakt. Tja je moet wat als je met zn allen in t gras bij de Kralingse Plas ligt
*hoort vaag ergens een kreet "studeren" voorbij komen* --> Op de heen weg netjes al mn aantekeningen geleerd, en bij de Kralingse Plas t voornemen om daar ook nog flink te leren maar aan de kant geschoven. Leren terwijl je met een groepje van 5 meiden in een parkje ligt, met nog allemaal spelende kids en pratende mensen om je heen, werkt nét niet helemaal
net zoals we dat aanstaande zaterdag aaf gaan doen
whieie heb er zin in!Thirz schreef:Nou ja, eten ging toch al niet meer echt door! Andere keer beter: we gaan nog een hoop dingen doen! En eten + film is een goed idee!(Maar doe maar ergens als ik klaar ben met school, eind mei dus!)
En tja, ik vergeet dus ook altijd van die belangrijke dingen: zo ben ik er niet bij diplomarijden (jammer hoor.... ) en ook niet bij t Lentefeest/wereldwijkdag. Maar dat vond ik de laatste keer ook wel saai worden met dat ponyrijden, maar goed, ik mocht niet achter de tap he..... Jullie moeten me t geweldige verslag maar vertellen van die dag...dan neem ik weer nieuwtjes mee uit Raalte! [/color]
Egt t begin van t topic en de dingen waar we t toen over hadden lijkt zo enorm lang gelee (voor mijn gevoel dan), maar opisch valt dat ook best wel mee. Deze post is van 16-4-05, dat is maar iets langer als een jaartje gelee. Valt best mee tog?
Gaat het met de rest Mariekje, Bianz en Annemijn ook goed? Bevalt je school een beetje Bianz of zijn er geen toffe types? Ik mis het stappen wel een beetje, gezellig een avondje uit. Maar dat komt wel weer goed als ik terug ben van vakantie en het gewone leven weer begint. Dus jullie moeten ook maar een beetje gezelligheid maken voor mij, niet dat dat zo'n groot proleem moet zijn, maar dan weten jullie het even haha.
), ook nog wel bekenden van vorig jaar: Elisha met eigen paard en Natalie, weten jullie het nog?? En we gaan begeleiden op Dunya en Rosa. Lekker een stabiel koppel aangezien we de eerste week allemaal nieuwe paarden mee hebben, die nog nooit buiten zijn geweest. En volgende week ga ik dan op Sandor, kan ie deze week even oefenen met hard gaan!!