manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bianz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 16:32

Gefeliciteerd Bar! We hebben je wel gemist in de stad om het te vieren! Leuke laatste stagedag gehad? En nu ook vakantie?
Hoe is het met Cis? Al lamme armen van het kammen? Nog spannende dingen gebeurd de laatste dagen?
Ben echt gaar vandaag, jullie ook? Was weer ouderwets Dennisdrankjes avond gisteren Clown

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-06 17:39

Jeej, hier is Bloempje (bij sommigen misschien beter bekend onder de naam Tamara of Brenda Knipoog ) live vanuit der eigen kamertje, achter der eigen PC met super snel zoef internet Hyper!
Benee wil de aansluiting nog nie helemaal, maar hier helemaal geen problemen Go jij! Go jij!
Bianz schreef:
Ben echt gaar vandaag, jullie ook? Was weer ouderwets Dennisdrankjes avond gisteren Clown

Haha idd Vingers aflikken T was egt gezellie Ja
Toen we de Natio binnen liepen had ik ff zoiets van "nee hè" Was een beetje bang dat t net zoals vorige week zou zijn, wel leuk.. maar vooral errug rustig. Maar in Mambo's was t gwoon egt gezellie, heb me prima vermaakt daar (Hihi, samen met mn Wuppie Haha! )
En mn moe zijn valt best mee, heb wel eens fittere/wakkere dagen gehad, maar opsich niet boven gemiddeld moe Clown Tog ben ik wel blij dat k morgen lekkr kan uitslapen, hoef pas om kwart voor 3 te beginnen.

Gefeliciteerd Bar, maar idd waar was je in de stad? Nou konden we t nie vieren?! *of hebben we je gwoon gemist omdat jij wel in Natio was?* Maarre B-wedstrijd Bar, ik dacht dat jullie al veel verder waren?

Nou ik ga maar weer eens verder aan mn kennistoets van volgende week dinsdag, eens kijken hoe ver k kom vóór volgend weekend Vork Zou wel heel leuk zijn als ik gwoon alles al weet vrijdag avond, hoef ik me in t weekend daar geen zorgen om te maken Pling, maandag nog ff over kijken en dan komt t dinsdag vast goed! Nouja we zullen zien hoever ik raak, Doegies Doei!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 18:37

Het was ook wel een beetje oneerlijk, omdat ik qua trainingsniveau wel hoger rijd dan de B. Maarja, boeiend, die andere waar ik tegen moest waren wel allemaal van mijn leeftijd.
Ik was niet in de stad, omdat ik vandaag weer moest werken en ik was best moe.
Volgende week wil ik wel weer van de partij zijn, al ben ik dan denk ik ook gaar want aanstaande zaterdag moet ik weer ringrijden! Pfoe wat een drukte zeg de laatste weken!
Hier nog wat foto's!

Wat doe je als je net gewassen bent? Juist, je voerbak induiken!
Afbeelding

Om vervolgens voor lama te spelen Knipoog
Afbeelding
Afbeelding

Op t wedstrijdterrein, even snel van t gras snoepen tijdens het wachten
(Kijk hoe mooi schoon ze is!)
Afbeelding

Gekke bekken trekken
Afbeelding

Met mij, na t proefje
(Iemand riep mij)
Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-06 19:35

leuke foto's Bar Ja haha en tis heel normaal hoor dat je nadat je gewassen bent meteen je voerbak in duikt. Dat laten wassen kost me een energie, die moet je er wel weer ff aan eten natuurlijk Knipoog
Tja, ik weet dus nog nie zeker of ik er volgende week ben. Moet nog ff kijken hoe t dan staat met t leren enzo...
Ik kwam ook nog een foto tegen van Nel en Voice
Afbeelding
Ziet er ook leuk uit!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 19:38

Nel is al een echte cowgirl!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 21:36

hoi hoi, was even bij mn ouders thuis om mn mail te checken!
Ja had mee gedaan aan het dag van t paard, vandaar de western demonstratie....

ok ga weer doeiiiiiiiiiiiiiiiii

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-06 12:55

hee Nel!
ziet er leuk uit hoor jullie outfit, ging de demo ook goed?

was ff aan t zoeken naar wat plaatjes, kwam ik op de site van Manege zonder drempels: Ik wil ook zo'n bak *LOL*
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
is weer eens wat anders dan saai vragen welk plaatje er bij de H staat Clown Als je dan alles wil bekijken en benoemen ben je nog wel ff bezig, maar ik vind t er wel heel tof uitzien!
*gaat weer verder aan der school..

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 17:02

Hallo dames, hier even de link van een aantal foto's die ik in mijn album heb gezet.
Ze zijn van slechte kwaliteit, maar dit is het paard waar ik iedere dag op rijd, Tjalling. Hij is superlui dus ik rijd hem met lange sporen en een zweep voor de mentale ondersteuning haha.
http://www.mijnalbum.nl/Album=WG7KTJU8

Alles gaat goed hier ik heb het naar mijn zin, maar ga nu gauw weer van de comp want die andere meiden willen graag. Ik lees wel vaak bij hoor!
xxx Cis

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 17:29

Haha cis, je bent bijna niet te zien! Wel leuke foto's!
Heb je het naar je zin?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-06 17:31

dat hoofdje op die eerste foto Lovers Egt zo lief! Maarre ik zie geen manen van 1,80 Cis! Was je t nou al zo zat al dat uitpluizen en heb je er maar ff de schaar in gezet? Knipoog
Jammer dat de foto's idd een beetje donker zijn, maarja.. je kan nie alles hebben tog?
Ladylada schreef:
Gister op een hele luie friese hengst gereden.

Enne is die Tjalling nu dezelfde als die hier boven beschreven staat? Haha de beschrijving klopt iig: lui Clown

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 19:31

Gaaf is die bak bij Manege Zonder Drempels he Anne? Ik ben er een van de laatste keren bij Jet met haar geweest; echt overal staan van die mooie schilderingen zodat ze vanuit het huifbed alles goed kunnen zien!
Leuke foto's Cis; tof beestje! Hij ziet er niet zo lui uit, zorg maar eens dat hij over 4 1/2 week lekker voorwaarts is Knipoog Wel heel tof dat je elke dag mag rijden, rij je nog meer paarden en wat doe je verder nog?
En Anne, ga eens heeeeel hard aan de studie, anders mag je zaterdag nog niet mee Clown Hihihi we zorgen wel ff dat je kunt hoor Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-06 19:37

Bianz schreef:
En Anne, ga eens heeeeel hard aan de studie, anders mag je zaterdag nog niet mee Clown Hihihi we zorgen wel ff dat je kunt hoor Haha!

Ja juf Schijnheilig
heb vandaag ook heel hard mn best gedaan Ja Heel verslag afgemaakt (moesten foto's bij dus vandaar dat ik op die site van Manege zonder drempels zat) en alles wat ik moet leren voor dinsdag samengevat en vandaag nog ff doorgekeken *klopje op dr schouder* best goed van me zelf Clown Morgen weer vrij, dus dan ga ik weer vrolijk verder: Komt vast goed! Bloos (wat mij betreft dan.. de rest wachten we nog ff af Clown )

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-06 20:41

http://www.xs4all.nl/~pjbrink/apekool/iqtest.html
een site met een intelligentie test, egt ik kan dat soort testen egt niet! Haha!
*trap natuurlijk lekkr in (bijna) alle instinkers Clown k had wel 14 hele punten Bloos (van de 60 te behalen punten, máár zeg er wel ff bij dat t gemiddelde aantal punten volgens de site 19 is.. dus zo slecht is t allemaal nog nie Vork )

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 21:52

had 6 punten!!!!!!!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-06 10:42

haha heeeel goed Marieke Haha!
Jij trapt dus ook net als ik lekkr in al die instinkers *zucht* we zijn gwoon veels te goedgelovig en geloven het gwoon als er staat dat Mozes beestjes meenam in zn ark! (nouja deze had ik dan net wel door, omdat ik die al wel vaker ben tegengekomen Clown Maar de eerste keren las ik daar gwoon netjes over heen Nagelbijten / Gniffelen )
Bianz schreef:
En Anne, ga eens heeeeel hard aan de studie

Doei! Anne gaat weer eens heel hard aan de studie Slim

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 11:28

LuMy schreef:
http://www.xs4all.nl/~pjbrink/apekool/iqtest.html
een site met een intelligentie test, egt ik kan dat soort testen egt niet! Haha!
*trap natuurlijk lekkr in (bijna) alle instinkers Clown k had wel 14 hele punten Bloos (van de 60 te behalen punten, máár zeg er wel ff bij dat t gemiddelde aantal punten volgens de site 19 is.. dus zo slecht is t allemaal nog nie Vork )

Leuke test, ik kende een paar instinkers al, had 23 punten Haha!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 13:15

Eh dames jullie hebben niet goed opgelet. Als je goed kijkt zie je toch duidelijk een aantal flinke knotten aan het paard in kwestie hangen. Zijn manen komen tot ergens tussen knie en schouder, als het niet tot zijn knie is. Alle paarden hebben van die knotten in en vlechten in hun staart, anders is het niet te doen.
dat was het voor nu
xxx

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-06 17:20

Ladylada schreef:
Eh dames jullie hebben niet goed opgelet. Als je goed kijkt zie je toch duidelijk een aantal flinke knotten aan het paard in kwestie hangen

*werpt nog ff een blik op de foto's...*
ja oke, nu ik t weet zou ik idd op de eerste foto een stel knotten kunnen herkennen. Tja ik had op die foto een stel korte, zeer volumineus krullende manen gezien. *t zijn ook niet super duidelijke foto's zoals je zelf al zei* De vlechten in zn staart had ik al wel ontdekt, maar die knotten egt niet

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 17:36

Hallo allemaal!
Al lang niet meer op bokt geweest, want mijn computer is gecrashed! Dus nu zit ik ff bij Bianz, moest t gewoon ff bijlezen. Gelukkig viel het allemaal nog wel mee met de hoeveelheid! Maar leuke verhalen allemaal Cis, zo te horen echt een toffe stage! Moet je ook veel verslagen enzo maken?
En cool Bar dat je eerste was, maakt hij ringrijden weer een beetje goed, hihi Lachen Nel & Voice zien er ook echt super uit in hun outfit! Enne, ik zal die intelligentie test maar niet maken, wil de uitslag nie weten....haha!!

Zaterdag vertrek ik weer voor 2 weken naar t Reelaer, heb er echt zin in, en fijn om even vakantie te hebben van mn werk! (al rust ik niet echt uit, maar dat komt later wel!) Ik zal jullie op de hoogte houden van al mn doldwaze avonturen via bokt Lachen En jullie allemaal veel plezier en succes met jullie vakantie-activiteiten (werken/studeren/lol maken)! Doeidoei!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 23:28

Ik heb afgelopen zaterdag meegedaan aan de zeeuwse dag van t paard, daar was ik 1e geworden in de B dressuur tijdens de haflingerproef. Nu werd ik net opgebeld dat ik in augustus mee mag doen op de landelijke finale in Den Bosch, hoe gaaf!
Ik had al 3 jaar geen wedstrijd meer gereden, en poef, nu gebeurt er dit!

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 23:36

Kom ook even buurten, ik heb ook nog ftoo's van Neline en Voice Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-06 20:08

egt laat eens zien Marjon Ja vind ik wel leuk!
GAAF Bar! haha, nouja zie je maar hoe t ineens kan lopen, super!
Thirz schreef:
Dus nu zit ik ff bij Bianz, moest t gewoon ff bijlezen. Gelukkig viel het allemaal nog wel mee met de hoeveelheid

Tja je kan natuurlijk niet te lang bokt-loos leven, heb je gelijk in! Maar de laatste tijd valt t idd nog wel mee met de grote verhalen op bokt. We zullen te weinig avonturen meemaken zeker? Maargoed dat je naar t reelaer gaat thirz -->
Thirz schreef:
Ik zal jullie op de hoogte houden van al mn doldwaze avonturen via bokt

hebben we weer een hoop te lezen Ja
Nou heel heel heel veel plezier *waarschijnlijk lees je dit niet meer, omdat je computer nog steeds griepig is... maarja t gaat om t idee tog? Knipoog *
Ik duim voor je op mooi weer (moet wel lukken denk ik zo. De afgelopen dagen stralend weer! Maarja in dit kikkerlandje weet je t natuurlijk nooit, t kan zo omslaan dus een keertje extra duimen kan geen kwaad Vork
Zorg maar dat je lieve kindjes in je JT hebt (hihi gooi de minder leuke (bekenden) maar lekkr allemaal in de andere groep Lachen )en Regel maar dat je op je Cross-knollie mag *LOL*
Plezier! enne wel zorgen dat je t JT wint hè Knipoog

Zo vandaag t laatste lesdagje op school gehad en ook meteen de allerlaatste lesdag in dit klasje Verdrietig Omdat ze vinden dat je met iedereen moet kunnen samenwerken, en om te voorkomen dat er groepjes ontstaan in de klassen, worden alle klassen ieder jaar omgehusseld. Nu mocht je 1 medestudent kiezen die je zowiezo in je nieuwe klas wou hebben. Dus ff met de hele klas een lijstje opgesteld en tweetalletjes gemaakt. Tja je moet wat als je met zn allen in t gras bij de Kralingse Plas ligt Cool *hoort vaag ergens een kreet "studeren" voorbij komen* --> Op de heen weg netjes al mn aantekeningen geleerd, en bij de Kralingse Plas t voornemen om daar ook nog flink te leren maar aan de kant geschoven. Leren terwijl je met een groepje van 5 meiden in een parkje ligt, met nog allemaal spelende kids en pratende mensen om je heen, werkt nét niet helemaal Clown
Achjah op zo'n laatste dagje moet je wel lol maken natuurlijk Haha! net zoals we dat aanstaande zaterdag aaf gaan doen Go jij! Go jij! whieie heb er zin in!
*Zucht* er is dus gwoon al weer een jaar voorbij... Hoezo de tijd vliegt!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-06 18:05

Thirz schreef:
Nou ja, eten ging toch al niet meer echt door! Andere keer beter: we gaan nog een hoop dingen doen! En eten + film is een goed idee!(Maar doe maar ergens als ik klaar ben met school, eind mei dus!)

En tja, ik vergeet dus ook altijd van die belangrijke dingen: zo ben ik er niet bij diplomarijden (jammer hoor.... ) en ook niet bij t Lentefeest/wereldwijkdag. Maar dat vond ik de laatste keer ook wel saai worden met dat ponyrijden, maar goed, ik mocht niet achter de tap he..... Jullie moeten me t geweldige verslag maar vertellen van die dag...dan neem ik weer nieuwtjes mee uit Raalte! [/color]

Haha ik was ff t topic aan t doorbladeren opzoek naar nog wat leuke foto's voor in mn profiel, kwam ik deze tegen.. Toen zat je nog gwoon op school thirz Knipoog Egt t begin van t topic en de dingen waar we t toen over hadden lijkt zo enorm lang gelee (voor mijn gevoel dan), maar opisch valt dat ook best wel mee. Deze post is van 16-4-05, dat is maar iets langer als een jaartje gelee. Valt best mee tog?
haha en goed nieuws: Dit jaar is Thirz wel achter de tap gesignaleerd Go jij! Go jij! Clown

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 11:18

Zo, ik heb een heerlijk weekendje vrij en vertrek zometeen in mijn bus naar het strand met nog 2 meiden. Heb er zin in! Het is hier uberlekkerweer dus dat komt goed uit. Dinsdagavond komen mijn ouders hier aan en we gaan woensdag en donderdag leuke dingen doen (naar kopenhagen enzo). Ik heb vrij kunnen krijgen vanaf 9uur dus moet wel helpen mesten, maar dan heb ik mijn ochtendgymnastiek ook meteen gehad.
Ik neem aan dat het met jullie allemaal goed gaat, bar gaat op wedstrijdpad begrijp ik en Thirz probeert te overleven in Raalte Tong uitsteken Gaat het met de rest Mariekje, Bianz en Annemijn ook goed? Bevalt je school een beetje Bianz of zijn er geen toffe types? Ik mis het stappen wel een beetje, gezellig een avondje uit. Maar dat komt wel weer goed als ik terug ben van vakantie en het gewone leven weer begint. Dus jullie moeten ook maar een beetje gezelligheid maken voor mij, niet dat dat zo'n groot proleem moet zijn, maar dan weten jullie het even haha.
Nou veel liefs van deze kant en tot over 4 weken!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 14:49

Hoi hoi!
Hier even een berichtje van mij. Het is hier heel heel heel erg warm, maar bij jullie ook vast. Eigenlijk te warm om te rijden, dus in plaats van politietraining gaan we morgen lekker naar een meertje hier in de buurt. De kids zijn leuk (maarja, we kenden de helft al Lachen ), ook nog wel bekenden van vorig jaar: Elisha met eigen paard en Natalie, weten jullie het nog?? En we gaan begeleiden op Dunya en Rosa. Lekker een stabiel koppel aangezien we de eerste week allemaal nieuwe paarden mee hebben, die nog nooit buiten zijn geweest. En volgende week ga ik dan op Sandor, kan ie deze week even oefenen met hard gaan!!

Nou Bar, ben benieuwd naar je belevinissen in Den Bosch, hou ons op de hoogte en ik duim voor je! En Cis, als je terugbent ga je gewoon lekker weer mee stappen! Was de rest nog wezen stappen zaterdag? En ook weer bij mambo's? Ik hoor het wel, zon ze, werk ze en tot sinas!! Doei!